Het was op z'n zachtst gezegd het slechtste Idols optreden van deze editie. En van de vorige.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kom op, niet overdrijven. Zo slecht was het niet.
Nu ga je te verquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het was op z'n zachtst gezegd het slechtste Idols optreden van deze editie. En van de vorige.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ga wortels eten ofzo.
Ik hield mijn hart vast toen ik hoorde dat Nigel Keane ging doen, maar het viel me eigenlijk alleszins mee. Ik vind (als Keane-fan) dat het onmogelijk is om in de buurt van het origineel te komen, maar zó ontzettend slecht vond ik het nou ook weer niet. In ieder geval super dat hij dit nummer gekozen heeft!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het was op z'n zachtst gezegd het slechtste Idols optreden van deze editie. En van de vorige.
Ik vraag me nu toch echt af of je ook zo'n fan zou zijn van deze matig zingende jongeman met gebrek aan uitgesproken boeiende persoonlijkheid als je niet toevallig die connecties met hem had.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:28 schreef BVO het volgende:
Nigel is doooooooooooooooooooor!
Fuck al die haters!!!
ss en ik herkennn echte kwaliteit! Drank of niet, Nigel is een held, een hele lieve jongen en een geweldige artiest! We are proud dat we hem er samen inhouden!!! Fuck the rest!!!
Moet ik ze eerst uit je oren halen. Het was echt drama.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ga wortels eten ofzo.
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet ik ze eerst uit je oren halen.
Grappig jaquote:
Saaaie lul.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Acceptabel, hmmm, dan zijn we uitgesproken.
Ach, rot op, bitch, je ziet gewoon zijn talent niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:12 schreef Promiss het volgende:
Maar de grap heeft lang genoeg geduurd, volgende week
Smakeloze.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:15 schreef Fir3fly het volgende:
Dat mensen hem boven Tiffany verkiezen is nogal een blamage voor Idols.
Dat mensen een constant-vals zingende Tiffany op 1 zetten is een blamage. Nigel zong tenminste nog minstens tweederde van het nummer zuiverquote:Op zondag 27 januari 2008 01:15 schreef Fir3fly het volgende:
Dat mensen hem boven Tiffany verkiezen is nogal een blamage voor Idols.
Zelfs dat niet. SS en ik zijn het erover eens: dit was een goed optreden. Oke, door de drank komt het er wat rot uit, sue me, maar hier wa sniks verkeerd mee. Dat jullie stomme ganzen het hoofd laten hangen naar Jerney en Gordon - sextape - Heukeroth, is jullie probleem.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:34 schreef Riparius het volgende:
BVO heeft morgen weer heel wat te editten hier
Laatste 6, dat zegt toch wel iets, loijkt me.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:39 schreef Together het volgende:
s_s en jij zijn zowat de enigen, dat zegt toch wel iets lijkt me.
Gordon wordt alleen gepakt door.... nouja, check z'n sextape maar.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:32 schreef Svensational het volgende:
Gordon verwoordde het precies goed: Hij zong niet slecht, maar het pakt gewoon niet.
Dit dus. Hij is echt geen idol met zijn huidige uitstraling. Ook zou ik nooit naar een hele cd luisteren van hem. Hij moet echt gewoon een aan musical carriere werken.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:32 schreef Svensational het volgende:
Gordon verwoordde het precies goed: Hij zong niet slecht, maar het pakt gewoon niet.
Precies het is best een leuke jongen en hij heeft een goede stemquote:Op zondag 27 januari 2008 03:32 schreef Svensational het volgende:
Maar daar heb je wel gelijk in, dat gehuppel tussen verschillende (verkeerde) genres is gewoon slecht en dom.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:14 schreef Leigh het volgende:
Hij heeft de juiste soort muziek nog niet gevonden. Heb nog geen nummer gehoord waar zijn stem goed in uit komt. Volgende week nog 1 kans. Wordt dat ook niets, dan kunnen we hem uit wuiven.
Hoeveel keer hebben jullie op Nigel gesmst?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:31 schreef BVO het volgende:
Dussssssssssss dat!!!!!!!!
Laaatste 6, door ons.
Voilgende week dubbel zoveel.
Van die laatste 6 is hij nu anders wel degene met de kleinste aanhang.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Laatste 6, dat zegt toch wel iets, loijkt me.
En nee hoor, ik heb een heel belteam klaarstaan!
Ik denk samen wel 1 keer, heeft hem net geholpen omdat het close was met Tifs gisteren.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hoeveel keer hebben jullie op Nigel gesmst?
Ben jij nou zo'n jaloerse blanke ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef BB_Koning het volgende:
Wat een walgelijk figuur is Nigel:
- Hij zingt zo vaak vals. Voor de Negerigel-liefhebbers: iets hoeft niet verschrikkelijk te klinken, as je ook maar een beetje boven of onder de juiste toon zit, dan klinkt het ook vals.
- Zn dansjes en zn flirtgedrag met de camera zijn zooooo nep.
- Dat religiegedoe de vorige keer was echt ik-wil-een-vork-in-mn-ogen-steken irritant. Maar ondertussen laat hij zich wel in zn reet nemen door zn Nederlandse vriend die als een debiel in het publiek, staand naast zn zwarte schoonmoeder, met zn witte kop schreeuwt: NIGUUUUULLLLL!!!
Kortom: weg met die neger
Z'n nickname is iig lekker zwart.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
BB is volgens mij niet echt heel blank hoor. Maar wel heel vreemd en apart in het geven van zijn mening.
Ben jij nou zo'n blank sletje met geblondeerde haren dat ervan houdt om een zwarte negerpik in dr mond te nemen om zich vervolgens van alle kanten uit te laten wonen en helemaal nat wordt als ze het type 'mens' tegenkomt dat een naam heeft als Ngongo Boekoeboe?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n jaloerse blanke ofzo?
Volgens mij staat de BB voor Big Brother (de realitysoap) en is het geen verwijzing naar BB King (de artiest).quote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Z'n nickname is iig lekker zwart.
Ik heet BB en mn achternaam is Koning, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Volgens mij staat de BB voor Big Brother (de realitysoap) en is het geen verwijzing naar BB King (de artiest).
Jezusquote:Op zondag 27 januari 2008 22:39 schreef BB_Koning het volgende:
Ben jij nou zo'n blank sletje met geblondeerde haren dat ervan houdt om een zwarte negerpik in dr mond te nemen om zich vervolgens van alle kanten uit te laten wonen en helemaal nat wordt als ze het type 'mens' tegenkomt dat een naam heeft als Ngongo Boekoeboe?
Giechel is een man.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n blank sletje met geblondeerde haren dat ervan houdt om een zwarte negerpik in dr mond te nemen om zich vervolgens van alle kanten uit te laten wonen en helemaal nat wordt als ze het type 'mens' tegenkomt dat een naam heeft als Ngongo Boekoeboe?
Nou ja, als je de "dr" in die quote vervangt door "z'n" gaat het nog steeds wel helemaal op voor Giechel denk ik.quote:
Leuk om te zien ja!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uit den ouden doosch:
[Niet door] Nigel
Kijk mij en BVO daar al enthousiast zijn!
Nou, wat danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, dat lijkt me niks voor Nigel.
Re-play, toch? Maar het wordt dus dit nummerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, wat dan.
Ik heb er een beetje naar gevist gisteren trouwens.
Oh, ik weet het nog niet, ze waren de hele dag met Jim en filmpjes enzquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Re-play, toch? Maar het wordt dus dit nummer? Of iets anders van Blof?
Zoiets zal wel weer gebeuren jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik weet het nog niet, ze waren de hele dag met Jim en filmpjes enz.
Nouja, ik weet het eigenlijk ook niet meer wat hij zingen moet. Re-play zou je zeggen, maar ik vrees een beetje voor Marco B. Wat hij vervolgens natuurlijk bij lange na niet zo explosief zingt als hij en weer kritiek krijgt. Ach ja.
Misschien weer Je hoeft niet naar huis vannacht (en dat ie dan zelf toch naar huis moetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik weet het nog niet, ze waren de hele dag met Jim en filmpjes enz.
Nouja, ik weet het eigenlijk ook niet meer wat hij zingen moet. Re-play zou je zeggen, maar ik vrees een beetje voor Marco B. Wat hij vervolgens natuurlijk bij lange na niet zo explosief zingt als hij en weer kritiek krijgt. Ach ja.
Jullie zijn gewoon negerlovers, jullie hebben geen verstand van zangquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:43 schreef BVO het volgende:
Whehe, grappig.
Ook dat iemand als BB_Koning toen zo enthousiast was en Globe het erg jammer vond dat hij niet doorging. Wij zijn gewoon de enige twee met een goede en standvastige mening, SS!
Je hoeft niet zo racistisch te zijn :S!quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon negerlovers, jullie hebben geen verstand van zang![]()
Hij zong bij X-Factor niet vals, maar zn laatste optrden daar heeft hij geo dverpest en sindsdien is het bergafwaarst gegaan![]()
O ja, hij was ook niet zo misselijk nep en religieus en vieze flikker in X-Factor
Ik neem niks meer serieus op FOK!, maar er zijn grenzen toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:56 schreef PeRi het volgende:
Niks aantrekken van BB_Koning Hockeylotje. Hij meent het niet zo.
Nou inderdaad, ga er eens uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:44 schreef BVO het volgende:
Goed punt dat 'ie maakt.
Maarja, doe dat dan ook eens.
Nee, ik ben grenzenloos, ik ben ene racistische homofoobquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:07 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik neem niks meer serieus op FOK!, maar er zijn grenzen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |