abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56203083
You're all welcome
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:04 schreef Dacide het volgende:
Schilt moet je je absoluut niet in vergissen. Toen hij vorige week zijn mma partij in belgrado draaide heeft ie ook diik gepowned.

wellicht gaat Fedor dit winnen ja... Maar echt niet meer zo easy als iedereen denkt. Hebben jullie enig idee hoeveel partijen Schilt gedraaid heeft in Pancrase. Komop het is zelfs een ex king of pancrase. Dat met zijn huidige groei in eht staande gevecht erbij.
Zoals je in de wedstrijden van Hardonk wellicht hebt kunnen zien, Nederlanders zijn staand zeker weten de betere vechters, maar werk ze naar de grond toe en hun skills lijken niks meer waard te zijn. Dat is heel erg zonde iets was ik ook terug zag bij Manhoef toen bij die K-1 Dynamite show tegen Dong-Sik Yoon. Manhoef had dat gevecht makkelijk winnend kunnen afsluiten maar got his ass handed to him toen ie op zn rug terecht kwam.

En Fedor, Combat Sambo Kampioen, gaat tegen Semmy Schilt geen gebruiken van zijn skills? Nope don't think so either Schilt gaat naar de grond en gaat of slapen op tappen. Helaas
Overeem heeft trouwens wel een mooie progressie geboekt, maar ook hij is nog niet klaar voor de HW divisie in de UFC laat staan meneer Fedor.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 21 januari 2008 @ 17:49:02 #127
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_56203649
Schilt is wel een van de weinige mensen die het tot de decision hebben laten komen..
Het was Fedor niet gelukt om hem te submitten of te KO'en. Dat geeft al aan dat schilt een taaie is.

Daarnaast zal schilt zich nu volledig op het grondwerk kunnen focussen... 5 dagen per week.. Staand heeft fedor niks tegen schilt in te brengen.. punt uit. En een knie zit zo op een gezicht.. en een goeie stoot ook.. en dat met die kleine mma vuistjes... dat gaat hard aankomen..

hoe dan ook... ik denk dat gedor dit wint... maar denk ook dat schilt een mooie stempel af zal geven.
pi_56205052
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:49 schreef Dacide het volgende:
Schilt is wel een van de weinige mensen die het tot de decision hebben laten komen..
Het was Fedor niet gelukt om hem te submitten of te KO'en. Dat geeft al aan dat schilt een taaie is.

Daarnaast zal schilt zich nu volledig op het grondwerk kunnen focussen... 5 dagen per week.. Staand heeft fedor niks tegen schilt in te brengen.. punt uit. En een knie zit zo op een gezicht.. en een goeie stoot ook.. en dat met die kleine mma vuistjes... dat gaat hard aankomen..

hoe dan ook... ik denk dat gedor dit wint... maar denk ook dat schilt een mooie stempel af zal geven.
Dat is waar, alleen was het Fedor zijn eerste gevecht in Pride
Fedor is natuurlijk aanzienlijk verbeterd, Semmy heeft ook niet stilgezeten ondanks zijn uitstap naar K-1.
Schilt is ook beter geworden maar ik heb nu meer vertrouwen in een goede afloop dan tegen HMC. Toen had ik vooral angst vanwege het grote gewichts- en lengteverschil. We zullen het (laten we 't hopen) zien!

Saillaint detail: Fedor vs. Schilt is het enige Pride gevecht van Fedor dat ik niet volledig heb gezien. Alleen de paar hoogtepunten (takedowns, beetje GnP)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_56206639
Deze 2 punten zijn wel bijzonder vindt ik:
quote:
Werdum To Face The Winner of Nogueira/Sylvia
Zo snel al? Pas 2 keer gevochten in de octagon en 1 keer verloren
quote:
Breaking: Kim Couture (Randy's Wife) To MMA
Vraag me af wat dat gaat worden
pi_56208421
Edit: Ik zie nu dat ik exact hetzelfde post als wat op mmajunkie valt te lezen http://mmajunkie.com/2008(...)and-the-reasons-why/

[ Bericht 45% gewijzigd door roepdeman op 21-01-2008 21:15:18 ]
  maandag 21 januari 2008 @ 22:09:22 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56209857
Whehehe

Bob Sapp vs. Nortje (23februari @ Strikeforce)

Als Sapp weet te winnen van Nortje zou hij het willen opnemen tegen niemand minder dan Fedor Emelianenko

Wat moeten we hiervan vinden.. Sapp is nou niet echt iemand waar je van op aan kan
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 21 januari 2008 @ 22:23:01 #132
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_56210217
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:49 schreef Dacide het volgende:
[..]

Denk ook dat Fedor wint, maar als je kijkt naar zijn pot tegen Wagner 'Zuluzinho' Da Conceicao Martin, kan hij vanuit het niets vernietigend uithalen.

En dat is echt geen kleintje:
pi_56211329
Staand is Fedor beter dan Schilt. Er is een groot verschil tussen stoten met mma gloves en stoten met bokshandschoenen. Schilt kan echt niet zo hard EN ook nog eens snel slaan als Fedor.
  maandag 21 januari 2008 @ 23:12:49 #134
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56211743
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef Golden_Surfer het volgende:
Staand is Fedor beter dan Schilt. Er is een groot verschil tussen stoten met mma gloves en stoten met bokshandschoenen. Schilt kan echt niet zo hard EN ook nog eens snel slaan als Fedor.
ik hoopte dat ze nooit op Fok zouden verschijnen maar we hebben dan toch echt eindelijk een fan-boy die het niet helemaal snapt.
Staand wint Schilt het. Punt!
Hij is 3-voudig K1 kampioen. De elite van het staande gevecht. Wat echter tegen Schilt werkt is dat hij niet wil dat Fedor hem naar de grond werkt en dus wordt hij terughoudender om de takedown te kunnen tegengaan.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_56213712
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef Golden_Surfer het volgende:

Schilt is multiple K-1 champ, huge size en reach voordeel. Stand-up is zijn "bread and butter". Dat is wat hij altijd gedaan heeft. Fedor is goed, omdat hij zo allround is. Maar niet zó goed

Er zijn in MMA betere stand-up vechters dan Fedor, en zelfs die zouden niet meekunnen met de elite van K-1.
pi_56213780
Ach ja, ik neem hem niks kwalijk. Ik ken ook mensen die denken dat Chuck Liddell een goede K-1 vechter zou zijn..
pi_56213941
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 00:39 schreef roepdeman het volgende:
Ach ja, ik neem hem niks kwalijk. Ik ken ook mensen die denken dat Chuck Liddell een goede K-1 vechter zou zijn..
lol

Ik zie het al voor me
  dinsdag 22 januari 2008 @ 01:05:19 #138
20925 n00cL30n
pi_56214200
IDD... Vooral als je Rampage Jackson hem dan weer na ziet doen in die shoot voor Osiris.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 09:15:06 #139
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56216885
Ortiz vs. Machida at UFC 85
quote:
UFC light heavyweight Tito Ortiz today confirmed that he has reluctantly accepted a May 24 fight with Lyoto Machida, while also saying it'll likely be his final fight in the UFC.

The highly publicized interview took place this afternoon on Fight Network Radio.

Ortiz said he accepted the UFC 85 fight with Machida, but that he was expecting a bigger fight; such as a rematch with Rashad Evans. Ortiz and Evans fought to a disappointing draw back at UFC 71. If it weren't for a costly one-point deduction issued to Ortiz for repeatedly grabbing the fence to avoid takedowns, Ortiz would have earned the unanimous-decision victory.

With the rematch apparently not on the table, Ortiz said he accepted the Machida fight and that he's just looking to get my final fight over with the UFC.

Ortiz has one fight left on his current deal, and he's been working toward a new one for more than six months. However, even bypassing UFC President Dana White and working directly with UFC co-owner Fertitta brought no resolution.

They said I wasn't worth the money, I was worth no more than what I'm getting paid now, and I';m not a commodity to them anymore. I'm not as viable to them anymore, Ortiz said. That was a sign of disrespect.

Ortiz earned $210,000 for both his UFC 73 and UFC 66 fights.

Ortiz also reasoned he should leave the UFC because, with White running the show, he'll never get a title shot again.

Without an extension in sight, Ortiz will likely hit the free-agent market, where suitors such as M-1 Global, HDNet Fights, EliteXC and Strikeforce will likely be waiting.

UFC is caring so much about the brand itself, Ortiz said. They could care less about the fighters. Fighters are a dime a dozen. They'll keep coming. Dana is really out for himself and the company. He doesn't give a shit about the fighters
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_56226186
Ik heb nergens gezegd dat Fedor het in K-1 beter zou doen dan Sem, maar met kleine gloves staand vechten is een heel ander verhaal. Zo'n jab van Sem komt met een bokshandschoen stukken harder aan, doro het grote oppervlak van de handshcoen schudt je kop gewoon veel meer. Technisch gezien is Sem staand echt niet de beste, hij heeft bij lange na niet de skills van Hoost of Lebanner. Ook stoot hij niet zo snel als eerdergenoemde kickboksers en in mma stoot hij zeker niet zo snel als Fedor.

Enne, wees eens lief tegen me ( )
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:35:59 #141
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56226460
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:26 schreef Golden_Surfer het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat Fedor het in K-1 beter zou doen dan Sem, maar met kleine gloves staand vechten is een heel ander verhaal. Zo'n jab van Sem komt met een bokshandschoen stukken harder aan, doro het grote oppervlak van de handshcoen schudt je kop gewoon veel meer. Technisch gezien is Sem staand echt niet de beste, hij heeft bij lange na niet de skills van Hoost of Lebanner. Ook stoot hij niet zo snel als eerdergenoemde kickboksers en in mma stoot hij zeker niet zo snel als Fedor.

Enne, wees eens lief tegen me ( )
Als hij niet beter is dan Hoost of Lebanner, waarom is hij dan 3x K-1 wereldkampioen en heeft hij beiden verslagen tijdens het behalen van titels?
Een jab voel je echt wel meer met een kleine handschoen dan met die grote. Het feit dat je kopt meer schudt slaat echt als een varken op een tennisbal.

Zolang je dat soort commentaar blijft geven doe ik niet lief. Mocht je een erg lekkere vent zijn kan je jezelf misschien redden bij BB door een ontbloot bovenlichaam te posten, maar daar zit de rest ook niet echt op te wachten.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:43:48 #142
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_56226683
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:35 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Als hij niet beter is dan Hoost of Lebanner, waarom is hij dan 3x K-1 wereldkampioen en heeft hij beiden verslagen tijdens het behalen van titels?
Een jab voel je echt wel meer met een kleine handschoen dan met die grote. Het feit dat je kopt meer schudt slaat echt als een varken op een tennisbal.
Hoost en Lebanner zijn TECHNISCH gezien beter.

Een bokshandschoen maakt echt wel meer impact en zal dus voo rmeer ko's zorgen. (Een ko komt voor als je hersens in je kop door elkaar schudden etc.)
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:45:49 #143
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56226729
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Een bokshandschoen maakt echt wel meer impact en zal dus voo rmeer ko's zorgen. (Een ko komt voor als je hersens in je kop door elkaar schudden etc.)
Maar of iemand technisch beter is maakt hem niet in het gevecht beter, anders hadden ze Schilt wel neer gekregen.
pi_56227397
Ben benieuwd naar Brock tegen Mir!
Nog ff geduld....

[ Bericht 48% gewijzigd door Fyodor op 23-01-2008 14:02:58 ]
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_56228591
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van. De schok word bij boxing gloves veel meer opgevangen en beter afgevoerd dat bij MMA gloves. Er zit een enorm verschil in. Daarom kunnen boxers ook 10 ronden lang op hun kop worden gebeukt zonder KO te gaan. Bij MMA is de impact veel groter en is 1 flinke tik genoeg.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:27:54 #146
20925 n00cL30n
pi_56229078
Natuurkunde he?

Tweemaal dezelfde kracht, maar verschillende raakvlakken-> kleinste raakvlak zal meeste schade doen.
pi_56229189
En daar komt ook nog eens de veel dikkere schuimrubber (of wat het ook maar is) dat op de boxhandschoenen zit. Die absorbeerd ook een gedeelte van de kracht. Maar er staat wel tegenover dat boxhandschoenen zwaarder zijn. Maar toch denk ik dat er nog een groot verschil in zit, door MMA gloves ga je eerder KO dan door boxhandschoenen.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:35:06 #148
106955 BB_Koning
pi_56229229
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:27 schreef n00cL30n het volgende:
Natuurkunde he?

Tweemaal dezelfde kracht, maar verschillende raakvlakken-> kleinste raakvlak zal meeste schade doen.
Schade en ko staan los van elkaar

bb_koning.hyves.nl
pi_56229256
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:02 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van. De schok word bij boxing gloves veel meer opgevangen en beter afgevoerd dat bij MMA gloves. Er zit een enorm verschil in. Daarom kunnen boxers ook 10 ronden lang op hun kop worden gebeukt zonder KO te gaan. Bij MMA is de impact veel groter en is 1 flinke tik genoeg.
Goed verwoord. Daarom heb je bij boxers vaker 'braindamage' en zelfs doden. Bij MMA is het idd 1 tik (of natuurlijk meerdere) en het gevecht is over. Over het algemeen een stuk veiliger, ook al klinkt het tegenstrijdig ('freefight')...

Probeer je trouwens eens voor te stellen dat de KO van Melvin Manhoef op Ruslan Karaev met MMA gloves was... dan was hij er nog slechter aan toe geweest lijkt me
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:40:05 #150
106955 BB_Koning
pi_56235225
Fyodor, zou je jouw bericht hierboven (waarin je me iets vraagt) willen editten?

Mijn dank is groot, 3 meter groot zelfs!
bb_koning.hyves.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')