Gelukkig nog niet vandaag dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:43 schreef Svensational het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Nigel morgen exit gaat.
sms-breezah-gang?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:43 schreef Svensational het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Nigel morgen exit gaat.
Dat is niet wat je moeder zei toen Nigel haar vannacht aan het doorraggen was.quote:
Een visioen noem je dat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik droomde dat Nigel exit moest!
Het zou zomaar een broer van Globe en Vaduz kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef --Globe-- het volgende:
En zijn persoonlijkheid vind ik al helemaal niks.
Zachtgekookt ei.
Mee eensquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond het vanavond wel oke
Hij mag blijven tot Neil, Tiffany en Bas eruit zijn
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond het vanavond wel oke
Hij mag blijven tot Neil, Tiffany en Bas eruit zijn
Hij ontkent zijn geaardheid? Niet iedere homo gilt grapje! schreeuwt van de daken dat hij op mannen valt. Waarom zou hij dat apart moeten gaan vermelden?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:57 schreef Promiss het volgende:
Zou het geloof voor hem iets zijn om zijn outing ernstig mee te ontkennen? :S
En wat een voorspelbare reactie is dit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zou zomaar een broer van Globe en Vaduz kunnen zijn.
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kan er nog steeds niet omheen dat Nigel gehuild heeft om zijn liedje
Kom op zeg Nigel valt best mee. Sharon Kipsquote:Op zondag 20 januari 2008 14:10 schreef socks het volgende:
Het kon echt niet irritanter met z'n Jezus vertolking. Het is toch godverdomme geen EO-jongerendag. En dat dat gejank aan het einde. Die gast moet echt weg.
ik had 'm beter gevonden als 'ie naar huis had gemogenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef CJ het volgende:
Ik vond 'm voor de verandering eigenlijk best goed gisteren.
Dat acteeraspect moet je juist niet zien, want dan is het niet echt, dat moet er gewoon zijn!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij begon niet echt sterk, maar vooral het tweede deel waarin hij echt goed zijn emoties liet zien klonk hij erg goed. Hij was één van de weinige kandidaten bij wie ik ook een duidelijk acteeraspect zag. Nigel. En wat voor bullshit dat het gemaakte emoties zijn. Ik ben zelf niet gelovig, maar ik sta er ook niet negatief tegenover en kan heel goed begrijpen dat je als wel gelovige je zó inleeft in het nummer dat de emoties bij je tot uiting komen. Ik werd er zelf ook best wel emotioneel van. Dus echt goed gedaan Nigel, voor mij de nummer vier of misschien van drie van de avond
.
Oke daar zat ik ook over te twijfelen, of je het nou zo bedoelde, of zoals ik 't interperteerde!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo bedoelde ik het niet Hockeylotje, met acteeraspect bedoel ik dat ik bij Nigel wél echt inleving in het nummer zag, itt tot vele anderen die er maar een beetje bij stonden te huppelen of te dralen.
Dan heeft de regie niet goed geluisterd.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk eerder dat dat bedoeld was voor de regie zodat zij over konden schakelen naar een huilende Nigel.
Omg. Het is toch geen gouden kooi ofzo hequote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vind het echt niet overkomen alsof iemand het idee aan Nigel oppert om ook te gaan huilen.
Ik heb ook wel enige ervaring met in de regiekamer zitten en zo wordt het inderdaad niet echt gecommuniceerd nee. Maar het lijkt me erg sterk dat iemand Nigel probeert te instrueren om ook te gaan huilen, daar lijkt geen van de kandidaten me het type voor en Nigel lijkt me ook niet het type om daar naar te luisteren.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan heeft de regie niet goed geluisterd.Enneh, ik heb vaak zat in de regiewagen gestaan en daar wordt dat niet zo gecommuniceerd.
andere mensen verstonden ook iets van: goed meis, huil maar, zoiets! Het kan ook gewoon Nikki's familie zijn geweest!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb ook wel enige ervaring met in de regiekamer zitten en zo wordt het inderdaad niet echt gecommuniceerd nee. Maar het lijkt me erg sterk dat iemand Nigel probeert te instrueren om ook te gaan huilen, daar lijkt geen van de kandidaten me het type voor en Nigel lijkt me ook niet het type om daar naar te luisteren.
Gewoon een regieaanwijzing denk ik. Iets anders zou compleet onlogisch zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga het nog eens luisteren.
Hmm, er wordt echt duidelijk gezegd: Nigel, huilen
Mwah, Nigel zit al langer op de schopstoel. Het kan best een advies zijn geweest van een andere kandidate die redelijk zeker is van haar plaats (het is tenslotte een vrouwenstem). Toen men de reactie zag van de mensen op de tranen van Nikki, kan het best zijn dat iemand op de tip kwam om Nigel ook te laten huilen om zichzelf naar de volgende ronde te helpen.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon een regieaanwijzing denk ik. Iets anders zou compleet onlogisch zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Mwah, Nigel zit al langer op de schopstoel. Het kan best een advies zijn geweest van een andere kandidate die redelijk zeker is van haar plaats (het is tenslotte een vrouwenstem). Toen men de reactie zag van de mensen op de tranen van Nikki, kan het best zijn dat iemand op de tip kwam om Nigel ook te laten huilen om zichzelf naar de volgende ronde te helpen.
Daarnaast is de stem niet van een kandidate, dat hoor je, maar wel van iemand met een microfoon. De stem is onbekend, komt nog het meest bij Jerney in de buurt. Nee, dit is 'em nietquote:compleet onlogisch
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Mwah, Nigel zit al langer op de schopstoel. Het kan best een advies zijn geweest van een andere kandidate die redelijk zeker is van haar plaats (het is tenslotte een vrouwenstem). Toen men de reactie zag van de mensen op de tranen van Nikki, kan het best zijn dat iemand op de tip kwam om Nigel ook te laten huilen om zichzelf naar de volgende ronde te helpen.
Ik dacht dat het Charlene was! Tenminste haar stemgeluid dacht ik er in te herkennenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef SSJKliko het volgende:
Wie zegt dat eigenlijk? De stem zegt me niets.
Mee eensch.. Slechtste van de avond wat mij betreft, gelet op 't totaalplaatje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij begint tot de groep die weg mag te behoren.
Helemaal niet. Ga wortels eten ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zullen wat fanclubleden hun clublidmaatschap opzeggen vanavond. Het was echt dramatisch.
Behalve misschien de zanger zelf, die er ook niks van kan maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:40 schreef Together het volgende:
Het was echt verschrikkelijk, nog nooit heb ik iemand een nummer van Keane zo afschuwelijk horen zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |