Nou z'n langdurige dip, waarin ik begon te twijfelen aan z'n kwaliteiten, vergeet ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
En daarvoor een seizoen lang een prima indruk maakte bij Ajax en zichzelf aan de hand daarvan in het Nederlands Elftal speelde en al snel Juventus achter zich aan had als mogelijk nieuwe club?
We vergeten zo makkelijk...
Lekker makkelijk, al de slechte dingen onthouden. Raar dat dat nooit gebeurt als het om prijzen gaat. Dan pronkt men ineens wel weer met de cup van '95.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou z'n langdurige dip, waarin ik begon te twijfelen aan z'n kwaliteiten, vergeet ik niet.
Ja, op een andere manier.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:07 schreef Brammie het volgende:
Zat je ook zo in je maag met de Jong twi?
Je kan het ook weer zo heerlijk overdrijven. Van beide kanten kan je de keuzes begrijpen, klaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Maduro en Urby kunnen het idd wel. Colin kan het gewoon niet, klaar.
En Ajax blundert idd weer met Maduro, deze mensen die zich top noemen moeten zich dieppaars schamen. Als ik mijn werk zo zou doen zou ik echt heel slecht slapen.
Je hebt gelijk, slimme mensen gaan altijd op de man af.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus mensen, zijn jullie nou zo verschrikkelijk dom? Van 'zekerheid te voetballen' maken jullie 'basisplaats eisen'? De uitspraak "IQ van een garnaal" begint bijna letterlijke vormen aan te nemen in dit topic.
Manucharyan noemen ze niet eens meerquote:Blessures en schorsingen alle clubs Eredivisie
Ajax: Van der Wiel (knie), Schilder (bovenbeen), Anita (heup), Ogararu (geschorst).
En Vermaelen dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Manucharyan noemen ze niet eens meer
Die is toch wel beter maar niet wedstrijdfit?quote:
Jeujquote:Politie wil staken tijdens Ajax-Utrecht
vrijdag 11 januari, door highlow, Amsterdam, 17:22u, At5
De politiebonden dreigen met een 24-uurs staking van alle politiebureaus in Amsterdam, als minister Ter Horst geen nieuw salarisbod doet. Die staking staat gepland voor 23 januari, de dag dat Ajax thuis speelt tegen FC Utrecht, zo meldt At5.
Die is dan ook niet meer gebleseerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Moet je dan verplicht met de auto naar die opstapplaats?quote:NEC - Ajax
21 dec 2007
Eredivisie
Zondag 20 januari 14.30 uur
Stadion De Goffert
Autocombi. Vanaf de alternatieve opstapplaats zullen de bussen het laatste stukje naar het stadion afleggen
Dat niet, maar het is wel kut als het bij een wegrestaurant langs de snelweg is ofzo want dan heb ik ook een probleem.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:02 schreef Jasza het volgende:
ff voor de mensen die vaak naar uitduels gaan:
[..]
Moet je dan verplicht met de auto naar die opstapplaats?
Want dan hebben we een probleempje
Naja ma van een maat van me rijd wss wel ons vanaf Arnhem-Dieren naar die plaats dus dat is nicequote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is wel kut als het bij een wegrestaurant langs de snelweg is ofzo want dan heb ik ook een probleem.![]()
Overigens sta ik in de Maduro-kwestie volledig achter Ajax. Maduro heeft een jaar lang volkomen prut gespeeld, en Ajax heeft Maduro al die tijd uit de wind gehouden. Nu hij dit seizoen beter speelt is het logisch dat hem een contractverlenging wordt aangeboden. Als hij zich dan niet houdt aan de vooraf afgesproken beslissingstermijn, is het Ajax' goed recht om de contractverlenging in te trekken.
Het is graag of niet Hedwiges, daag!![]()
Nog iets: De voorwaarden waardoor het home open mag blijven is dat er binnen 8 weken camera's geplaatst gaan worden in en rond het home en dat er bovendien een professioneel beveiligingsbedrijf komt die de boel in de gaten gaat houden.
Manucharyan is toch gewoon weer eens fitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |