abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 06:02:09 #51
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56171469
Nigel zag zichzelf al helemaal als de nieuwe Stanley Burleson gisteren.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56173348
Ik kan er nog steeds niet omheen dat Nigel gehuild heeft om zijn liedje
Mja misschien was het nog in the wake van Nikki issue
A little bit hateful
pi_56175961
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kan er nog steeds niet omheen dat Nigel gehuild heeft om zijn liedje
  zondag 20 januari 2008 @ 14:02:43 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56176820
Wanneer huilde hij dan?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 20 januari 2008 @ 14:10:15 #55
128232 socks
Da's Kip Tandoori
pi_56177058
Het kon echt niet irritanter met z'n Jezus vertolking. Het is toch godverdomme geen EO-jongerendag. En dat dat gejank aan het einde. Die gast moet echt weg.
pi_56177359
Ik vond het vandaag best goed, na de 1e minuut dan. Die uithaal was volgens mij best goed
pi_56177494
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:10 schreef socks het volgende:
Het kon echt niet irritanter met z'n Jezus vertolking. Het is toch godverdomme geen EO-jongerendag. En dat dat gejank aan het einde. Die gast moet echt weg.
Kom op zeg Nigel valt best mee. Sharon Kips was er veel erger mee, die benadrukte het overal. Die gaat nou zelfs presenteren voor die EOzooi, erger kan het niet worden .Nigel verkondigt het tenminste niet elke uitzending om de 5 minuten.
  Admin zondag 20 januari 2008 @ 14:26:22 #58
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_56177503
gatverdamme wat liep 'ie gisteren gemaakt ontroerd te zijn
Hij kan nog slechter acteren dan zingen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 20 januari 2008 @ 14:39:35 #59
101884 PeRi
Allons-y!
pi_56177904
Wat had ie aan . En ik vond er helemaal niks aan. Qua zang deed ie het niet slecht, niet echt iets op aan te merken, maar hij trok me deze week niet. Beetje saai.
Whatever I want.
pi_56178317
Ik vond 'm voor de verandering eigenlijk best goed gisteren.
Sex is like Nokia: Connecting People
  Admin zondag 20 januari 2008 @ 15:01:29 #61
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_56178466
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef CJ het volgende:
Ik vond 'm voor de verandering eigenlijk best goed gisteren.
ik had 'm beter gevonden als 'ie naar huis had gemogen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_56179662
hij is niet stemvast en komt eigenlijk bijna altijd onzeker over op het podium, wel aardig denk ik, maar zijn huilen gisteren kwam een beetje nep over
pi_56183999
Hij begon niet echt sterk, maar vooral het tweede deel waarin hij echt goed zijn emoties liet zien klonk hij erg goed. Hij was één van de weinige kandidaten bij wie ik ook een duidelijk acteeraspect zag. Nigel . En wat voor bullshit dat het gemaakte emoties zijn. Ik ben zelf niet gelovig, maar ik sta er ook niet negatief tegenover en kan heel goed begrijpen dat je als wel gelovige je zó inleeft in het nummer dat de emoties bij je tot uiting komen. Ik werd er zelf ook best wel emotioneel van. Dus echt goed gedaan Nigel, voor mij de nummer vier of misschien van drie van de avond .
pi_56184112
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij begon niet echt sterk, maar vooral het tweede deel waarin hij echt goed zijn emoties liet zien klonk hij erg goed. Hij was één van de weinige kandidaten bij wie ik ook een duidelijk acteeraspect zag. Nigel . En wat voor bullshit dat het gemaakte emoties zijn. Ik ben zelf niet gelovig, maar ik sta er ook niet negatief tegenover en kan heel goed begrijpen dat je als wel gelovige je zó inleeft in het nummer dat de emoties bij je tot uiting komen. Ik werd er zelf ook best wel emotioneel van. Dus echt goed gedaan Nigel, voor mij de nummer vier of misschien van drie van de avond .
Dat acteeraspect moet je juist niet zien, want dan is het niet echt, dat moet er gewoon zijn!

Maar die emoties (zowel van Nigel als Nikki) waren echt! Dat zijn nou niet de mensen die emoties gaan faken, daar zie ik meer Neil of Tiffany voor aan!
pi_56184137
Zo bedoelde ik het niet Hockeylotje, met acteeraspect bedoel ik dat ik bij Nigel wél echt inleving in het nummer zag, itt tot vele anderen die er maar een beetje bij stonden te huppelen of te dralen.
pi_56184563
Als je het optreden van Nikki beluistert op de website van Idols, dan kan je net voorbij 3 minuut 10 horen dat Nigel geïnstrueerd werd door een kandidaat om ook te huilen. Je hoort daar duidelijk "Nigel huilen" zeggen.

Oftewel, wat een loser
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_56185026
Ik heb het net geluisterd en ik hoor dat niet.. volgens mij zijn die emoties ook wel echt je ziet gewoon dat ie zich echt inleeft
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is..
pi_56185118
Correctie: Bij 2 minuut 46. In ieder geval bij deze opname: Klik op Nikki bovenaan de site en kies Liveshow 5
pi_56185284
Denk eerder dat dat bedoeld was voor de regie zodat zij over konden schakelen naar een huilende Nigel.
pi_56185310
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo bedoelde ik het niet Hockeylotje, met acteeraspect bedoel ik dat ik bij Nigel wél echt inleving in het nummer zag, itt tot vele anderen die er maar een beetje bij stonden te huppelen of te dralen.
Oke daar zat ik ook over te twijfelen, of je het nou zo bedoelde, of zoals ik 't interperteerde!
pi_56185354
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk eerder dat dat bedoeld was voor de regie zodat zij over konden schakelen naar een huilende Nigel.
Dan heeft de regie niet goed geluisterd. Enneh, ik heb vaak zat in de regiewagen gestaan en daar wordt dat niet zo gecommuniceerd.
  zondag 20 januari 2008 @ 19:56:14 #72
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56185409
Nou, ik vind het echt niet overkomen alsof iemand het idee aan Nigel oppert om ook te gaan huilen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56185489
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik vind het echt niet overkomen alsof iemand het idee aan Nigel oppert om ook te gaan huilen.
Omg. Het is toch geen gouden kooi ofzo he
A little bit hateful
pi_56185548
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:54 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Dan heeft de regie niet goed geluisterd. Enneh, ik heb vaak zat in de regiewagen gestaan en daar wordt dat niet zo gecommuniceerd.
Ik heb ook wel enige ervaring met in de regiekamer zitten en zo wordt het inderdaad niet echt gecommuniceerd nee. Maar het lijkt me erg sterk dat iemand Nigel probeert te instrueren om ook te gaan huilen, daar lijkt geen van de kandidaten me het type voor en Nigel lijkt me ook niet het type om daar naar te luisteren.
pi_56185628
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik heb ook wel enige ervaring met in de regiekamer zitten en zo wordt het inderdaad niet echt gecommuniceerd nee. Maar het lijkt me erg sterk dat iemand Nigel probeert te instrueren om ook te gaan huilen, daar lijkt geen van de kandidaten me het type voor en Nigel lijkt me ook niet het type om daar naar te luisteren.
andere mensen verstonden ook iets van: goed meis, huil maar, zoiets! Het kan ook gewoon Nikki's familie zijn geweest!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')