Mennn.. Die is echt geweldig! Sowieso heeft Rampage wel humor!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:58 schreef Paxlie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QndGqSbwojs
check vooral het einde waar Rampage Chuck nadoet
Filmpje van Rampage & Mayhem bij een foto-shoot trouwens!
Dat al helemaal. Misschien wel iets in de trant van, ik kan dit ook alleen nu ff niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Vraag me af wat Kurt zal zeggen
Dat eindequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:58 schreef Paxlie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QndGqSbwojs
check vooral het einde waar Rampage Chuck nadoet
Filmpje van Rampage & Mayhem bij een foto-shoot trouwens!
Hopelijk maart danquote:QUESTION: Gary, Gina Carano was originally supposed to be on the card. She dropped off. Can you tell us what happened as far as her participation in this show?
SHAW: Sure, we wanted her to be on the show. She was training for American Gladiators, and at this point she wasn't ready to compete on this date.
QUESTION: Is there any concern on your end as far as her other activities interfering with her fight career? Is that something you've talked to her about?
SHAW: No, we have a long‑term contract with Gina. It was a great opportunity for her to be on “American Gladiators’’ and be “Crush,’’ and I think it will help her career. As soon as they're done with all the meetings they have to do, all the PR appearances -- she was just on "The Today Show" two days ago -- she'll be ready to fight.
She wasn't ready in February. Hopefully, she'll be ready for our big March 29 card in San Jose.
klopt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gina update:
[..]
Hopelijk maart dan
Ook komt Daniel Puder vechten bij Strikeforce binnenkort. Dat was toch die gast die Kurt live op TV bijna liet uit tappen als ik me goed herriner?
ik denk dat dit gewoon 5 ronden war gaat worden omdat Stevenson te moeilijk is om te submitten. Ik zie BJ niet als iemand die drastisch zijn cardio heeft bewerkt dus ronde 3, 4 & 5 zijn voor Joe waar hij in de eerste 2 ronden een 9-10 tegen krijgt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef Golden_Surfer het volgende:
BJ Penn gaat winnen.
Hij had al goede handen en aangezien zn handen nu beter zijn (dat zei de bokser die met hem trainde), zal hij te veel zijn voor Joe staand. En ja, we weten hoe het zit als het gevecht op de grond komt.....
Ik denk dat ik wacht een op goeie release op de trackerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:51 schreef roepdeman het volgende:
Shamrock vs Shamrock 1st Quarter of 2009....
Gewoon om even jullie MyAT omhoog te schoppen en om te melden dat we over 2 uurtjes allemaal Sopcast aan kunnen gaan zetten voor UFC 80!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Nog 2 wekenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:24 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnn... Ik moet de volgende keert echt ff beter op de cards kijken... Was er heilig van overtuigd dat Lesnar vanaaf ook zou vechten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UndercardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig event
Hahaha dat interview met Lesnar trouwens: "So he broke Sylvia's arm, who cares!!"
[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 20-01-2008 14:58:06 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:26 schreef Golden_Surfer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja.. Een submit of een decision...quote:Op maandag 21 januari 2008 12:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Trouwens, over Schilt vs. Fedor. Fedor zal dan imo weer winnen. Hij haalt Schilt weer naar de grond en weet zijn weg naar een decision wel te vinden, al zou heeft hij ook de tools om hem te submitten dit keer. Zie hem toch liever tegen Couture of Barnett vechten...
Choi komt nieteens close in de buurt van Schiltquote:Op maandag 21 januari 2008 13:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Een submit of een decision...
Als ik zag met wat voor een gemak hij Choi submitte...
Ik heb echt een beetje het gevoel dat Choi en Schilt een beetje aan het kijken zijn, wie de grootste is in de K1.
(Lolz... Maakte een woordgarpje!)
Klopt is ook echt zo. (Beide gevallen)quote:Op maandag 21 januari 2008 13:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Choi komt nieteens close in de buurt van Schiltniet dat ik zo'n Schilt fan ben ofzo en dat hij Choi zou submitten dat was ook een 1-2-3tje, toch?
IDD.. Maar, misschien dat Schilt zijn inmiddels meer ervaren linkerknie kan toepassen?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:17 schreef roepdeman het volgende:
Schilt maakt weinig kans op de grond en denk dat Fedor hem ook daar naartoe zal nemen.
Fedor was daar voor die shoot, maar kennelijk ook samen met iemadn van M-1 Global om ook over andere zaken te praten zoals de contractuele status van Couture etc.
Ja, shoot was voor Affliction, de kledinglijn van Couture waar Fedor nu ook een deal mee heeft gesloten.
ik heb nog een filmpje van deze shoot waarbij je duidelijk kan zien dat geen van beide mannen op een voetstuk staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |