Dat zul je natuurlijk nooit weten. In 1995 had Ajax ook spelers die afkomstig waren van een club uit Finland, Go Ahead, Sparta, ...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:18 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
De oh mijn god omdat dit geen Ajax-niveau is. In het huidige elftal zou die trouwens misschien wel meekunnen maar het beoogde Ajax-niveau zal hij nooit halen.
Die knakker moeten ze ook zekerheid geven door te zeggen: "Jij speelt nooit meer bij Ajax, begrepen?"quote:
Sarpong kun je het beste verhuren en volgend jaar bij het eerste halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krohn Deli mag nu weer weg. En Sarpong wil verhuurd worden.
Waarom? Het slimste zou zijn om naar PSV of Feyenoord te gaan, of eventueel AZ. Tenzij er Engelse/Spaanse subtoppers zouden zijn die hem zouden willen hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik weet zeker dat Maduro in het buitenland ook op de bank beland. Als hij slim is gaat hij naar een Nederlandse subtopper.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:01 schreef JeroenV het volgende:
Koster: Ajax zal geen vervanger voor Stam halen
In Het Parool laat Adrie Koster weten dat Ajax geen vervanger voor Jaap Stam meer zal halen. "Als Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel terugkeren van hun blessure hebben we voldoende spelers voor in het centrum."
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet zo heel slimquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom? Het slimste zou zijn om naar PSV of Feyenoord te gaan, of eventueel AZ. Tenzij er Engelse/Spaanse subtoppers zouden zijn die hem zouden willen hebben.
Naar Heerenveen of Groningen zou een domme, grote stap achteruit zijn.
Ok nu echt een dikke dikke streep door van Geelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:01 schreef JeroenV het volgende:
In Het Parool laat Adrie Koster weten dat Ajax geen vervanger voor Jaap Stam meer zal halen. "Als Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel terugkeren van hun blessure hebben we voldoende spelers voor in het centrum."
![]()
![]()
![]()
![]()
Gabri Perez Davids is het ideale middenveld.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:06 schreef jna het volgende:
Kan ie beter Gabri rechtsachter neer zetten. Daar stond ie bij Barca ook vaak genoeg
Waarom fokking Rommedahl, die man kan geen fatsoenlijke voorzet of corner oid afleveren.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:05 schreef versteegrob het volgende:
Siem de Jong als rechtsback
tegen AZ
Volgens de Amsterdamse krant Het Parool staat zondag niet Jürgen Colin in de basis, maar Siem de Jong. De Achterhoeker krijgt de voorkeur boven Colin, die sinds het bewind van Koster veelal op de bank zit. De Jong speelde al eerder rechtsback, toen Ajax in Dubai zich voorbereidde op de tweede seizoenshelft.
vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
De Jong Heitinga Vertonghen Emanuelson
Gabri Perez Davids
Rommedahl Huntelaar Suarez
http://ajax.punt.nl/?id=406129&r=1
Vond ik tegen Groningen toch niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:06 schreef jna het volgende:
Kan ie beter Gabri rechtsachter neer zetten. Daar stond ie bij Barca ook vaak genoeg
Van Geel:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:01 schreef JeroenV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet meer dan logisch toch? Nu kunnen Vermaelen en vd Wiel zich prima ontwikkelen, zeur toch niet altijd zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:01 schreef JeroenV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Luque weer op de bank,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:05 schreef versteegrob het volgende:
Siem de Jong als rechtsback
tegen AZ
Volgens de Amsterdamse krant Het Parool staat zondag niet Jürgen Colin in de basis, maar Siem de Jong. De Achterhoeker krijgt de voorkeur boven Colin, die sinds het bewind van Koster veelal op de bank zit. De Jong speelde al eerder rechtsback, toen Ajax in Dubai zich voorbereidde op de tweede seizoenshelft.
vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
De Jong Heitinga Vertonghen Emanuelson
Gabri Perez Davids
Rommedahl Huntelaar Suarez
http://ajax.punt.nl/?id=406129&r=1
mwoa.. groot..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:55 schreef De.Kromme het volgende:
Naar Heerenveen of Groningen zou een domme, grote stap achteruit zijn.
Ik bekijk het even in het geheel he?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
mwoa.. groot..
Bovendien, misschien maakt hij daarna wel een grotere stap vooruit.
Hij werd wel genoemd toen Henk ten Cate er nog zat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:52 schreef DANILXL het volgende:
Waarom wordt braafheid nooit genoemd als mogelijke versterking?
Was al te zien @ Ajax tv.. Giller hequote:
quote:'Ajax wijst Krohn-Dehli opnieuw de deur'
Het boek Ajax lijkt definitief gesloten voor Michael Krohn-Dehli . Na avonturen bij RKC Waalwijk en Sparta Rotterdam keerde de Deense middenvelder dit seizoen terug bij de Amsterdamse club, maar kon daar geen indruk maken. Volgens De Telegraaf moet hij daarom opnieuw vertrekken bij de nummer drie van de eredivisie.
Krohn-Dehli mocht dit seizoen slechts eenmaal opdraven in de hoofdmacht van Ajax. Eind november liet trainer Adrie Koster nog weten dat hij de 24-jarige Deen weer opnam in de A-selectie. Maar op speeltijd kan hij momenteel niet meer rekenen, zeker niet na de rentree van Edgar Davids. In totaal mocht Krohn-Dehli vier keer meedoen voor de Amsterdammers in de competitie.
Ik ook niet, van der Wiel is een prima boy waarin ik alle vertrouwen heb. Met Vermaelen, Heitinga en Vertonghen heb je dan ook wel goede CV's. Urby en Ogararu, dát zijn de prutsers die vervangen moeten worden. Zij maken ook steeds de fouten waardoor we elke wedstrijd twee goals tegenkrijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:13 schreef Jasza het volgende:
We hebben ook geen centrale verdediger nodig, er komt wss wel een back bij, dus ik snap dat gezeik nu niet?
En dan wil van Geel Silva halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:30 schreef Silenus het volgende:
Urby en Ogararu, dát zijn de prutsers die vervangen moeten worden. Zij maken ook steeds de fouten waardoor we elke wedstrijd twee goals tegenkrijgen.
Vooral dat laatste is natuurlijk topnieuwsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:41 schreef denthemen het volgende:
Net terug van de nieuwjaars speech, hij zal nog wel in zijn geheel te lezen zijn denk ik. Plannen: Aankopen doen, het geld is er , clubs rond de toekomst opkopen en ook het bestuur richting de toekomst verplaatsen, beter communiceren met de supporters en nog veel meer
Oh ja, er komen speciale Ajax boeken
Vermaelen en Heitinga zijn nationaal meer dan goed centraal achterin, vd Wiel vind ik geen rechtsback, wel beter dan Ogararu maargoed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:41 schreef tha_dark het volgende:
Waarom geen centrale verdediger erbij en dan desnoods Van der Wiel op rechts?
Ik zie liever een ervaren man erbij in het centrum samen met Heitinga en dan Vermaelen op links en Van der Wiel op rechts. Of met drie verdedigers zonder backs, Vermaelen, aankoop, Heitinga
Leuk om te lezen met een lekker bakje Ajax koffiequote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:41 schreef denthemen het volgende:
Net terug van de nieuwjaars speech, hij zal nog wel in zijn geheel te lezen zijn denk ik. Plannen: Aankopen doen, het geld is er , clubs rond de toekomst opkopen en ook het bestuur richting de toekomst verplaatsen, beter communiceren met de supporters en nog veel meer
Oh ja, er komen speciale Ajax boeken
Hij zei ongeveer dit: We weten dat het kapitaal op het veld moet staan en de middelen zijn er om ons sportief te versterken, dan had hij het over 2008, het kán dus ook de zomer zijn. Verder gaf hij aan veel respect te hebben voor Koster en dat mensen wel voor hem mochten klappenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Leuk om te lezen met een lekker bakje Ajax koffie![]()
En dat van die aankopen is ook bullshit of pronken ze tegenwoordig al met een Delorge of Collin op de nieuwjaarsreceptie?
Ja als ze het echt goed willen doen moeten ze een links én rechtsback halen want Vertonghen is misschien leuk op nationaal niveau maar niet het niveau waar Ajax naar streeft. En Ogararu en Colin hebben al laten zien dat ook niet te zijn. En als dan dadelijk in de zomer Heitinga of Vermaelen ook nog eens vertrekt kunnen we volgend jaar weer met een compleet nieuwe achterhoede beginnen!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vermaelen en Heitinga zijn nationaal meer dan goed centraal achterin, vd Wiel vind ik geen rechtsback, wel beter dan Ogararu maargoed.
Linksback kan altijd Vertonghen spelen maar een nieuwe back is imo het belangrijkste nu.
Naja dat Ze Castro aan Ajax word gelinkt geeft natuurlijk ook wel aan dat er toch naar opzoek waren, Ajax en ze Castro is nou niet 1 2 3 te verzinnenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:47 schreef patrickt37 het volgende:
Eerst aangegevn op zoek te zijn naar een vervanger van Stam, daarna zeggen dat ze geen vervanger meer nodig hebben.
Dit kan betekenen dat ze al iemand hebben, of dat dit beter was voor de beurs.
Maduro blijft nu ook steken, dus is iedereen om hem heen dan net zo goed of slechter?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
I Met alle respect : zowel financieel als qua aanzien is Groningen toch net een stukje minder. Maduro zou zich niet meer kunnen ontwikkelen omdat vrijwel alle spelers die naast hem spelen minder kwaliteiten hebben.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:51 schreef tha_dark het volgende:
Mocht er idd niemand meer bijkomen dan mag/moet Van Geel wat mij betreft zijn conclusies trekken en opstappen.
Een back is een noodzaak, als ie die maar haaltquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Lul toch niet zo achterlijk.
Jullie middenveld is geheel op orde met Davids en Perez en vd Wiel en Vermealen komen ook weer terug toch?
Ok, dat zou misschien de enige positie zijn waar nog een speler voor gehaald zou kunnen worden, maar ook als dat niet gebeurd verwacht ik (helaas) dat de titel naar Amsterdam gaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een back is een noodzaak, als ie die maar haalt
In de zomerstop heeft hij Sneijder verkocht (dat was wel te begrijpen natuurlijk) en zijn enige vervanger, Perez, ook weggestuurd. Vervolgens haalt hij Colin, Urzaiz, Delorge, Rommendahl, Luque en Suarez. Van de spelers heeft tot nu toe alleen Suarez fatsoenlijk gepresteerd. Vervolgens belooft hij dat er in de winterstop versterkingen zullen komen. Dit zegt hij al vóór het vertrek van Stam.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Lul toch niet zo achterlijk.
Jullie middenveld is geheel op orde met Davids en Perez en vd Wiel en Vermealen komen ook weer terug toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |