SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:16 schreef Leatherface het volgende:Het kan verkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft van mij niet hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:10 schreef rubbereend het volgende:
tot wanneer moeten we dit in spoiler tags blijven bepraten?
Hendry uiteindelijk met 6-5 verloren van Selby.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
Hendry staat niet bepaald goed te spelen tegen Selby, toch 4-2 voor. Van allebei regelmatig foutjes.
Jammer dat ik aan het werk ben (althans zo ongeveer dan), deze had ik graag gekeken!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:58 schreef zjroentje het volgende:
Zometeen Higgins - Junhui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Heb de wedstrijd niet gezien, maar als je de rest van het seizoen bekijkt, is het zo verrassend nog niet. Higgins heeft nog niet echt indruk kunnen maken dit seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ding verslaat Higgings? Toch wel verrassend. Ding speelde eerste frames vrij slordig, waar Higgins solide speelde...
Heel hoog niveau was het. Vooral in het begin steeds na de break-off meteen een frame winning break.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien, maar als je de rest van het seizoen bekijkt, is het zo verrassend nog niet. Higgins heeft nog niet echt indruk kunnen maken dit seizoen.
Maar Ding tegen Fu kan ook wel een hele leuke party worden. Fu stond gister toch weer goed te spelen!!
Damn dat kutwerk ook altijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel hoog niveau was het. Vooral in het begin steeds na de break-off meteen een frame winning break.
Juist omdat Higgins nu wel constant speelde was de winst van Junghui verrassend... Higgins speelde weer als een kampioen de eerste frames...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien, maar als je de rest van het seizoen bekijkt, is het zo verrassend nog niet. Higgins heeft nog niet echt indruk kunnen maken dit seizoen.
Maar Ding tegen Fu kan ook wel een hele leuke party worden. Fu stond gister toch weer goed te spelen!!
Dat kon ik dus niet beoordelen. Hopelijk houd Higgins dat vast, leuk voor de rest van het seizoen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 04:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist omdat Higgins nu wel constant speelde was de winst van Junghui verrassend... Higgins speelde weer als een kampioen de eerste frames...
Zie Ding heel graag spelen en zeker na zijn nederlaag vorig jaar (ook als echte Ronnie fan, vond ik het heel sneu voor Ding), gun ik het hem ook wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:11 schreef Leatherface het volgende:
Knappe zege van Ding.
Ik gun het hem wel.
Gelukkig niet veel te doen gehad op mijn werk, dus volle bak kunnen kijken. Mooie wedstrijd gezienquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige kwartfinale nu bezig tussen Murphy en Doherty. Stand is 5-5 en dus wéér een deciding 11e frame. Live op Eurosport.
Joh, voor beide heb ik wel sympathie. Die laarzen van Doherty vind ik wel wat hebben btw.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:42 schreef Leatherface het volgende:
Ding - Doherty zou ik een mooie finale vinden.
Toch heeft hij behalve zijn wereldtitel van '97 maar weinig grote tv-toernooien gewonnen. Toch best raar voor een speler van zijn capaciteiten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:20 schreef skyrebel het volgende:
Goed om Dohery weer in vorm te zien. Geweldige speler die je nooit kan afschrijven, hoever die ook achter staat. Doherty - Ding zie ik ook wel zitten.
Je zou idd verwachten dat hij wel wat meer grote tournooien gewonnen zou hebben. Maar sinds die tijd heeft toch altijd wel goed gepresteerd. Volgens mij heeft ie eigenlijk maar 1 minder seizoen gehad. Blijft toch altijd een speler om rekening mee te houden. En deze week zeker, zoals de engelsen zeggen: "he is up for this"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Toch heeft hij behalve zijn wereldtitel van '97 maar weinig grote tv-toernooien gewonnen. Toch best raar voor een speler van zijn capaciteiten.
Maar hij blijft natuurlijk de speler die een einde maakte aan de hegemonie van Stephen Hendry in The Crucible.(zoals Part dus een einde maakte aan de hegemonie van Taylor op het PDC WK)
Sinds zijn Crucible - titel in '97 verloor hij vooral grote finales.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:49 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Je zou idd verwachten dat hij wel wat meer grote tournooien gewonnen zou hebben. Maar sinds die tijd heeft toch altijd wel goed gepresteerd. Volgens mij heeft ie eigenlijk maar 1 minder seizoen gehad. Blijft toch altijd een speler om rekening mee te houden. En deze week zeker, zoals de engelsen zeggen: "he is up for this"
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef zjroentje het volgende:
Ken is ok.
The Dublin Darling?quote:
Dat blijft hem toch ook wel achtervolgen zeg. Mede doordat hij doordoor ook een van de weinige "oudere" generatie spelers is die nog geen officiele 147 heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:20 schreef Bruce117 het volgende:
Ken is ook de enige speler, waarvan ik het weet, die het voor elkaar kreeg om een 147 break te missen op de laatste zwarte die op zijn spot lag.
het mooie van dit soort opmerkingen is dat bijna altijd het tegenovergestelde gebeurdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef Wombcat het volgende:
Lange safety-exchange al.
En gaat nog wel effe duren, zo te zien.
Kon wel eens een rerack worden.
Paar jaar geleden met het WK (was het WK waar Dott in de finale kwam en verloor). Partij (halve of kwartfinale) Dott-xxx. De zwarte bal lag voor de rechterpocket (beneden, voor de kijkers). En er kwamen steeds meer rode ballen voor te liggen. Op een gegeven moment lagen alle rode ballen in die hoek, wilde de scheidsrechter al een rerack, maar Dott wild enog verder (hij lag voor in dat frame), speelde een paar rode ballen los, maar na een tijdje lagen die weer in die hoek en vesloot de scheidrechter tot een rerack.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:03 schreef Appeltjesmoes het volgende:
trouwens, wat zijn eigenlijk de regels voor een re-rack? Heb ff gegoogled, maar kan alleen vinden dat ertoe wordt besloten als er een uitzichtloze situatie in het uitwisselen van safety's ontstaat... maarja wat is uitzichtloos![]()
En hoe vaak komt zo'n re-rack eigenlijk voor? Heb me wel eens afgevraagd hoe ze dat deden met die safety's; lijkt soms alsof ze eeuwig door kunnen gaan. Heb er echter nog nooit eentje op tv gezien.
Edit: nee, maar het is wel een fout, dus je krijgt strafpunten (in dit geval 7)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:14 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Het zal ook een keertje niet Dott zijnDie finale was ook echt een draak toch?
Nog een vraagje; wat was er gebeurt als hij via een rode die zwarte pot? Verlies je dan het frame?
Als je een rode moet potten en twee rode pot, dan krijg je 'gewoon' twee punten.quote:En nog zoiets wat ik wel eens bedacht achter de tv; wat gebeurt er als je per ongeluk (alsof dat gebeurt op dit niveau, maar ok) twee ballen tegelijk pot? Komt op dit niveau natuurlijk nooit voor, die denken veel te ver vooruit. Maar op amateur niveau komt het vast wel eens voor
Staat nu 4-4, in iedergeval de stream die ik bekijk (eurosport site)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:11 schreef WeebI het volgende:
Doherty en Selby op 2-2 nu.
Vreemd frame
Ziet erna uit dat het 5-5 gaat worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:01 schreef Bruce117 het volgende:
5-4 voor Selby
Ik hoop op Ken ook al gun ik het Selbyquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:20 schreef WeebI het volgende:
weer een spannende pot, het is inderdaad 5-5
Ik hoop op Selby, al gun ik het Doherty ook wel
Nee, vanavond.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Interval? Gaat het dan morgen verder ofzo ?
Volgens mij kon het ook niet nee.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:17 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Haha, dat commentaar over die 2 rode ballen bij de zwarte; volgens mij had Lee gewoon gelijk door het niet te doen toen die de kans had. 't kon gewoon net niet...
Lee staat wel een beetje te prutsen trouwens, gok toch op 5-3
Mwoah, verwacht het niet echt, want Lee speelt wel erg wisselvallig. Beetje jammer wel, want zo is het wel erg snel afgelopen, al gun ik het selby welquote:Op zondag 20 januari 2008 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
Met een 125 break maakt Selby er 9-3 van.
Dat kan niet lang meer duren, tenzij er een geniale comeback gaat komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |