abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55954834
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:43 schreef twi het volgende:

[..]

En daarvoor een seizoen lang een prima indruk maakte bij Ajax en zichzelf aan de hand daarvan in het Nederlands Elftal speelde en al snel Juventus achter zich aan had als mogelijk nieuwe club?

We vergeten zo makkelijk...
Nou z'n langdurige dip, waarin ik begon te twijfelen aan z'n kwaliteiten, vergeet ik niet.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:03:35 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954905
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou z'n langdurige dip, waarin ik begon te twijfelen aan z'n kwaliteiten, vergeet ik niet.
Lekker makkelijk, al de slechte dingen onthouden. Raar dat dat nooit gebeurt als het om prijzen gaat. Dan pronkt men ineens wel weer met de cup van '95.
pi_55954973
Zat je ook zo in je maag met de Jong twi?
pi_55954989
Ook met talenten is het geduld een keertje op. Als je anderhalf seizoen lang geen enkele progressie boekt, of in het geval van Emanuelson alleen maar slechter gaat spelen dan kan je nog wel een seizoen langer aanmodderen, maar of het zin heeft...
Woo-loo-loo!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:08:48 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55955009
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:07 schreef Brammie het volgende:
Zat je ook zo in je maag met de Jong twi?
Ja, op een andere manier.

De Jong was namelijk overtuigd dat hij te weinig speelde op de positie waar hij wilde spelen, terwijl dat helemaal niet het geval was. Dat is bij Maduro duidelijk een andere zaak, die heb ik nooit horen klagen over de positie waar hij moest spelen. Terwijl hij als CV, RB en DMC (zowel links als rechts) is gebruikt.

Bij De Jong zat ik in m'n maag met de leugens van De Jong, nu dus met de handelswijze van Ajax.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:13:38 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55955130
Maduro en Urby kunnen het idd wel. Colin kan het gewoon niet, klaar.

En Ajax blundert idd weer met Maduro, deze mensen die zich top noemen moeten zich dieppaars schamen. Als ik mijn werk zo zou doen zou ik echt heel slecht slapen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55955366
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Maduro en Urby kunnen het idd wel. Colin kan het gewoon niet, klaar.

En Ajax blundert idd weer met Maduro, deze mensen die zich top noemen moeten zich dieppaars schamen. Als ik mijn werk zo zou doen zou ik echt heel slecht slapen.
Je kan het ook weer zo heerlijk overdrijven. Van beide kanten kan je de keuzes begrijpen, klaar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55955384
van Geel is gewoon te veel een zakenman terwijl hij met erg jonge spelers werkt. In plaats van ze gerust te stellen en zijn handelswijze uit te leggen aan zijn spelers en ze te proberen te overtuigen van het contract waarvan hij wil dat ze het tekenen heb ik het gevoel dat hij meer een contract neerplompt met de opmerking: 'hier graag uw handtekening'.

Ook heel typisch dat Ajax 1 gesprek heeft met hem, daarna een maand de tijd geeft om het contract te tekenen en kennelijk geen enkele andere keer met hem om de tafel heeft gezeten om te vragen wat er dwars zit/hem te begeleiden bij zijn keuze. In plaats daarvan gooit men er een deadline tegenaan want dat past zo lekker in het businessmodelletje dat Ajax nu is.

Inderdaad frustrerend...
pi_55955432
Ik heb het verder ook gehad met van Geel. Tegen de tijd dat je zoveel geld in kas hebt en gaat zitten janken dat niemand wil komen omdat je kennelijk niet kan scouten en alleen gearriveerde spelers wilt halen zit je gewoon fout.

Maar ja, van Geel is volgens mij een prima zakenman met niet al te veel voetbalverstand. Daarom was volgens mij de combinatie met Co zo goed omdat die dat gedeelte aanvulde.
pi_55955571
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef twi het volgende:

[..]

Jezus mensen, zijn jullie nou zo verschrikkelijk dom? Van 'zekerheid te voetballen' maken jullie 'basisplaats eisen'? De uitspraak "IQ van een garnaal" begint bijna letterlijke vormen aan te nemen in dit topic.
Je hebt gelijk, slimme mensen gaan altijd op de man af.

, kneus
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:40:11 #86
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_55955581
Ik lig er niet wakker van dat Maduro weg gaat. Als ik Koster was zou ik hem ook niet meer opstellen, alleen in echte noodsituaties.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_55955619
quote:
Blessures en schorsingen alle clubs Eredivisie
Ajax: Van der Wiel (knie), Schilder (bovenbeen), Anita (heup), Ogararu (geschorst).
Manucharyan noemen ze niet eens meer
pi_55955689
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

En Vermaelen dan?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55955714
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]

En Vermaelen dan?
Die is toch wel beter maar niet wedstrijdfit?
pi_55955723
Maduro speelt slecht, Ajax dissed hem door hem geen verlenging aan te bieden.

Maduro speelt goed, Ajax wordt gedissed door Maduro omdat het nu te laat is voor verlenging.

Simpel toch?
pi_55955797
Kon Davids trouwens geen verstand in Maduro trappen wat hij ook bij Urby heeft gedaan?
pi_55955841
quote:
Politie wil staken tijdens Ajax-Utrecht

vrijdag 11 januari, door highlow, Amsterdam, 17:22u, At5
De politiebonden dreigen met een 24-uurs staking van alle politiebureaus in Amsterdam, als minister Ter Horst geen nieuw salarisbod doet. Die staking staat gepland voor 23 januari, de dag dat Ajax thuis speelt tegen FC Utrecht, zo meldt At5.
Jeuj
pi_55955898
quote:

[..]

Die is dan ook niet meer gebleseerd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55955979
ff voor de mensen die vaak naar uitduels gaan:
quote:
NEC - Ajax

21 dec 2007
Eredivisie

Zondag 20 januari 14.30 uur

Stadion De Goffert

Autocombi. Vanaf de alternatieve opstapplaats zullen de bussen het laatste stukje naar het stadion afleggen
Moet je dan verplicht met de auto naar die opstapplaats?

Want dan hebben we een probleempje
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:06:07 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55956020
Heb een brief van Ajax ontvangen dat ik niet mee mag naar de andere kant van het stadion.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55956128
http://www.bouds-inn.nl/shop/?p=p_25&sName=afca

Voor de mensen die ze nog zoeken.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:16:11 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55956203
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:02 schreef Jasza het volgende:
ff voor de mensen die vaak naar uitduels gaan:
[..]

Moet je dan verplicht met de auto naar die opstapplaats?

Want dan hebben we een probleempje
Dat niet, maar het is wel kut als het bij een wegrestaurant langs de snelweg is ofzo want dan heb ik ook een probleem.

Overigens sta ik in de Maduro-kwestie volledig achter Ajax. Maduro heeft een jaar lang volkomen prut gespeeld, en Ajax heeft Maduro al die tijd uit de wind gehouden. Nu hij dit seizoen beter speelt is het logisch dat hem een contractverlenging wordt aangeboden. Als hij zich dan niet houdt aan de vooraf afgesproken beslissingstermijn, is het Ajax' goed recht om de contractverlenging in te trekken.
Het is graag of niet Hedwiges, daag!

Nog iets: De voorwaarden waardoor het home open mag blijven is dat er binnen 8 weken camera's geplaatst gaan worden in en rond het home en dat er bovendien een professioneel beveiligingsbedrijf komt die de boel in de gaten gaat houden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_55956354
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat niet, maar het is wel kut als het bij een wegrestaurant langs de snelweg is ofzo want dan heb ik ook een probleem.

Overigens sta ik in de Maduro-kwestie volledig achter Ajax. Maduro heeft een jaar lang volkomen prut gespeeld, en Ajax heeft Maduro al die tijd uit de wind gehouden. Nu hij dit seizoen beter speelt is het logisch dat hem een contractverlenging wordt aangeboden. Als hij zich dan niet houdt aan de vooraf afgesproken beslissingstermijn, is het Ajax' goed recht om de contractverlenging in te trekken.
Het is graag of niet Hedwiges, daag!

Nog iets: De voorwaarden waardoor het home open mag blijven is dat er binnen 8 weken camera's geplaatst gaan worden in en rond het home en dat er bovendien een professioneel beveiligingsbedrijf komt die de boel in de gaten gaat houden.
Naja ma van een maat van me rijd wss wel ons vanaf Arnhem-Dieren naar die plaats dus dat is nice

Maar ze melden het weer zo kut optijd.
pi_55956413
Zondag dat az oprollen, morgen nieuwjaars receptie, misschien hebben ze wat te melden?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:31:01 #100
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55956456
quote:

[..]

Manucharyan is toch gewoon weer eens fit
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')