abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 16:38:04 #61
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55954321
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
Het is sowieso stom van Ajax, ze hadden hem sowieso een contract aan moeten bieden. Wants tel dat hij die opleving niet had gehad, dan nog had je hem altijd voor een mooi bedrag kunnen slijten. Die jongen is 22 jaar en heeft er al een flink aantal interlands opzitten, voor veel clubs een hele interessante optie.
De beste jongen zit rond een salaris van 1.2/1.3 miljoen per jaar denk ik. Dus de kosten zijn dan toch nog wel vrij hoog hoor.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_55954335
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:36 schreef twi het volgende:

[..]

Dat dus. En dat mag nog wel een paar duizend keer gelezen worden door supporters en de club zelf.
Ik ben het er ook wel mee eens maar als je later de kans krijgt om alsnog te tekenen, je zelf aangeeft dat het een hele goede aanbieding is waar waardering uit spreekt, meer dan een maand de tijd krijgt, dan mag je best met een ander antwoord komen dan dat je nog geen keuze hebt gemaakt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:40:11 #63
52871 Blight
Supersized.
pi_55954363
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:38 schreef Fathom het volgende:

[..]

De beste jongen zit rond een salaris van 1.2/1.3 miljoen per jaar denk ik. Dus de kosten zijn dan toch nog wel vrij hoog hoor.
Dat is een beetje een non-argument natuurlijk. Als we niet durven te investeren moeten we ook niet miepen dat we geen prijzen pakken. Als Maduro wél opleeft is hij dat geld dubbel en dwars waard. Leeft hij niet op, dan is het zaak hem op tijd proberen te slijten.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55954389
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:33 schreef twi het volgende:

[..]

Anderhalf jaar janken dat je geen kans bij Newcastle krijgt, dat is dat geld dus wel waard?
En daarvoor god bij Deportivo en al dubbel en dwars bewezen in de voetbalwereld.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:42:00 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954399
Hij is niet in de positie om zekerheid te eisen, maar doet hij dat dan? Betekent niet in die positie zijn dat hij maar gewoon bij moet tekenen? Bij mij betekent dat, dat hij geheel in zijn recht staat om als mens even te kijken waar hij de zekerheid wel kan krijgen, die hij bij Ajax niet zou mogen eisen.

Ajax biedt hem een contract aan, maar moet ook kunnen begrijpen dat een speler niet zo 1-2-3 tekent wanneer de coach voor het nieuwe seizoen niet eens bekend is.

Ik kan alleen de logica niet ontdekken achter het moment om de aanbieding in te trekken. Ik zie nergens op de website dat Ajax eruit is met een opvolger, dat Maduro niet meer nodig is terwijl hij op dit moment de op 3 na beste verdedigende middenvelder is die we hebben terwijl we er 2 gebruiken: redelijk belangrijke speler dus.

Nogmaals, zou Ajax een opvolger hebben gepresenteerd, prima. Vind ik het nog steeds wanbeleid, maar lang niet zo verontrustend als dat het nu is. Er is gewoon geen enkele logica aan vast te knopen, het moment waarop dit naar buiten komt.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:42:27 #66
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_55954407
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:36 schreef twi het volgende:

[..]

Dat dus. En dat mag nog wel een paar duizend keer gelezen worden door supporters en de club zelf.
In september is hem een nieuw contract aangeboden, dus wat dat betreft is het niet zo dat Ajax niks heeft gedaan, alleen ik snap niet wat Ajax heeft doen besluiten het voorstel in te trekken.
De enige redenen die ik kan verzinnen is dat ze dit hebben gedaan zodat ze Maduro nu alsnog kunnen verkopen of omdat ze in januari nog een vervanger voor Maduro willen gaan aantrekken.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:43:33 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954432
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

En daarvoor god bij Deportivo en al dubbel en dwars bewezen in de voetbalwereld.
En daarvoor een seizoen lang een prima indruk maakte bij Ajax en zichzelf aan de hand daarvan in het Nederlands Elftal speelde en al snel Juventus achter zich aan had als mogelijk nieuwe club?

We vergeten zo makkelijk...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:44:49 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954466
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:42 schreef BoNi het volgende:

[..]

In september is hem een nieuw contract aangeboden, dus wat dat betreft is het niet zo dat Ajax niks heeft gedaan, alleen ik snap niet wat Ajax heeft doen besluiten het voorstel in te trekken.
De enige redenen die ik kan verzinnen is dat ze dit hebben gedaan zodat ze Maduro nu alsnog kunnen verkopen of omdat ze in januari nog een vervanger voor Maduro willen gaan aantrekken.
Dat verwoord genuanceerd hoe ik erover denk. Natuurlijk heeft Ajax er iets aan gedaan. Maar wat ze nu doen, daar kan ik gewoon niet bij. Tenzij ze met een Landzaat, Gravesen of weet ik veel wat voor controleur op de proppen komen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:49:21 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55954566
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:44 schreef twi het volgende:

[..]

Dat verwoord genuanceerd hoe ik erover denk. Natuurlijk heeft Ajax er iets aan gedaan. Maar wat ze nu doen, daar kan ik gewoon niet bij. Tenzij ze met een Landzaat, Gravesen of weet ik veel wat voor controleur op de proppen komen.
Allebei over hun top, terwijl Hedwiges Maduro nog veel beter kan/zal worden.

Ajax is de laatste tien jaar gewoon op alle vlakken aan het blunderen, niet normaal.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:50:02 #70
53851 BoNi
pi_55954585
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:44 schreef twi het volgende:

[..]

Wat ik op zich wel begrijp is dat ze nu dus actief op zoek gaan naar een vervanger en niet het gevaar willen lopen dat ze straks een vervanger hebben én Maduro dat ook wil bijtekenen, maar wie garandeert dat je een betere of zelfs maar gelijkwaardige vervanger vindt. Daarnaast is Davids met een beetje pech volgend jaar ook niet meer van de partij en is een extra verdedigende middenvelder echt geen overbodige luxe.....
Schitterend!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:50:32 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954599
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Allebei over hun top, terwijl Hedwiges Maduro nog veel beter kan/zal worden.

Ajax is de laatste tien jaar gewoon op alle vlakken aan het blunderen, niet normaal.
Ach, ik wil het maar bescheiden houden. Niemand hier gelooft meer dat spelers als Emanuelson, Maduro en zelfs Colin kunnen voetballen. We zeiken ze liever af.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef BoNi het volgende:
Wat ik op zich wel begrijp is dat ze nu dus actief op zoek gaan naar een vervanger en niet het gevaar willen lopen dat ze straks een vervanger hebben én Maduro dat ook wil bijtekenen, maar wie garandeert dat je een betere of zelfs maar gelijkwaardige vervanger vindt. Daarnaast is Davids met een beetje pech volgend jaar ook niet meer van de partij en is een extra verdedigende middenvelder echt geen overbodige luxe.....
En dan tekent Maduro bij, en dan? Dan wil Juventus 'm echt nog wel voor pakweg 5 miljoen. Of desnoods voor niks, een transfervrije status komt echt niet alleen voor door het aflopen van een contract.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:51:59 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55954641
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, ik wil het maar bescheiden houden. Niemand hier gelooft meer dat spelers als Emanuelson, Maduro en zelfs Colin kunnen voetballen. We zeiken ze liever af.
Ach, Jurgen Colin had noit aangetrokken mogen worden, maar Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro zijn gewoon twee geweldige talenten die een dipje hebben (gehad), juist dan moet je ze steunen!

Het is toch niet voor niets dat grote clubs achter Emanuelson en Maduro zitten?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:55:30 #73
53851 BoNi
pi_55954722
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef twi het volgende:

En dan tekent Maduro bij, en dan? Dan wil Juventus 'm echt nog wel voor pakweg 5 miljoen. Of desnoods voor niks, een transfervrije status komt echt niet alleen voor door het aflopen van een contract.
Vraag me af of dat een nette handelswijze zou zijn, maar zoals ik al zei zou het helemaal geen overbodige luxe zijn om Maduro (naast een eventuele aankoop) te behouden voor de club.
Schitterend!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:55:36 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954725
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, Jurgen Colin had noit aangetrokken mogen worden, maar Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro zijn gewoon twee geweldige talenten die een dipje hebben (gehad), juist dan moet je ze steunen!

Het is toch niet voor niets dat grote clubs achter Emanuelson en Maduro zitten?
Nee, natuurlijk had Colin nooit aangetrokken moeten worden. Maar dat neemt niet weg dat hij best kan voetballen. In Dubai deed hij het ook gewoon aardig.

En inderdaad, Emanuelson en Maduro hebben hun zwakke kanten, en geen wereldklasse goede kanten, maar zijn vooralsnog talent genoeg om zich dusdanig te verbeteren dat ze op hoog niveau kunnen meedoen.

Maargoed, Ajax werkt liever met Ogararu's, Bruno Silva's, Kenneth Perez'en, Dennis Rommedahls etc. Spelers die natuurlijk van een bepaalde klasse zijn, maar amper rek hebben en je dus op termijn nooit beter maken. Noch sportief, noch financieel.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:56:35 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954749
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:55 schreef BoNi het volgende:

[..]

Vraag me af of dat een nette handelswijze zou zijn, maar zoals ik al zei zou het helemaal geen overbodige luxe zijn om Maduro (naast een eventuele aankoop) te behouden voor de club.
Als Maduro er blij van wordt, wat bij een transfer ongetwijfeld zo zal zijn, dan is er weinig mis mee. Als je hem op straat zet, is het niet netjes nee. Maar dat is de huidige handelswijze van Ajax ook niet.

Heerljk, heerlijk, een echte discussie.
pi_55954834
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:43 schreef twi het volgende:

[..]

En daarvoor een seizoen lang een prima indruk maakte bij Ajax en zichzelf aan de hand daarvan in het Nederlands Elftal speelde en al snel Juventus achter zich aan had als mogelijk nieuwe club?

We vergeten zo makkelijk...
Nou z'n langdurige dip, waarin ik begon te twijfelen aan z'n kwaliteiten, vergeet ik niet.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:03:35 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55954905
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou z'n langdurige dip, waarin ik begon te twijfelen aan z'n kwaliteiten, vergeet ik niet.
Lekker makkelijk, al de slechte dingen onthouden. Raar dat dat nooit gebeurt als het om prijzen gaat. Dan pronkt men ineens wel weer met de cup van '95.
pi_55954973
Zat je ook zo in je maag met de Jong twi?
pi_55954989
Ook met talenten is het geduld een keertje op. Als je anderhalf seizoen lang geen enkele progressie boekt, of in het geval van Emanuelson alleen maar slechter gaat spelen dan kan je nog wel een seizoen langer aanmodderen, maar of het zin heeft...
Woo-loo-loo!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:08:48 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55955009
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:07 schreef Brammie het volgende:
Zat je ook zo in je maag met de Jong twi?
Ja, op een andere manier.

De Jong was namelijk overtuigd dat hij te weinig speelde op de positie waar hij wilde spelen, terwijl dat helemaal niet het geval was. Dat is bij Maduro duidelijk een andere zaak, die heb ik nooit horen klagen over de positie waar hij moest spelen. Terwijl hij als CV, RB en DMC (zowel links als rechts) is gebruikt.

Bij De Jong zat ik in m'n maag met de leugens van De Jong, nu dus met de handelswijze van Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')