Ken vs. Frankquote:Op dinsdag 15 januari 2008 05:12 schreef roepdeman het volgende:
Goedemorgen allen,
EliteXC on Monday announced that it has signed Ultimate Fighting Championship and Pride veteran Ken Shamrock and his son, Ryan, to multi-fight deals
Wel grappig om te zien. Denk dat Frank het wel zal winnen.quote:
WTF!!!! Wat is er met John Kolosci dan? Vond het een van de leukere characters van TUF.. Had ook zeker een goeie instelling qua mentaliteit.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Jullie zijn echt vééééél te stil
- Couture en Fedor ontmoeten elkaar op donderdag voor een orienterend gesprek
- Na Dorian Price nu ook John Kolosci weggestuurd door de UFC
- Gina Carano zal geen deel uitmaken van de EliteXC show die in februarizal plaatsvinden
Als ik eraan denk zal ik morgen mijn picks voor UFC80 eens plaatsen
Volgens mij was het puur omdat ze hem niet klaar vonden voor UFN of een grotere UFC show, maar kweet het niet zeker..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef Dacide het volgende:
[..]
WTF!!!! Wat is er met John Kolosci dan? Vond het een van de leukere characters van TUF.. Had ook zeker een goeie instelling qua mentaliteit.
Hier meer...quote:According to the Las Vegas Review Journal, The UFC has filed lawsuit against former UFC heavyweight champion Randy “The Natural” Couture.
Logisch vindt ik zelf. Hij heeft getekend voor een X aantal gevechten. En als hij dan opeens weigerd had hij maar niet moeten tekekenquote:
Volgens mij maakt de tegenstander niet uit. En wachten totdat het contract afloopt mag ook niet lijkt mij. Als ik een lening neem van 1 miljoen neem die binnen een jaar betaald moet worden mag ik ook niet wachten tot dat jaar is afgelopen om dan niks te hoeven betalen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:35 schreef n00cL30n het volgende:
Moeten er wel interessante aanbiedingen komen voor Couture?
(En hij heeft toch nog ff voordat zijn contract afloopt?)
Die beloften waren volgens mij gewoon mondelijk. UFC kan er weinig aan doen als Fedor zelf kiest ergens anders te vechten. (Ja, meer geld natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:41 schreef roepdeman het volgende:
Het is meer een principe kwestie. Er is door de UFC een aantal dingen beloofd aan hem die ze niet konden nakomen. Volgens Couture was vechten tegen Fedor daar een van. Ik geloof niet dat het hem echt om geld ging, want hij heeft een best succesvol bedrijf, dus voor het geld hoefde hij het niet te doen.
uhmz? Van welke planeet kom jij vandaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef n00cL30n het volgende:
LOLz... Jij liever als ik denk ik.
Maareuh.. Iedereen heeft het over Couture vs. Emelianenko.... ben ik zo raar dat ik nogsteeds stiekum zit te hopen op een Rutten vs. Emelianenko? (ondanks gewichtsverschil)
mee eensquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Dacide het volgende:
[..]
uhmz? Van welke planeet kom jij vandaan
Bas Rutten vs Fedor zal never never nooit niet gebeuren... Rutten is te veel uit roulatie.. rutten's lichaam is kapot. Toen hij vorig jaar nog eens die comeback gemaakt had tegen villareal lukte het hem met moeite om villareal een keer of 4 een lowkick te geven.. was meer dan genoeg om te winnen van hem. Maar Rutten zou nooit opkunnen tegen fedor.. en waarom zou hij ook.. Rutten heeft zijn sporen al meer dan genoeg verdiend in zijn pancrase en ufc tijd.
Alsof ik dat niet weet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Dacide het volgende:
[..]
uhmz? Van welke planeet kom jij vandaan
Bas Rutten vs Fedor zal never never nooit niet gebeuren... Rutten is te veel uit roulatie.. rutten's lichaam is kapot. Toen hij vorig jaar nog eens die comeback gemaakt had tegen villareal lukte het hem met moeite om villareal een keer of 4 een lowkick te geven.. was meer dan genoeg om te winnen van hem. Maar Rutten zou nooit opkunnen tegen fedor.. en waarom zou hij ook.. Rutten heeft zijn sporen al meer dan genoeg verdiend in zijn pancrase en ufc tijd.
Zou het wel gaaf vinden. Want ook al is hij misschien over zijn prime heen. Het blijft een prachtige verschijning binnen en buiten de ring.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
mee eensmaar toch gaat hij in 2009 nog een soort van comeback maken.. mark my words!
Ah ok.. Ja sorry ik weet niet wat jou voorkennis is.. Ach no harm done.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet?![]()
Mannn... ik bedoel gewoon te zeggen, dat het een geweldige pot zou zijn vlak nadat hij beide titels UFC had behaald.
Zou denk ik echt _de_ droompot zijn.
Maar die pot tegen Warpath... Mwah.. had niet echt het gevoel dat hij echt moeite moest doen, eerder dat hij het rustig aan deed. (Moet wel bekennen dat ik het op een slechte youtube stroom heb gezien. Was bijna al moeilijk genoeg om te zien wie wie was.)
No proBLAMMO.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:15 schreef Dacide het volgende:
[..]
Ah ok.. Ja sorry ik weet niet wat jou voorkennis is.. Ach no harm done.
Maar Fedor vs Rutten... Germ, arme Bas. Bas zou werkelijk gesloopt worden. MAar dat zou dan vooral zijn omdat hij lichamelijk niet kan opboksen tegen hem.
Liever zou ik ooit een partij van Bas vs Ken Shamrock zien.. Bas heeft 4 partijen verloren in zijn leven, 1x van funaki, 2x van ken shamrock en 1x van frank shamrock. Tegen Frank en Funaki heeft hij al revanche genomen. Nu Ken nog.
Ken maakt zelf zijn rentree tezamen met zijn zoon Ryan bij EliteXC.
Het gaat verder over Kimbo vs. Tank, Fedor, BJ Penn vs. Joe, Gonzaga vs Werdum en nog wat andere zaken: Klikker de klikquote:PDG: So you're working out pretty hard. Is there any chance that you will have a comeback fight this year?
Bas: No, I am not going to come back. My knees just can't take it anymore and I want to concentrate on getting Kimbo ready for his fight next month and the fights that will follow that one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |