quote:Op zondag 3 februari 2008 16:42 schreef Unstoppable het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff ik was ook zo'n WWE fan boy, gelukkig heeft me bro deze ECHTE sport laten zien. Ik vond WWE meteen niks meer aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wonderful Weekend
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:03 schreef roepdeman het volgende:
Hahahahah Jongens jongens, geen discussie over wat nou nep of saai is, het gaat om entertainment en of je het leuk vindt om ernaar te kijken. Trouwens, welkom Wessiej in dit topic.. het was een mooi weekend voor ajacieden, wrestling fans, mma fans en zometeen ook Football fans!
Terug naar MMAEn ik ga alle 4 kijken, alleen staat de superbowl nog op het programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wonderful Weekend
.....Kennedy
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:55 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Pff ik was ook zo'n WWE fan boy, gelukkig heeft me bro deze ECHTE sport laten zien. Ik vond WWE meteen niks meer aan.
ik kijk WWE & UFCquote:Op zondag 3 februari 2008 16:55 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Pff ik was ook zo'n WWE fan boy, gelukkig heeft me bro deze ECHTE sport laten zien. Ik vond WWE meteen niks meer aan.
Idd, ze komen ook overal voor steedsquote:Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik kijk WWE & UFC
heeft niks te maken met wat echte sport is. Ik kijk het om mij te laten entertainen, de mensen die dat niet snappen zijn de mensen die het hardste schreeuwen dat het nep is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 81SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Er zijn wel meer MMA organisaties hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 19:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Idd, ze komen ook overal voor steeds
Ik kijk ook allebei. WWE is gewoon leuke entertainment, en het is wekelijks. UFC is helaas maar 1 keer per maand meestal. Gelukkig begint TUF wel weer snel dan. Maar dat is dan alsnog 1 keer per week 40 minuten.
ja maar wat komt er uberhaupt in de buurt van de UFC?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:03 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Er zijn wel meer MMA organisaties hoor
Die kijk ik ook, maar die zijn niet zo leuk als UFC, en de meeste zijn er zelfs nog minder per zoveel maanden.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:03 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Er zijn wel meer MMA organisaties hoor
Ik doel eerder erop dat het bij WWE allemaal zo predictable is en zo eenzijdig. Bij de UFC weet je nooit wat er gaat gebeuren, Heerlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik kijk WWE & UFC
heeft niks te maken met wat echte sport is. Ik kijk het om mij te laten entertainen, de mensen die dat niet snappen zijn de mensen die het hardste schreeuwen dat het nep is
Valt wel mee. Als je het echt ook van binnen volgt zoals de nieuwe generatie "internet fans" is het nog veel leuker. En daarbij heb je altijd nog echt drama wat er rond speeltquote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik doel eerder erop dat het bij WWE allemaal zo predictable is en zo eenzijdig. Bij de UFC weet je nooit wat er gaat gebeuren, Heerlijk.
ondanks het commentaar boven mij, roep ik dan juist om weg te blijven van nieuws-sites en gewoon lekker genieten van de uitzendingenquote:Op maandag 4 februari 2008 02:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik doel eerder erop dat het bij WWE allemaal zo predictable is en zo eenzijdig. Bij de UFC weet je nooit wat er gaat gebeuren, Heerlijk.
Klopt helemaalquote:Op maandag 4 februari 2008 08:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ondanks het commentaar boven mij, roep ik dan juist om weg te blijven van nieuws-sites en gewoon lekker genieten van de uitzendingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |