Ik zou er niet zo zeker van zijndat het al zo definitief is.. ik heb hem ook vaker horen zeggen dat ie het komende jaar zijn opties wil bekijken en dan pas een beslissing maakt i.v.m. eventuele operaties. Maja als hij zelf het nu al op deze manier zegt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Dacide het volgende:
super Renzo.. thanks. Helaas geen basje dus meer in de ring. Jammer.
Hehe idd. Als er iemand een goede persoonlijke trainer kan zijn, dan is het Bas wel. Kimbo kan zich geen betere wensen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef n00cL30n het volgende:
IDD.
Wel grappig hoe hij trouwens bezig is/begaan is met het vormen van Kimbo!
Haha, het is zijn werk he...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
Soms vraag ik mij wel eens af waar die vent alle tijd vandaan haalt.
Ziet er inderdaad indrukwekkend uit, maar zitten al die spieren niet teveel in de weg? Het lijkt mij dat hij net iets te gebulkt is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Frank Mir, you can run but you can't hide
Wat een beest man
LOLz... Ik vind het gewoon nogsteeds een geweldige MMA verschijning. Ondanks dat zijn kniëen niet best meer zijn, nogsteeds even indrukwekkend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Haha, het is zijn werk he...
Daarnaast hij heeft nogal wat nevenfuncties / bijbanen. Het is inderdaad wel een druk bezet man
Ik wil niet fanboy achtig overkomen, maar sommige moves die hij daar liet zien, toonden duidelijk aan hoeveel power die gozer bezit! Andere moves toonden weer aan dat hij enorm athletisch is. Maar goed, neem dat maar voor lief en bedenk maar een hoe groot zijn aanpassingsvermogen is. NCAA, Pro Wrestling, NFL American Football (bijna een Amsterdam Admiral geworden trouwens) en nu MMA. Lesnar is echt niet zomaar een grote jongen, hij heeft een enorme drive die er elke keer voor zorgde dat hij de beste was in wat hij deed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:41 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb niet veel ervaring wat Brock Lesnar betreft. Wat zijnWWF/WCW en dat soort werk betreft... Dat ga ik toch niet serieus nemen hier.![]()
Bill Goldberg kan geen MMAquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:48 schreef n00cL30n het volgende:
Ben benieuwd, wordt graag aangenaam verrast!
(Maar ik weet niet of ik in de toekomst zit te wachten of Bill Goldberg ook de MMA inkomt.)
Hij traint al 2 jaar en pakt alles supersnel op. Ik zie hem niet binnen een minuut gesubmit worden. Het is een worstelaar dus die krijg je niet makkelijk naar de grond.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Fyodor het volgende:
Ben ook benieuwd hoe Brock het gaat doen tegen Mir. Zou zijn MMA carriere gelijk over zijn als hij binnen 1 minuut gesubbed wordt door Mir?
Dat is waar, maar Mir hoeft Brock niet neer te halen, hij kan zich ook laten neerhalen. Brock die gaat toch wel voor de shoot op een keer. Bijvoorbeeld zoals Royce Gracie, Nogueira, enz. Ik durf op dit gevecht in ieder geval niet te weddenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij traint al 2 jaar en pakt alles supersnel op. Ik zie hem niet binnen een minuut gesubmit worden. Het is een worstelaar dus die krijg je niet makkelijk naar de grond.
Volgens mij niemandquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Mir hoeft Brock niet neer te halen, hij kan zich ook laten neerhalen. Brock die gaat toch wel voor de shoot op een keer. Bijvoorbeeld zoals Royce Gracie, Nogueira, enz. Ik durf op dit gevecht in ieder geval niet te wedden
Iddquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Volgens mij niemand
Dit is echt te vreemd voor woorden. Brock heeft 1 wedstrijd gehad en hij gaat tegen Frank Mir (toch een naam van betekenis). Alleen niemand weet hoe beiden eruit zullen komen
dat was in WWE hequote:Op donderdag 17 januari 2008 11:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd![]()
Zijn trainingen zagen er trouwens wel ziek uit, moet je ff op youtube zoeken. Daarna stapt 'ie lekker in zo'n ijsbad...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:22 schreef roepdeman het volgende:
(Kan Heyman hem niet vergezellen naar de ring toede mic pakken en het publiek iemand geven om te haten?)
Mwoah als je voor Brock bent dan moet hij het eigenlijk in zijn UFC debut snel afmaken ala Houston Alexander lijkt mij. Gewoon om een impact te maken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:30 schreef Paxlie het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat dit 3 ronden gaat duren zonder dat het naar de judges gaat
Daar kan ik mij ook wel in vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:30 schreef Paxlie het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat dit 3 ronden gaat duren zonder dat het naar de judges gaat
quote:We have learned that UFC and TNA Wrestling have reached a deal regarding promotion for the UFC's February 2nd show featuring Brock Lesnar vs. Frank Mir.
Sources are saying that there will be heavy advertising of the next UFC during the TNA shows over the next two weeks. The TNA shows will also hype packages to build up the match.
Next week's TNA iMPACT! will include a Brock Lesnar training package, as well as a Kurt Angle interview, where he breaks down the Lesnar vs. Mir match.
K dan!quote:
Mennn.. Die is echt geweldig! Sowieso heeft Rampage wel humor!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:58 schreef Paxlie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QndGqSbwojs
check vooral het einde waar Rampage Chuck nadoet
Filmpje van Rampage & Mayhem bij een foto-shoot trouwens!
Dat al helemaal. Misschien wel iets in de trant van, ik kan dit ook alleen nu ff niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Vraag me af wat Kurt zal zeggen
Dat eindequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:58 schreef Paxlie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QndGqSbwojs
check vooral het einde waar Rampage Chuck nadoet
Filmpje van Rampage & Mayhem bij een foto-shoot trouwens!
Hopelijk maart danquote:QUESTION: Gary, Gina Carano was originally supposed to be on the card. She dropped off. Can you tell us what happened as far as her participation in this show?
SHAW: Sure, we wanted her to be on the show. She was training for American Gladiators, and at this point she wasn't ready to compete on this date.
QUESTION: Is there any concern on your end as far as her other activities interfering with her fight career? Is that something you've talked to her about?
SHAW: No, we have a long‑term contract with Gina. It was a great opportunity for her to be on “American Gladiators’’ and be “Crush,’’ and I think it will help her career. As soon as they're done with all the meetings they have to do, all the PR appearances -- she was just on "The Today Show" two days ago -- she'll be ready to fight.
She wasn't ready in February. Hopefully, she'll be ready for our big March 29 card in San Jose.
klopt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gina update:
[..]
Hopelijk maart dan
Ook komt Daniel Puder vechten bij Strikeforce binnenkort. Dat was toch die gast die Kurt live op TV bijna liet uit tappen als ik me goed herriner?
ik denk dat dit gewoon 5 ronden war gaat worden omdat Stevenson te moeilijk is om te submitten. Ik zie BJ niet als iemand die drastisch zijn cardio heeft bewerkt dus ronde 3, 4 & 5 zijn voor Joe waar hij in de eerste 2 ronden een 9-10 tegen krijgt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef Golden_Surfer het volgende:
BJ Penn gaat winnen.
Hij had al goede handen en aangezien zn handen nu beter zijn (dat zei de bokser die met hem trainde), zal hij te veel zijn voor Joe staand. En ja, we weten hoe het zit als het gevecht op de grond komt.....
Ik denk dat ik wacht een op goeie release op de trackerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:51 schreef roepdeman het volgende:
Shamrock vs Shamrock 1st Quarter of 2009....
Gewoon om even jullie MyAT omhoog te schoppen en om te melden dat we over 2 uurtjes allemaal Sopcast aan kunnen gaan zetten voor UFC 80!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |