quote:Op maandag 14 januari 2008 00:44 schreef minilotje het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Mijn vriendlief zou het volgens mij amper opvallen als ik morgen mijn hoofd kaal zou scheren, dus een paar kilo meer of minder ziet -ie écht niet uit zichzelf.
Daarom vind ik het ook pas echt een compliment als een man zegt: "Hé, ben je afgevallen?"quote:Op maandag 14 januari 2008 11:44 schreef MUUS het volgende:
[..]. Volgens mij had Isabeau het hier een tijd terug ook over. Mannen zien een kilo meer of minder niet, want het boeit ze gewoon niet. (Een kilo meer of minder hè, niet 20 kilo, dát zien ze dan weer wel.) Vrouwen zijn wat dat betreft veel kritischer en pietluttiger.
Zo kan je partner roepen dat je ab-so-luut niet mag afvallen (want nu al perfect en mooi en geweldig en lekker en yaddayadda) en als je dan stiekem toch vijf kilo van jezelf dumpt, zal hij het niet eens doorhebben. "Ben je afgevallen? Oh? Nou, ik vind je nog steeds een lekker wijf hoor.."
Een man heeft het dan wel weer door als je niet lekker in je vel zit..
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:52 schreef loveli het volgende:
Of hij is gay...
Ja precies, zo gaat het hier ookquote:Op maandag 14 januari 2008 11:44 schreef MUUS het volgende:
[..]. Volgens mij had Isabeau het hier een tijd terug ook over. Mannen zien een kilo meer of minder niet, want het boeit ze gewoon niet. (Een kilo meer of minder hè, niet 20 kilo, dát zien ze dan weer wel.) Vrouwen zijn wat dat betreft veel kritischer en pietluttiger.
Zo kan je partner roepen dat je ab-so-luut niet mag afvallen (want nu al perfect en mooi en geweldig en lekker en yaddayadda) en als je dan stiekem toch vijf kilo van jezelf dumpt, zal hij het niet eens doorhebben. "Ben je afgevallen? Oh? Nou, ik vind je nog steeds een lekker wijf hoor.."
Toen de eerste 6 kilo eraf waren streek m'n vriendje over m'n buik en zei 'zo, jij bent echt afgevallen'. Toen was ik helemaal trotsquote:Op maandag 14 januari 2008 11:44 schreef MUUS het volgende:
Hehe, ja ik word er ook heel verlegen vanquote:Op maandag 14 januari 2008 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn vader zegt juist (toen ik nog niet was afgevallen) dat er wel eens wat af mocht. En aan een nichtje dat een tijdje geleden is bevallen vroeg ie of ze weer zwanger was. Euh, subtiel ja.
Maar nu zegt ie wel dat ie kan zien dat ik ben afgevallen. En verder is ie wel lief hoor.
Ik word er trouwens wel altijd een beetje verlegen van als iemand zegt goed te kunnen zien dat ik ben afgevallen. Ik mompel een beetje of kijk verlegen naar de grond. Maar eigenlijk zou ik gewoon moeten zeggen: 'dankje, ik heb er ook hard voor gewerkt'. Of zoiets.
Ja, het scheelt natuurlijk wel of je een hoop lust of niet. Hoewel ik een groot liefhebber van vlees ben eet ik zelf ook vaak vegetarisch, soms tweemaal per week, soms een week achter elkaar door. Maar nooit vleesvervangers. Ik vind vleesvervangers vies en bovendien onnodig. Er zijn zoveel lékkere vegetarische gerechten dat ik niet begrijp dat mensen op van die afschuwelijke Tivallburgers willen kauwen.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet soms vegetarisch. Eén of twee keer per week. Vanavond bijv ook. Hoe krijg jij het voor elkaar om bijna elke dag vegetarisch te eten? Ik vind vaak dat er dan zo weinig keus is aan lekker eten (en ik vind al zo weinig dingen echt lekker).
En zo moet het ook zijn! Liever dat mijn lief het merkt als ik sip of knorrig ben dan dat -ie zich interesseert voor mijn kledingmaten.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:44 schreef MUUS het volgende:
Ja de truc is wel om ze langer te bakken dan op de verpakking staat. Dus op zacht vuur laten bakken tot het korstje helemaal knapperig is en de kaas of andere vulling helemaal gesmolten.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef Miss_S het volgende:
Ik wil die Vallessdingen ook wel een keertje proberen
Vroeger toen ik zèlden ontbeet (pak hem beet een jaar geledenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:01 schreef freecell het volgende:
Grappig he?Ga je eten 's morgens, krijg je honger
Toch leuk hoe je lichaam werkt. Het is natuurlijk wel te verklaren (je slingert je spijsvertering aan) maar de eerste keren was ik toch wel verbaasd
Deze Saskia moet nog ontbijt pakkenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Sylvana het volgende:
Dat is wel een erg late lunch zeg Saskia.
Ik heb het huis hier bij Peter aan kant, zo naar mn eigen huis en daar boodschappen doen.
Toen ik het at was het 2 uur, dat is toch niet zo laat?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Sylvana het volgende:
Dat is wel een erg late lunch zeg Saskia.
Ik heb het huis hier bij Peter aan kant, zo naar mn eigen huis en daar boodschappen doen.
Ik snap dat je Chanel schoenen in de sale haalt, of London Sole flatjesquote:Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, en ik heb sinds kort een trollbeads-armband (zo'n armband met van die kralen/bedeltjes). Nu vind ik dat ik pas weer een nieuwe kraal mag kopen als er een kilo af is. Soort beloning, zeg maar.
Belonen jullie jezelf ook ergens mee? Nieuwe kleren is natuurlijk vaak noodzaak (maar het is ook wel heel leuk weer een kleinere spijkerbroek te passen...).
Er moet toch veel gebeuren wil ik het huis van mijn vriend gaan schoonmakenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
@isabeau: ik heb het aangedurfd het op te zoekenValtaf.nl zegt 300 kcal/100 gram. Er gaat nog een beetje af voor de pitjes, maar het viel me nog mee.
Heb je ook de eetmeter als je toch zo aan het tellen bent?? Zo veel mogelijk groene bolletjes (goede hoeveelheid bepaalde voedingswaarden) was best een goede sport, al heb ik het al lang niet meer ingevuld.
Sylvana: Het is goed in het kader van beweging krijgen, maar dat je het huis van je vriend schoonmaakt vind ik wel raar hoor...
Wat maakt het uit hoe duur het is als ie vol is?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik snap dat je Chanel schoenen in de sale haalt, of London Sole flatjes
of een miu miu tas. Maar een lullig armbandje dat als ie vol is 500 euro kost heb ik nooit begrepen
Van m'n ex mag ik niet meer afvallen omdat mn o zo lekkere bil (zijn woordenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:44 schreef MUUS het volgende:
Omdat je van dat geld ook echt iets tijdloos/waardevols/ van goede kwaliteit kan kopen?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe duur het is als ie vol is?
De meeste ga ik niet zelf kopen maar krijg ik voor mijn verjaardag en speciale momenten.
Met herinneringen per bedeltje is het allemaal ook veel specialerquote:Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef Miss_S het volgende:
Wat maakt het uit hoe duur het is als ie vol is?
De meeste ga ik niet zelf kopen maar krijg ik voor mijn verjaardag en speciale momenten.
Op die manier had ik 't nog niet bekenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met herinneringen per bedeltje is het allemaal ook veel specialerLijkt me heel erg leuk om te krijgen en het is ook makkelijker voor mensen om een cadeautje te verzinnen waar je erg blij mee bent
Ja precies die herinneringen maken het zo waardevolquote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met herinneringen per bedeltje is het allemaal ook veel specialerLijkt me heel erg leuk om te krijgen en het is ook makkelijker voor mensen om een cadeautje te verzinnen waar je erg blij mee bent
Dan heb je 1 herinnering en nu een stuk of 20 herinneringen met verhalen, is toch veel mooierquote:Op maandag 14 januari 2008 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Op die manier had ik 't nog niet beken
Maar zou je van dat geld niet liever een wit gouden ring met diamant + bijpassende ketting + bijpassende oorknopjes willen of zo
Vales met rode saus aan de binnenkant is echt lekkerquote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef Miss_S het volgende:
Ik wil die Vallessdingen ook wel een keertje proberen
Dit klinkt als een regelrechte golddigger voor mijquote:Op maandag 14 januari 2008 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Op die manier had ik 't nog niet beken
Maar zou je van dat geld niet liever een wit gouden ring met diamant + bijpassende ketting + bijpassende oorknopjes willen of zo
Ik drink dat allemaal op 1 avond :/ Soms 10 biertjes.. Soms 8 wijntjes... Soms een fles champagnequote:Op maandag 14 januari 2008 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
@Principessa: ik zou de wijntjes niet per se opgeven hoor, 1 wijntje per dag tikt nauwelijks aan en is nog gezond ook joh. Maar het scheelt op zich wel veel kcal per week, dat is waar.
Ik zei goud omdat je dat ook echt nog hebt over 50 jaar (niet omdat het veel waard is)quote:Op maandag 14 januari 2008 15:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een regelrechte golddigger voor mij![]()
Zoiets zou ik dan weer niet graag krijgen, evenals ik niet taal naar een chanel of miu miu's.
Trollbeads zou ik ook niet echt hoeven, maar ik zou het wel lief vinden als ik het kreeg.
Verschillende mensen hebben verschillende smaken.
Dat is te begrijpen toch
Tja, ik vind schoonmaken niet erg, doe het graag, en dan maakt het mij niet uit of het bij mezelf is, bij mn vriend of tijdens mijn werk als alphahulpquote:Op maandag 14 januari 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: Het is goed in het kader van beweging krijgen, maar dat je het huis van je vriend schoonmaakt vind ik wel raar hoor...
Ik vind 14 uur lunchen wel erg laat, ik doe het meestal tussen 12-13 uurquote:Op maandag 14 januari 2008 15:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toen ik het at was het 2 uur, dat is toch niet zo laat?
Ik vind normaal als ik om 12 uur lunch juist vroeg
Maar ik eet om 5 uur alweer warm dus perfect 3 uur er tussenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik vind schoonmaken niet erg, doe het graag, en dan maakt het mij niet uit of het bij mezelf is, bij mn vriend of tijdens mijn werk als alphahulp
Het is ook niet zo dat Peter het vraagt ofzo, ik doe het gewoon uit mezelf
[..]
Ik vind 14 uur lunchen wel erg laat, ik doe het meestal tussen 12-13 uurEn dan tussen 15-16 uur een tussendoortje en dan tussen 18-19 uur warm eten
Ik ben juist net gestopt met mn studie vanwege mn lichamelijke klachten, en mn vele ziekenhuisbezoeken. Trek het lichamelijk echt niet meer, dus nee, ik ga niet nog meer werken, maar aan mn gezondheid denken.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ik eet om 5 uur alweer warm dus perfect 3 uur er tussen
En kan je niet beter meer gaan werken ipv het huis van je vriendje schoonmaken?
Maar een huis schoonmaken/houden is toch ook zwaar werk?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben juist net gestopt met mn studie vanwege mn lichamelijke klachten, en mn vele ziekenhuisbezoeken. Trek het lichamelijk echt niet meer, dus nee, ik ga niet nog meer werken, maar aan mn gezondheid denken ( en in september toch maar gewoon verder met de SPH, ipv over 1,5 jaar pas)
zie mn editquote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar een huis schoonmaken/houden is toch ook zwaar werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |