quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:21 schreef Elvislives het volgende:
Krijg t bijna niet over m'n lippen, maar: Hup Twente![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:31 schreef denthemen het volgende:
"V Beukering op de bank, wel in het midden vanwege zijn gewicht"
Door hun accent kunnen ze niet snel zingen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef venomsnake het volgende:
Die Twente supporters hebben altijd van die slaapverwekkende liedjes, enorm slooooom ritme met die trommel.
hehequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Door hun accent kunnen ze niet snel zingen.
Heerlijkquote:
Hebben ze over 2 jaar misschien weer wat te vieren. Afronding is dramatisch dit seizoen. Gaat nergens meer over zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:52 schreef TheArt het volgende:
Het is misschien niet leuk (want De Goffert is een stadion dat in de Eredivisie hoort), maar NEC verdient het misschien gewoon om te degraderen. Het niveau wat ze op de mat leggen, is dramatisch.
wWaarom 3?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:49 schreef MaxPower het volgende:
hop drie mods op de kast
Vind ik ook erg om te zien, zo nonchalant.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:09 schreef Elvislives het volgende:
Twente moet een schop onder de reet krijgen met dat lage tempo en laconiek spel.
Heb je de kans van Jansen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef giovannie het volgende:
NEC - FC Twente
0 - 1 N'Kufo.
Pingel NEC.
1 - 1 El Akchaoui.
2 - 1 Van Beukering.
meer op: http://sadeleer.nl/Archive/index.php?topic=70.0
dat zeg je alleen omdat het een NEC ballenjochie wasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:17 schreef The_Verve het volgende:
In dit geval was het wel terecht...
quote:
ja, als het spel door gaatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Protesteer dan meteen om die beslissing, niet na een doelpuntNiet dat je er dan wel wat mee had bereikt...
Wanneer dan? Die tegenaanval met de 2-2 valt direct daarop, ze kunnen moeilijk vrije doorgang geven.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Protesteer dan meteen om die beslissing, niet na een doelpuntNiet dat je er dan wel wat mee had bereikt...
Als been toen veld in was gerent was aanval afgeblazen om 'm rood te gevenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wanneer dan? Die tegenaanval met de 2-2 valt direct daarop, ze kunnen moeilijk vrije doorgang geven.
alle nederlandse arbiters zijn labbekakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is het toch met scheidsrechters in Nederland dat als ze al één of twee penals gegeven hebben ze een overduidelijke tweede/derde niet geven.
Je moet toch gewoon fluiten voor dat wat is... niet denken van 'och 3 penals in 1 wedstrijd is ook zo overdrreven'
was pas bij heerenveen ook al, waar alves miste
Idd, ik schaam me kapot om die wanvertoning...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel blij dat Twente een punt pakt, maar de manier waarop...
Dat is inderdaad zwak. Het lijkt een soort verkapte beleidsregel binnen de opleiding te zijn, want ik heb het al bij meerdere wedstrijden opgemerkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is het toch met scheidsrechters in Nederland dat als ze al één of twee penals gegeven hebben ze een overduidelijke tweede/derde niet geven.
Je moet toch gewoon fluiten voor dat wat is... niet denken van 'och 3 penals in 1 wedstrijd is ook zo overdrreven'
was pas bij heerenveen ook al, waar alves miste
ja dat was leuk geweestquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:31 schreef Disorder het volgende:
Haha go Twente. Geweldig einde. Jammer dat die ballenjongen niet KO werd geslagen.
Inderdaad, ze hadden het ook al over de Rotterdamse derby tussen Feyenoord en het kleine broertje Excelsior.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist werd aangekondigd dat ze ook nog zouden voorbeschouwen op Psv-Feyenoord.![]()
Wanneer leren ze het nou dat ze die clubs niet moeten omdraaien, dat doen ze zovaak bij Rtl.
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:40 schreef Damzkieee het volgende:
Typisch Twente om hier weer punten te verknallen trouwens.
En onze concurrenten weer punten toespelenquote:
Echt he, en ons met 3-0 afdrogen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:40 schreef Damzkieee het volgende:
Typisch Twente om hier weer punten te verknallen trouwens.
tsjah en nu halen ze ook nog de plaaggeest binnenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
De commissaris van Bassie en Adriaan heeft een nieuwe baan gevonden waar hij snel rijk kan worden.![]()
Die gaat werken voor baron Scheringa uiteraardquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah en nu halen ze ook nog de plaaggeest binnen
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die gaat werken voor baron Scheringa uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Nou poe héquote:
heel het stadion is wel vol hoor, ( met feyenoorders )quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:11 schreef vingerplant het volgende:
Op zich best een aardige wedstrijd, hoewel een livewedstrijd in zo'n treurige ambiance wel héél goed moet zijn om mijn aandacht erbij te houden.
Hup Feyenoord
Dan nog spreek je maar over 3500 mensen, te weinig voor een lekkere sfeerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heel het stadion is wel vol hoor, ( met feyenoorders )
je bent gekquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:45 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dan nog spreek je maar over 3500 mensen, te weinig voor een lekkere sfeer
En jij, als 'echte', zit op Fok! ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heel het stadion is wel vol hoor, ( met feyenoorders )
Ik ben voor Belgie hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij, als 'echte', zit op Fok! ?
Bedankt je verdediging even die 2 spelers van Excelsior A L L E ruimte geeft in plaats van te zeiken op een paar cm buitenspel.quote:
Das waar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er word goed gestapt. Als die tyfus grens dan niet vlagt
Stond het ook niet. Maar als er dan slim word gestapt door de laatste man is alles opgelost.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Das waar.
Maar dan nog vond ik het niet echt lekker staan daar achterin.
Inderdaad, het grote Feyenoord tegen Excelsior met één spits?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Bert, waarom stel je het zo laf op ?
Ik kots hier opquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:39 schreef Catullus het volgende:
[..]
Inderdaad, het grote Feyenoord tegen Excelsior met één spits?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:39 schreef dndiek het volgende:
Ondanks dat het buitenspel was staat de verdediging van Feyenoord wel te slapen![]()
Niemand die zijn hand de lucht in steekt voor buitenspel en dan mag die speler toch nooit zo vrij inschieten
het is een film, uit eindelijk is de eindstand 1-3quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:40 schreef Noshiba het volgende:
dat ongedierte daar werkt toch samen!
Word dadelijk in de rust wel ff een dealtje geslotenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:40 schreef Noshiba het volgende:
Probleem is wel dat Mols het niet 90 minuten lang volhoudt.quote:
precies.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:40 schreef Noshiba het volgende:
Hoflandquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
marwijk
greene
buijs
lucius
alle op rotten
Weten we alles van.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:43 schreef Noshiba het volgende:
toch een gevaarlijke tegenstander dat excelsior!
Mwa, je kan er ook gewoon 1-4 van winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:43 schreef Noshiba het volgende:
toch een gevaarlijke tegenstander dat excelsior!
Uit dezelfde hoek als de Rotterdammers bij verlies van Ajaxquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:45 schreef the_undertaker het volgende:
Waar komen al die joden hier opeens vandaan
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Do 24 januari 2008 Feyenoord - FC Twente
Zo 27 januari 2008 Feyenoord - FC Groningen
Wo 30 januari 2008 Feyenoord - AZ
ik heb weer veel geld in januari met het verkopen van me kaarten
wat een droeftoeters
excelsior is gewoon de toekomstige nummer 1 van rotjeknor! hun maken het wel waar tegen toppers!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef renz0r het volgende:
GVD MAN WAT IS DIT!!!
Ik hoor de scooter van de pizzakoerier al startenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een droeftoeters
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik hoor de scooter van de pizzakoerier al starten
Je kunt idd meer lachen om de concurenten dan om je eigen clubquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is wel lachen/huilen dit jaar bij de topclubs.
wat een droeftoeters
Zweet en tranen voor Buijs alssie tegen ons speeltquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:52 schreef denthemen het volgende:
Bloed zweet en tranen
Trieste vent inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:50 schreef the_undertaker het volgende:
Leo Driessen is natuurlijk helemaal opgewekt op RTL7 (kijk zelf tele2)
wat een gelul dat mols geen 90 minuten kanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:51 schreef Catullus het volgende:
Wat kan Bert doen aan de slappe instelling van deze spelers?
Natuurlijk moet er een spits bij, maar Mols trekt het niet 90 minuten. Wat voor alternatief heeft hij dan? Lee dieper zetten?
Technisch prima nog altijd, maar kan het fysiek toch niet meer bijbenen joh.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat een gelul dat mols geen 90 minuten kan
De tranen zijn ook al gesignaleerdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef Brownietje het volgende:
nou daar is je bloed.
Doet eindhoven ook al jarenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
wel laf met 11 man in je 16 gaan hangen nu maar goed
Daarom is dit ook zo'n fijn vrijdagavond-cadeautje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:56 schreef RayMania het volgende:
Ajax won er ook niet hoor.
Ze staan 2-0 voor ja, maar sinds de goal hebben ze geen balbezit meer gehad.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk, regen storm in een stadion van 4000 man en Excelsior speelt Feijenoord van de mat
Haha wat een clownquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2008/01/live-excelsior-feyenoord.html
Kneus, Feyenoord is sterker.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk, regen storm in een stadion van 4000 man en Excelsior speelt Feijenoord van de mat
Gaat die gast in die hijskraan nu zelf eruit springen ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef tong80 het volgende:
Dat is Optisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze staan 2-0 voor ja, maar sinds de goal hebben ze geen balbezit meer gehad.
Mwah, hoeveel spelers zijn er bij Excelsior van Feyenoord tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme kutFeyenoord
Competitievervalsing dit
Nee het wordt ze gewoon gegund, nog veel ergerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, hoeveel spelers zijn er bij Excelsior van Feyenoord tegenwoordig?
quote:Volgens diverse (grote) Britse tabloids zitten er vandaag bij de wedstrijd Excelsior-Feyenoord scouts van diverse PL-clubs op de tribune. Zo worden naar verluidt de verrichtingen van Kevin Hofland en Danny Buijs nauwlettend gevolgd. Later meer.
0 dacht ik?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef Blawh het volgende:
Mwah, hoeveel spelers zijn er bij Excelsior van Feyenoord tegenwoordig?
Die hebben de avond van hun leven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:10 schreef SteveBallmer het volgende:
En een premiership club die naar Buijs komt kijken?
Anders reageer je effe serieusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Die hebben de avond van hun leven.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |