Vind ik ook erg om te zien, zo nonchalant.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:09 schreef Elvislives het volgende:
Twente moet een schop onder de reet krijgen met dat lage tempo en laconiek spel.
Heb je de kans van Jansen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef giovannie het volgende:
NEC - FC Twente
0 - 1 N'Kufo.
Pingel NEC.
1 - 1 El Akchaoui.
2 - 1 Van Beukering.
meer op: http://sadeleer.nl/Archive/index.php?topic=70.0
dat zeg je alleen omdat het een NEC ballenjochie wasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:17 schreef The_Verve het volgende:
In dit geval was het wel terecht...
quote:
ja, als het spel door gaatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Protesteer dan meteen om die beslissing, niet na een doelpuntNiet dat je er dan wel wat mee had bereikt...
Wanneer dan? Die tegenaanval met de 2-2 valt direct daarop, ze kunnen moeilijk vrije doorgang geven.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Protesteer dan meteen om die beslissing, niet na een doelpuntNiet dat je er dan wel wat mee had bereikt...
Als been toen veld in was gerent was aanval afgeblazen om 'm rood te gevenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wanneer dan? Die tegenaanval met de 2-2 valt direct daarop, ze kunnen moeilijk vrije doorgang geven.
alle nederlandse arbiters zijn labbekakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is het toch met scheidsrechters in Nederland dat als ze al één of twee penals gegeven hebben ze een overduidelijke tweede/derde niet geven.
Je moet toch gewoon fluiten voor dat wat is... niet denken van 'och 3 penals in 1 wedstrijd is ook zo overdrreven'
was pas bij heerenveen ook al, waar alves miste
Idd, ik schaam me kapot om die wanvertoning...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel blij dat Twente een punt pakt, maar de manier waarop...
Dat is inderdaad zwak. Het lijkt een soort verkapte beleidsregel binnen de opleiding te zijn, want ik heb het al bij meerdere wedstrijden opgemerkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is het toch met scheidsrechters in Nederland dat als ze al één of twee penals gegeven hebben ze een overduidelijke tweede/derde niet geven.
Je moet toch gewoon fluiten voor dat wat is... niet denken van 'och 3 penals in 1 wedstrijd is ook zo overdrreven'
was pas bij heerenveen ook al, waar alves miste
ja dat was leuk geweestquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:31 schreef Disorder het volgende:
Haha go Twente. Geweldig einde. Jammer dat die ballenjongen niet KO werd geslagen.
Inderdaad, ze hadden het ook al over de Rotterdamse derby tussen Feyenoord en het kleine broertje Excelsior.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist werd aangekondigd dat ze ook nog zouden voorbeschouwen op Psv-Feyenoord.![]()
Wanneer leren ze het nou dat ze die clubs niet moeten omdraaien, dat doen ze zovaak bij Rtl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |