SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:16 schreef Leatherface het volgende:Het kan verkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft van mij niet hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:10 schreef rubbereend het volgende:
tot wanneer moeten we dit in spoiler tags blijven bepraten?
Hendry uiteindelijk met 6-5 verloren van Selby.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
Hendry staat niet bepaald goed te spelen tegen Selby, toch 4-2 voor. Van allebei regelmatig foutjes.
Jammer dat ik aan het werk ben (althans zo ongeveer dan), deze had ik graag gekeken!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:58 schreef zjroentje het volgende:
Zometeen Higgins - Junhui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Heb de wedstrijd niet gezien, maar als je de rest van het seizoen bekijkt, is het zo verrassend nog niet. Higgins heeft nog niet echt indruk kunnen maken dit seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ding verslaat Higgings? Toch wel verrassend. Ding speelde eerste frames vrij slordig, waar Higgins solide speelde...
Heel hoog niveau was het. Vooral in het begin steeds na de break-off meteen een frame winning break.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien, maar als je de rest van het seizoen bekijkt, is het zo verrassend nog niet. Higgins heeft nog niet echt indruk kunnen maken dit seizoen.
Maar Ding tegen Fu kan ook wel een hele leuke party worden. Fu stond gister toch weer goed te spelen!!
Damn dat kutwerk ook altijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel hoog niveau was het. Vooral in het begin steeds na de break-off meteen een frame winning break.
Juist omdat Higgins nu wel constant speelde was de winst van Junghui verrassend... Higgins speelde weer als een kampioen de eerste frames...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien, maar als je de rest van het seizoen bekijkt, is het zo verrassend nog niet. Higgins heeft nog niet echt indruk kunnen maken dit seizoen.
Maar Ding tegen Fu kan ook wel een hele leuke party worden. Fu stond gister toch weer goed te spelen!!
Dat kon ik dus niet beoordelen. Hopelijk houd Higgins dat vast, leuk voor de rest van het seizoen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 04:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist omdat Higgins nu wel constant speelde was de winst van Junghui verrassend... Higgins speelde weer als een kampioen de eerste frames...
Zie Ding heel graag spelen en zeker na zijn nederlaag vorig jaar (ook als echte Ronnie fan, vond ik het heel sneu voor Ding), gun ik het hem ook wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:11 schreef Leatherface het volgende:
Knappe zege van Ding.
Ik gun het hem wel.
Gelukkig niet veel te doen gehad op mijn werk, dus volle bak kunnen kijken. Mooie wedstrijd gezienquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige kwartfinale nu bezig tussen Murphy en Doherty. Stand is 5-5 en dus wéér een deciding 11e frame. Live op Eurosport.
Joh, voor beide heb ik wel sympathie. Die laarzen van Doherty vind ik wel wat hebben btw.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:42 schreef Leatherface het volgende:
Ding - Doherty zou ik een mooie finale vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |