Hehe we verzinnen wel wat..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:32 schreef Jasza het volgende:
Ohja Silenus, anders gaan we lekker langs de snelweg lopen joh
Fokkers die op 409/410 staan, ik zou maar effe oppassen.quote:Ik zit lekker tussen het 020 volk, dan maar een beetje ingetogen juichen, mij krijg je die bus niet in, woon potverdrie in Zaandam, zie je mij al heen en weer pendelen, te bespottelijk voor woorden..
Ga niet nog een uur langer in de auto zitten, terwijl ik met 25 minuten bij die ufo ben.
Heb nog een kaartje kunnen krijgen naast dat sfeervak 410 van ze, kijken hoe ze reageren op een AZ sjaaltje, alleen laat ik m niet zien hoor, heb toch niet zo'n zin in 45.000 idioten achter me aan.
Groeten zondag vanuit vakkie 409, ik denk aan jullie mannen, respect!
Vervolgens kei lief doen daar. Wat een kneus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe we verzinnen wel wat..![]()
Overigens een zeer enge quote die ik vond op het AZfanpageforum van een bloeddorstige Benside hooligan. (West coast maffia representing biatch-es)
[..]
Fokkers die op 409/410 staan, ik zou maar effe oppassen.
Lijkt me ook wel slim van hemquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vervolgens kei lief doen daar. Wat een kneus.
Respect moet je verdienen en dat doe je niet (alleen) door een keer de winnende erin te knallen tegen een nietszeggend clubje uit rotterdam.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En er mag best met iets meer respect over Maduro gesproken worden hier.
Voor mij is hij een held
http://www.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
Kijken hoe ze reageren op mijn Az sjaaltje.. maar ik laat em niet zien..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe we verzinnen wel wat..![]()
Overigens een zeer enge quote die ik vond op het AZfanpageforum van een bloeddorstige Benside hooligan. (West coast maffia representing biatch-es)
[..]
Fokkers die op 409/410 staan, ik zou maar effe oppassen.
Waarschijnlijk wilde Maduro gewoon wachten wie de nieuwe trainer werd. Geef hem eens ongelijk. Dat Ajax die aanbieding intrekt, tja..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen en dat doe je niet (alleen) door een keer de winnende erin te knallen tegen een nietszeggend clubje uit rotterdam.
Ik heb wel zoiets gelezen, maar ik heb nog niets gehoord van jongens van 410 die doeken gejat hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:10 schreef denthemen het volgende:
Er zijn az spandoeken gejat uit dat stadion van ze las ik laatst. Die zullen Zondag wel weer opduiken bij de 410 SUD CURVA
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:12 schreef Jasza het volgende:
http://www.bouds-inn.nl/shop/?p=p_25&sName=afca
Voor de mensen die ze nog zoeken.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardige shop trouwens. Wil een nieuwe sjaal kopen als ik weer in het land ben. Die nieuwe van Vak410 zijn ook erg fraai. Nu ik verhuist ben mag ik er eentje kopen.
Is ook dom van Ajax, absoluut. Maar hij had gewoon nu moeten bijtekenen als ie een beetje clubliefde (wat?) had en ook voor z'n eigen toekomst. Nu kan ie lekker weg gaan rotten bij één of andere subtopper om al gauw in de vergetelheid te raken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde Maduro gewoon wachten wie de nieuwe trainer werd. Geef hem eens ongelijk. Dat Ajax die aanbieding intrekt, tja..
Ik zou zelfs als ik bij Ajax zou komen te voetballen nooit weg willen gaan. Ajax is gewoon de mooiste club ter wereld en zelfs met het 2e meevoetballen is een eerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zou me echt verrotten of ik in de basis sta, ik zou al trots zijn als ik uberhaupt bij Ajax op de bank zou mogen zitten.
Hij weet toch niet wie hier volgend jaar trainer is? Voor het zelfde geld ziet die het niet in Maduro zitten en raakt hij ook in vergetelheid. Ik snap best dat Maduro wilde wachten met bijtekenen. Ajax heeft gewoon veel en veel te lang gewacht met die aanbieding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is ook dom van Ajax, absoluut. Maar hij had gewoon nu moeten bijtekenen als ie een beetje clubliefde (wat?) had en ook voor z'n eigen toekomst. Nu kan ie lekker weg gaan rotten bij één of andere subtopper om al gauw in de vergetelheid te raken.
Die jongen denkt echt dat ie in Oranje hoort. zodar van Basten daar weg is krijgt ie van zijn levensdagen geen uitnodiging. Dit wordt een " De Jongetje"!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik de redenering van Maduro lees lijkt het eigenlijk voor hem belangrijker om bij Oranje te voetballen dan bij Ajax.
Het zou me echt verrotten of ik in de basis sta, ik zou al trots zijn als ik uberhaupt bij Ajax op de bank zou mogen zitten. Helaas zijn andere dingen tegenwoordig belangrijker voor de meeste voetballers. Heel erg jammer.
Tegen psv is niet erg, stadjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Het home is trouwens bij wedstrijden tegen Feyenoord en PSV toch dicht?
Ga daar maar wel vanuit ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Het home is trouwens bij wedstrijden tegen Feyenoord en PSV toch dicht?
Hoeveel wedstrijden heeft die jongen nou goed gevoetbald in de afgelopen 2 jaar? Zelfs Colin komt in de buurt kwa score..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij weet toch niet wie hier volgend jaar trainer is? Voor het zelfde geld ziet die het niet in Maduro zitten en raakt hij ook in vergetelheid. Ik snap best dat Maduro wilde wachten met bijtekenen. Ajax heeft gewoon veel en veel te lang gewacht met die aanbieding.
Iedere jonge speler heeft zo'n dip. Jij had ook liever gehad dat Heitinga naar Sevilla was gegaan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft die jongen nou goed gevoetbald in de afgelopen 2 jaar? Zelfs Colin komt in de buurt kwa score..
Jammer ja. Al te lang niet meer geweest. Stadje voor PSV is wel erg lekker.quote:
Heitinga daar heb ik altijd in geloofd omdat hij de basis kwaliteiten voor een verdediger heeft laten zien. Dat zijn dingen die komen vanzelf terug. Maduro maakte een goede ontwikkeling door maar bleef haken en heeft eigenlijk nooit laten zien dat ie van pure klasse is. Zijn handelingssnelheid is nog steeds zo dramatisch dat ie een risico is als je hem in speelt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Iedere jonge speler heeft zo'n dip. Jij had ook liever gehad dat Heitinga naar Sevilla was gegaan?
Hahaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb een zwak voor de speler Maduro.
Maar dat kan natuurlijk ook komen, doordat hij na FC Thun-Ajax zijn shirt precies in mijn handen gooide.
Dat heb ik eigenlijk nooit begrepen aan jou.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb ook een shirt met Maduro
Boeiend, het leven zit vol onzekerheden. Vind ik geen excuus. Maar goed, je geeft zelf al aan dat je niet objectief bentquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij weet toch niet wie hier volgend jaar trainer is? Voor het zelfde geld ziet die het niet in Maduro zitten en raakt hij ook in vergetelheid. Ik snap best dat Maduro wilde wachten met bijtekenen. Ajax heeft gewoon veel en veel te lang gewacht met die aanbieding.
Ik snap het zelf ook niet hehequote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit begrepen aan jou.
zo heb ik een keer kut-calimero naar Sikora geroepen toen hij voor Vitesse speelde en de hele wedstrijd lag te janken. Toen moest ie ook lachenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik riep een keer HEDWIGJEEEE (met een piepstem) na afloop van een wedstrijd...
Hij moest lachen
Ik kop hem wel ff in:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:09 schreef denthemen het volgende:
@ Aanvoerder: Wanneer kom je weer eens terug?
En met dit nieuws in het achterhoofd ga ik de kroeg in.quote:Ajax geïnteresseerd in Velthuizen’
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 11 januari om 21:02
Piet Velthuizen heeft nadat eerder Feyenoord al interesse toonde nu ook een delegatie van Ajax achter zich aan. De getalenteerde doelman van Vitesse moet in Amsterdam de opvolger worden van Maarten Stekelenburg, wanneer deze kiest voor een avontuur over de landsgrenzen. Stekelenburg werd de afgelopen week in verband gebracht met het Engelse Tottenham Hotspur, dat in de reserve-doelman van Oranje de ideale vervanger zou zien van de bij tijd en wijlen schutterende Paul Robinson. Mocht Stekelenburg daadwerkelijk ingaan op de avances van de Premier League-club, dan komt volgens Omroep Gelderland Velthuizen in beeld om de positie onder de lat in Amsterdam over te nemen.
“Ik heb ook zoiets gehoord,” reageerde de goalie tegenover de regionale omroep. Of hij zelf ook te porren is voor een overgang naar de Arena, wilde hij echter niet kwijt. “Ik concentreer me alleen op VItesse. Als Stekelenburg blijft, is het sowieso niet aan de orde.”
T werd ook eens tijd dat ze naar hem gingen vragen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:47 schreef Blight het volgende:
[..]
En met dit nieuws in het achterhoofd ga ik de kroeg in.
Snap ook niet waarom ze nou ineens Velthuizen willen halenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:56 schreef Wooldoor het volgende:
Goede keeper Velthuizen maar ik vind dat Vermeer een kans moet krijgen.
Ken hem niet....quote:'Blessure blokkeert mogelijke transfer Zé Castro naar Ajax'
Volgens enkele Spaanse kranten stond Zé Castro van Atletico Madrid in serieuze belangstelling van Ajax. De 24-jarige Portugese verdediger speelt sinds 2006 voor de Spaanse club. Hij liep gisteren in het bekerduel van Atletico Madrid tegen Real Valladolid echter een behoorlijke blessure op, die hem geruime tijd uit de roulatie zal houden. Volgens de Spaanse media zou hij twee aanbiedingen hebben, waarvan een van Ajax.p
ach die hebben we nog geen gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:12 schreef Wooldoor het volgende:
Achja maakt niet zoveel uit want het is een portugees
Tis nog maar de vraag of de geplande wedstrijd tegen utrecht wel doorgaat :")quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Tegen Utrecht dan? Altijd gezellig een avond wedstrijd
Vragen of ze het mooie weer mee willen nemen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:24 schreef MaxC het volgende:
Wat moeten we ineens met al die spelers uit Spanje?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:30 schreef Wooldoor het volgende:
na Nederland komen volgens mij de meeste talenten uit Portugal
Hij sluit een vertrek naar een Nederlandse club niet eens uitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:41 schreef w00h00 het volgende:
Maduro laffe egoistische hond.
Nee inderdaad en nog de schuld bij Ajax neer leggen ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Hij sluit een vertrek naar een Nederlandse club niet eens uit
ze hebben ook debiel gehandeld bij Ajax. Ze hadden NOOIT hun voorstel in moeten trekken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee inderdaad en nog de schuld bij Ajax neer leggen ook.
het deed hem wel pijn hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:41 schreef w00h00 het volgende:
Maduro laffe egoistische hond.
Hij zegt: ''Ik voel geen vertrouwen omdat ze hun contract hebben ingetrokken''quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:21 schreef toma het volgende:
[..]
ze hebben ook debiel gehandeld bij Ajax. Ze hadden NOOIT hun voorstel in moeten trekken.
Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Hij sluit een vertrek naar een Nederlandse club niet eens uit
Las het vanochtend ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:34 schreef patrickt37 het volgende:
Ik dacht dat er vandaag een bod zou uitkomen op Huntelaar.
Iemand iets van gehoord?
Hij sprak zijn voorkeur vandaag ook duidelijk uit hoor. Verkassen naar het buitenland.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."
Dit bovenste staat bij Nu.nl .. was er net een ander interview??
In het topic van de havenarbeiders komen ze met geruchten dat Feyenoord op Maduro aast.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."
Dit bovenste staat bij Nu.nl .. was er net een ander interview??
Nou als ie daar graag wil voetballen mag ie er heen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
In het topic van de havenarbeiders komen ze met geruchten dat Feyenoord op Maduro aast.
Chantage?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:50 schreef Ruiseart het volgende:
Maduro eventjes verzekeren dat hij bij het tweede de bank warm mag gaan houden tenzij hij meewerkt aan een tussentijds vertrek naar het buitenland. Met het oog op het EK/Spelen zal hij vast niet blij zijn als hij geen minuut speeltijd meer krijgt.
Nee maar ik denk dat nu de keuze eerder wordt gemaakt voor andere spelers.quote:
Net alsof ie naar PSV gaat.. lijkt me stug.. Laat em maar lekker vertrekken naar Lazio ofzo.. strik eromheen en wegwezen..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:11 schreef jna het volgende:
Hij zei ook niet in dat Interview (op rtl 7) dat ie in Nederland wil blijven maar hij zei ook niet dat Ajax de enige club in Nederland is voor hem en dat ie voor geen 1 andere club hier wil spelen.
Ik weet z'n antwoord niet meer precies maar ik zat wel even met verbazing op de bank toen ik het hoorde.
NEC zoekt nog dringend spelersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik weet zeker dat Maduro in het buitenland ook op de bank beland. Als hij slim is gaat hij naar een Nederlandse subtopper.
Hij gaat waarschijnlijk niet naar psv nee omdat ie nou eenmaal de naam heeft van groot talent die is opgeleid bij Ajax en dus genoeg buitenlandse clubs zal hebben om uit te kiezen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Net alsof ie naar PSV gaat.. lijkt me stug.. Laat em maar lekker vertrekken naar Lazio ofzo.. strik eromheen en wegwezen..
Wel als ze uit interviews voor een camera komen jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:20 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zie in Maduro nog steeds een hele goede voetballer, en betreur het dan ook dat dit zo gelopen is.
Immers wel een jongen uit eigen kweek.
Deze discussie kan je wel blijven voeren, echter het fijne zal je er nooit van weten.
Wij gaan immers af op berichten uit de media. En zijn die zo betrouwbaar?
Waar is Vertonghen dan? Volgens mij kan hij gewoon spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:04 schreef patrickt37 het volgende:
Gezien de afwezigheid zondag van Vermaelen, Ogararu, Verthongen en van der Wiel zal Koster hem zondag gewoon opstellen.
En hij had niet moeten zeggen dat ie uitsluitsel zou geven en dan zeggen dat je het nog niet weet. Graag of niet hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:21 schreef toma het volgende:
[..]
ze hebben ook debiel gehandeld bij Ajax. Ze hadden NOOIT hun voorstel in moeten trekken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik weet zeker dat Maduro in het buitenland ook op de bank beland. Als hij slim is gaat hij naar een Nederlandse subtopper.
quote:Maduro wil naar Spanje of Italië
Hedwiges Maduro laat in het Algemeen Dagblad weten een voorkeur te hebben voor een club in Spanje of Italië. "Ik blijf sowieso niet in Nederland, ik ga niet voor een concurrent van Ajax spelen. Ik maak me trouwens helemaal geen zorgen, ik kom wel goed terecht. Spanje en Italië hebben mijn voorkeur. Als tiener kon ik ooit naar Valencia, daar had ik zelfs bijna getekend. Ik zie het wel, de komende tijd."
Een nieuwe trainer zal hem niet meer van gedachten kunnen veranderen. "Mensen boven de trainer moeten ook vertrouwen in me hebben. En dat is er niet."
Oh mijn god, bron?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:34 schreef Blawh het volgende:
Ajax geinteresseerd in Klavan.
Schilder + een paar ton lijkt me een goede deal.Niet omdat ik Klavan niet graag zou willen houden, maar anders loopt hij in 2009 gratis de deur uit.
Wat wil je dat ze iedere week bij hem langs lopen of ie alsjeblieft blijft. Kom op zeg afspraak was 17 december daarna ligt de bal duidelijk bij hem en moet hij aangeven te willen blijven. In de tussentijd moet de TD al een vervanger gaan zoeken en er vanuitgaan dat ie weg gaat want als je dat pas in juni doet lopen er weer een paar te gillen dat je vorig jaar december al wist dat hij weg ging.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:45 schreef Cheiron het volgende:
Als ik Maduro op tv hoor lijkt het alsof dit nieuw voor hem is, en dat er dus na die ene keer (wat was het, 17 december?) niemand meer contact met hem heeft opgenomen. Dat is toch te debiel voor woorden?! Ik geloof niet dat die jongen gouden bergen eist, daar had toch uit te komen moeten zijn?!
Is het nu werkelijk teveel moeite van de beleidsbepalers om even hun ivoren toren uit te komen en met die jongen te praten... En zometeen met veel tamtam een matige vervanger halen zeker..
Die knakker heeft toch ooit een keer stage gelopen bij Ajax?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:34 schreef Blawh het volgende:
Ajax geinteresseerd in Klavan.
Schilder + een paar ton lijkt me een goede deal.Niet omdat ik Klavan niet graag zou willen houden, maar anders loopt hij in 2009 gratis de deur uit.
De oh mijn god omdat dit geen Ajax-niveau is. In het huidige elftal zou die trouwens misschien wel meekunnen maar het beoogde Ajax-niveau zal hij nooit halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens voetbalprimeur het Brabants Dagblad.
Waarom de oh mijn god trouwens?
Toen hij 17 was ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die knakker heeft toch ooit een keer stage gelopen bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |