quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zlatan:
I will kill you, i'm from Bosnia
Zo hoort hetquote:
Van de spelers op de foto speelt alleen nog Heitinga bij Ajax, geloof ikquote:
nr. 25 dus ik denk De Jong (moet lang geleden zijn dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:17 schreef denthemen het volgende:
Is dat btw niet toevallig Colin op de achtergrond?
't is een neger hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
nr. 25 dus ik denk De Jong (moet lang geleden zijn dus)
Is inmiddels ook 4 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van de spelers op de foto speelt alleen nog Heitinga bij Ajax, geloof ik
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Moet opeens weer denken aan Zlatan en Machlas die me eens stonden uit te lachen.
Ik: "Hello Machlas, can I take a photo, I've got one left"
Zlatan: "Where are you from, yugoslavia or something?"
Ik: "WTF!"
Machlas: "OMG!"
Zlatan: "PWN! Lolz"
Dat was in eerste instantie ook mijn redenatie. Maar als je er over nadenkt is een overwinning van psv wel gunstiger (Hoewel dit voor psv natuurlijk een gigantische opkikker is). Feyenoord wint bijna alles thuis, en heeft bijna geen lastige uitpotten meer. Psv moet nog uit naar Ajax, AZ, Roda, Utrecht en Vitesse. Zaak is dat Ajax vanaf nu gewoon geen steken laat vallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik heb liever dat PSV verliest, Feyenoord halen we toch wel in terwijl PSV toch een stuk moeilijker is
Duidelijk gevalletje van "je moest er bij zijn..."quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Moet opeens weer denken aan Zlatan en Machlas die me eens stonden uit te lachen.
Ik: "Hello Machlas, can I take a photo, I've got one left"
Zlatan: "Where are you from, yugoslavia or something?"
Ik: "WTF!"
Machlas: "OMG!"
Zlatan: "PWN! Lolz"
De vraag van Ibrahimovic sloeg gewoon nergens op. En dan nog stom gaan staan giechelen met z'n 2en ook. Zal wel iets tussen die twee zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:32 schreef jna het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van "je moest er bij zijn..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |