abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56019716
Nieuwe kleren zijn bij mij geen beloning, maar bittere noodzaak. Alles gaat kapot of raakt verwassen na een tijdje, dan moet ik wel nieuw (en ik heb daar een apart potje voor). Eten als beloning werkt ook niet, kan me dan spontaan niet inhouden. Was ooit van plan mijn haar in een nieuw model te knippen als ik op streef was, maar duurde me te lang dus heb het voor de zomervakantie gewoon gedaan . Ik beloon mezelf dus maar niet, doe dit voor mezelf en zo vreselijk vind ik het niet. En het resultaat is de grootste beloning

En net erachter gekomen dat ik een groot deel van mijn bio al eens heb moeten leren, dus dat is alweer een stuk minder werk gelukkig.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56019891
quote:
Op maandag 14 januari 2008 00:44 schreef minilotje het volgende:

[..]

Gelukkig niet! Mijn vriendlief zou het volgens mij amper opvallen als ik morgen mijn hoofd kaal zou scheren, dus een paar kilo meer of minder ziet -ie écht niet uit zichzelf.
. Volgens mij had Isabeau het hier een tijd terug ook over. Mannen zien een kilo meer of minder niet, want het boeit ze gewoon niet. (Een kilo meer of minder hè, niet 20 kilo, dát zien ze dan weer wel.) Vrouwen zijn wat dat betreft veel kritischer en pietluttiger.

Zo kan je partner roepen dat je ab-so-luut niet mag afvallen (want nu al perfect en mooi en geweldig en lekker en yaddayadda) en als je dan stiekem toch vijf kilo van jezelf dumpt, zal hij het niet eens doorhebben. "Ben je afgevallen? Oh? Nou, ik vind je nog steeds een lekker wijf hoor. ."

Een man heeft het dan wel weer door als je niet lekker in je vel zit. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 14 januari 2008 @ 11:50:17 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56020015
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:44 schreef MUUS het volgende:

[..]

. Volgens mij had Isabeau het hier een tijd terug ook over. Mannen zien een kilo meer of minder niet, want het boeit ze gewoon niet. (Een kilo meer of minder hè, niet 20 kilo, dát zien ze dan weer wel.) Vrouwen zijn wat dat betreft veel kritischer en pietluttiger.

Zo kan je partner roepen dat je ab-so-luut niet mag afvallen (want nu al perfect en mooi en geweldig en lekker en yaddayadda) en als je dan stiekem toch vijf kilo van jezelf dumpt, zal hij het niet eens doorhebben. "Ben je afgevallen? Oh? Nou, ik vind je nog steeds een lekker wijf hoor. ."

Daarom vind ik het ook pas echt een compliment als een man zegt: "Hé, ben je afgevallen?" . Dan is het blijkbaar echt goed zichtbaar .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 14 januari 2008 @ 11:52:38 #204
70532 loveli
N
pi_56020083
Of hij is gay...
crap in = crap out
pi_56020156
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:52 schreef loveli het volgende:
Of hij is gay...

Mijn vader heeft wel van die moment dat hij zegt dat ik maar weer eens moet gaan snoepen, als ik volgens hem teveel ben afgevallen
pi_56020452
quote:

[..]

Ja precies, zo gaat het hier ook

Ik ben best trots op mezelf, want heb het hele weekend geen chips ofzo gehad, terwijl Peter het wel gewoon at. En zo ga ik weer naar Deventer en met boodschappen doen ook alleen maar gezonde dingen kopen Heb echt zin in vanavond, ff het hoofd leegmaken in het zwembad
  maandag 14 januari 2008 @ 12:11:27 #207
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56020523
Mijn vader zegt juist (toen ik nog niet was afgevallen) dat er wel eens wat af mocht. En aan een nichtje dat een tijdje geleden is bevallen vroeg ie of ze weer zwanger was. Euh, subtiel ja.
Maar nu zegt ie wel dat ie kan zien dat ik ben afgevallen. En verder is ie wel lief hoor.
Ik word er trouwens wel altijd een beetje verlegen van als iemand zegt goed te kunnen zien dat ik ben afgevallen. Ik mompel een beetje of kijk verlegen naar de grond. Maar eigenlijk zou ik gewoon moeten zeggen: 'dankje, ik heb er ook hard voor gewerkt'. Of zoiets.
pi_56021237
quote:

[..]

Toen de eerste 6 kilo eraf waren streek m'n vriendje over m'n buik en zei 'zo, jij bent echt afgevallen'. Toen was ik helemaal trots Maar nu merkt ie al lang geen verschil meer geloof ik.
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 14 januari 2008 @ 12:45:03 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56021319
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn vader zegt juist (toen ik nog niet was afgevallen) dat er wel eens wat af mocht. En aan een nichtje dat een tijdje geleden is bevallen vroeg ie of ze weer zwanger was. Euh, subtiel ja.
Maar nu zegt ie wel dat ie kan zien dat ik ben afgevallen. En verder is ie wel lief hoor.
Ik word er trouwens wel altijd een beetje verlegen van als iemand zegt goed te kunnen zien dat ik ben afgevallen. Ik mompel een beetje of kijk verlegen naar de grond. Maar eigenlijk zou ik gewoon moeten zeggen: 'dankje, ik heb er ook hard voor gewerkt'. Of zoiets.
Hehe, ja ik word er ook heel verlegen van .
Niet meer actief op Fok!
pi_56021465
Zo. Met een schrikbarend gewicht van 58,0 kilo mijn griepweekend uit komen strompelen. Nog wel wat koorts (ik gloei een beetje), maar niet meer misselijk. Ik zie er wél uit als een spook, dus vandaag maar begonnen met een beetje aansterken wat voeding betreft. Ik heb het idee dat er wel het één en ander aangevuld dient te worden, want ik voelde me vanmorgen zo slap als een vaatdoek.
Dus gebrunched met bruine boterhammen met geitenkaas, honing en tijm. Daarnaast drie kiwi's gegeten, en een gekookt eitje met peper en zout. Veel water gedronken, en wat keelsnoepjes weggesabbeld. Ik wil eigenlijk druiven, maar ik durf nog niet naar buiten. Snif.
Aan het einde van de middag maak ik voor mezelf een kom met zilvervliesrijst, rode peper, uien en knoflook. Pittig eten voelt altijd wel fijn als ik grieperig ben, mits mijn maag niet teveel van slag is.
Zo maar even een dutje doen in bed, want vannacht kon ik wegens verstopte neus niet slapen en heb ik tot half zes 's morgens liggen lezen.
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:59 schreef Viking84 het volgende:

Ik eet soms vegetarisch. Eén of twee keer per week. Vanavond bijv ook . Hoe krijg jij het voor elkaar om bijna elke dag vegetarisch te eten? Ik vind vaak dat er dan zo weinig keus is aan lekker eten (en ik vind al zo weinig dingen echt lekker).
Ja, het scheelt natuurlijk wel of je een hoop lust of niet. Hoewel ik een groot liefhebber van vlees ben eet ik zelf ook vaak vegetarisch, soms tweemaal per week, soms een week achter elkaar door. Maar nooit vleesvervangers. Ik vind vleesvervangers vies en bovendien onnodig. Er zijn zoveel lékkere vegetarische gerechten dat ik niet begrijp dat mensen op van die afschuwelijke Tivallburgers willen kauwen.
Maar het hangt natuurlijk ook af van wat je graag eet; als je een enorme voorkeur hebt voor de Hollandse pot met gekookte groenten, aardappelen en een stukje vlees is het waarschinlijk wel lastig om het zonder vleesvervangers te doen.
Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal wél lust, maar heb je bijvoorbeeld de Indiase keuken wel 'es geprobeerd? Allerlei geniale groentencurrys waar je het vlees écht niet in mist.
Ook eet ik 's zomers graag salades met allerhande soorten fruit en kaas, met een lekker stuk brood erbij. En er zijn genoeg heerlijke pastagerechten die niet om vlees vragen. Maak eens zelf een mooie rode pastasaus met goede kwaliteit tomaten, wortel, ui, knoflook en handenvol verse kruiden. Daar heb je echt geen gehakt in nodig.
En wat te denken van een pittige kaasfondue, quiches met room en spinazie, of hemels lekkere ratatouille?
Een bijkomend voordeel van creatief vegetarisch eten, zonder vleesvervangers dus, is dat je automatisch allerlei lekkere, spannende dingen met groenten gaat doen, waardoor je ook veel meer groenten eet, en iedereen weet hoe goed dat is.
Er zijn helaas nog altijd veel mensen die groenten vooral kennen in platgekookte versie en daarom denken dat ze veel groenten niet lusten, maar echt: haast elke groentesoort kun je op heel lekkere manieren klaarmaken. Ik was een ontzettend moeilijke eter tot mijn achttiende, zeker als het op groenten aankwam, maar vanaf het moment dat ik het huis uitging en zélf leerde koken ben ik volstrekt verliefd op groenten geworden.

Enfin, ik kan het iedereen die op zijn of haar gewicht let aanraden om een paar keer per week zonder vlees en liefst ook zonder vleesvervangers te eten. Hartstikke gezond.
pi_56021557
quote:

[..]

En zo moet het ook zijn! Liever dat mijn lief het merkt als ik sip of knorrig ben dan dat -ie zich interesseert voor mijn kledingmaten.
Ik moet trouwens zeggen dat ik een kilo meer of minder eigenlijk zélf ook niet zo zie. Als ik in de spiegel kijk zie ik meteen hoe glanzend of dof mijn haar is, hoe stralend of grauw mijn teint is, maar echt niet of mijn buik twee centimeter meer uitpuilt dan de dag ervoor.
Prioriteiten, denk ik.
pi_56022970
Het is waar dat je de heerlijkste gerechten kan maken zonder vleesvervangers. En dat doe ik ook weleens (1x per week gemiddeld). Maar om alle vleesvervangers over 1 kam te scheren als zijnde niet lekker vind ik ver gaan hoor! Ik eet ook ±1x in de week een Valessschnitzel met kaas erin, of met provencaalse kruiden en ik ga hier niet zeggen dat het een culinair hoogstandje is: maar het is zeker niet vies. Het smaakt gewoon als een kipcordonbleu en als je daar van houdt is zo'n Valessding goed te doen!
pi_56023014
Ik wil die Vallessdingen ook wel een keertje proberen
pi_56023167
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef Miss_S het volgende:
Ja de truc is wel om ze langer te bakken dan op de verpakking staat. Dus op zacht vuur laten bakken tot het korstje helemaal knapperig is en de kaas of andere vulling helemaal gesmolten.
pi_56023235
Valess heb ik nog nooit op (zal ik vast nog wel een keer proberen), maar vrijdag heb ik nasi gemaakt met tofu. Dat is best te doen. Helemaal vis- en vleesvrij lijkt me wel moeilijker dan 'gewoon' koken.
pi_56024095
Net lunch gehad met 2 tosti's (zonder ham maar met tomaat) niet heel gezond maar ook niet ongezond....
pi_56024131
Dat is wel een erg late lunch zeg Saskia.

Ik heb het huis hier bij Peter aan kant, zo naar mn eigen huis en daar boodschappen doen.
pi_56024219
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:01 schreef freecell het volgende:

Grappig he? Ga je eten 's morgens, krijg je honger
Toch leuk hoe je lichaam werkt. Het is natuurlijk wel te verklaren (je slingert je spijsvertering aan) maar de eerste keren was ik toch wel verbaasd
Vroeger toen ik zèlden ontbeet (pak hem beet een jaar geleden ) kon ik uren zonder eten. Dan kreeg ik pas in de loop van de middag zin in iets. Maar nu eet ik over de dag verdeeld veel meer porties en mijn maag rammelt ook echt als ik niet binnen een uur na opstaan iets ga eten. En daarmee afvallen, wat is een lijf toch geweldig

@veiligheidsspeldje: tjap tjoy klinkt mij altijd als het gezondste Chinees-gerecht in de oren, maar een halve kilo dadels met z'n tweeën Ik geloof niet dat ik daar de kcal-waarde van zou willen weten als ik die op had

@ Lucky Strike: waarschijnlijk ga je nu veel dingen veranderen en heb je er in het begin moeite mee, maar als je nu goed doorzet dan voelt het over een paar weken als normaal. Zelfs ontbijten!

@Principessa: ik zou de wijntjes niet per se opgeven hoor, 1 wijntje per dag tikt nauwelijks aan en is nog gezond ook joh. Maar het scheelt op zich wel veel kcal per week, dat is waar.

@Chicolate: Klote van die toets, volgende keer beter. En ik heb weinig tips, maar kan je andere manieren verzinnen om je frustratie bot te vieren dan dropjes eten? Schrijf het eens op en probeer het eens uit. Een vriendin bellen of zo (zonder droppot binnen handbereik). Bij mij helpt stofzuigen of ramen wassen of rigoreus opruimen Ik had een vriendin die altijd heel erg bezorgd binnen kwam als mijn huis heel erg netjes en schoon was

@egeltje: die trollbeads zijn leuk en ideaal om jezelf mee te belonen. Als ik meer geld zou verdienen zou ik mezelf gaan belonen met Pandorah-bedeltjes Maar tot nu toe beloon ik mezelf niet echt, behalve met kleren maar ook dat is hier bittere noodzaak.

@MUUS: ik vind het niet kloppen als een man heel erg enthousiast gaat doen over elke afgevallen pond en je daar extreem voor loopt aan te moedigen...het hoort hem eigenlijk amper iets te boeien Je vriend hoort je gewoon altijd een lekker wijf te vinden En hij mag best blij voor je zijn en het is ook leuk als hij ziet dat het goed gaat en je een paar kilo kwijt bent, maar het hoort hem niet zo bezig te houden als jou (or worse: meer bezig te houden )

@minilotje: ik ben het helemaal met je eens hoor! Als vegetariër kan je ook heel spannend en lekker koken. Maar als niet-vegetariër kan je al die lekkere dingen óók maken en nog heel veel meer En die Valessburgers neem ik ook gewoon mee, die zijn domweg wel een keertje lekker als je makkelijk en snel iets wilt klaarmaken.

Zo, vandaag de eerste dag van mijn nieuwe eetplan Het zal even wennen worden, maar ik heb het gevoel dat het verstandiger is. Ik val nog steeds prima af, dus dat is niet de reden dat ik mijn aanpak iets ga wijzigen. Ik sport gewoon te veel voor mijn huidige eetpatroon. Ik ga dus meer eten en dat per week ophogen met 50 kcal per dag extra. Betere verdeling van eten over de dag, 's morgens meer gaan eten en bij elk eetmoment proberen een beetje eiwit te eten. Maten in de gaten houden en als ik dan aan ben gekomen (en dan bedoel ik niet de dagelijkse schommelingen ) de kcal inname van dat moment x0.9 doen en dat als maat aanhouden en kijken of ik daar maandelijks iets mee afval.

Dit zal een langzame methode worden die een lange adem vereist, maar het zal beter zijn voor mijn spieropbouw, beter voor mijn gezondheid en mijn lichaam leert weer meer te eten en dat is alleen maar prettig Dit is trouwens een methode die ik in een boek vond en het was een manier voor mensen die langere tijd te weinig hadden gegeten en daarbij ook veel sporten om weer normaler te gaan eten.

Dat het langzaam zal gaan boeit me niet, ik ben nu al heel erg blij met wat ik bereikt heb. Ik ben nu net zo zwaar als in de brugklas en voor de laatste kilo's heb ik mezelf tot kerst 2008 gegeven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56024241
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Sylvana het volgende:

Ik heb het huis hier bij Peter aan kant, zo naar mn eigen huis en daar boodschappen doen.
Deze Saskia moet nog ontbijt pakken En dat ga ik nu doen

(nachtdienst gehad hoor )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56024374
@isabeau: ik heb het aangedurfd het op te zoeken Valtaf.nl zegt 300 kcal/100 gram. Er gaat nog een beetje af voor de pitjes, maar het viel me nog mee.
Heb je ook de eetmeter als je toch zo aan het tellen bent?? Zo veel mogelijk groene bolletjes (goede hoeveelheid bepaalde voedingswaarden) was best een goede sport, al heb ik het al lang niet meer ingevuld.

Sylvana: Het is goed in het kader van beweging krijgen, maar dat je het huis van je vriend schoonmaakt vind ik wel raar hoor...
pi_56024473
Ik moet nu de eetmeter wel gebruiken, veiligheidsspeldje. Ik moet mijn eiwit een beetje beter in de gaten houden en zoveel mogelijk groene bolletjes is idd een leuke uitdaging Bij mij is het gemiddeld per week meestal helemaal groen (op de energie-inname na, die is altijd geel )
pi_56024611
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Sylvana het volgende:

Toen ik het at was het 2 uur, dat is toch niet zo laat?
Ik vind normaal als ik om 12 uur lunch juist vroeg
pi_56024645
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, en ik heb sinds kort een trollbeads-armband (zo'n armband met van die kralen/bedeltjes). Nu vind ik dat ik pas weer een nieuwe kraal mag kopen als er een kilo af is. Soort beloning, zeg maar.
Belonen jullie jezelf ook ergens mee? Nieuwe kleren is natuurlijk vaak noodzaak (maar het is ook wel heel leuk weer een kleinere spijkerbroek te passen...).
Ik snap dat je Chanel schoenen in de sale haalt, of London Sole flatjes
of een miu miu tas. Maar een lullig armbandje dat als ie vol is 500 euro kost heb ik nooit begrepen
pi_56024646
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
@isabeau: ik heb het aangedurfd het op te zoeken Valtaf.nl zegt 300 kcal/100 gram. Er gaat nog een beetje af voor de pitjes, maar het viel me nog mee.
Heb je ook de eetmeter als je toch zo aan het tellen bent?? Zo veel mogelijk groene bolletjes (goede hoeveelheid bepaalde voedingswaarden) was best een goede sport, al heb ik het al lang niet meer ingevuld.

Sylvana: Het is goed in het kader van beweging krijgen, maar dat je het huis van je vriend schoonmaakt vind ik wel raar hoor...
Er moet toch veel gebeuren wil ik het huis van mijn vriend gaan schoonmaken
dan ga ik wel een rondje met hem hardlopen om die beweging te krijgen
pi_56024666
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik snap dat je Chanel schoenen in de sale haalt, of London Sole flatjes
of een miu miu tas. Maar een lullig armbandje dat als ie vol is 500 euro kost heb ik nooit begrepen
Wat maakt het uit hoe duur het is als ie vol is?
De meeste ga ik niet zelf kopen maar krijg ik voor mijn verjaardag en speciale momenten.
pi_56024730
quote:

[..]

Van m'n ex mag ik niet meer afvallen omdat mn o zo lekkere bil (zijn woorden ) niet nog meer weg mag gaan en hij zelf heel dun is en dat vervelend vind dus normaal juist als een pluspunt ziet volgens mij
En een andere vriend die me heel lang niet had gezien begon echt zo aan mn bovenarmen te trekken.. HUH hier zat eerst heel veel vet.. en hier! En hier !!!

En m'n vriendinnen zagen het geloof ik niet echt Net als m'n ouders en m'n broertje Ben nu iets minder dan 10kg afgevallen of zo en ik ben nog steeds dik met een bol hoofd met onderkinnen
pi_56024745
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

De meeste ga ik niet zelf kopen maar krijg ik voor mijn verjaardag en speciale momenten.
Omdat je van dat geld ook echt iets tijdloos/waardevols/ van goede kwaliteit kan kopen?
Het ziet er uit alsof het hooguit 20 euro kost en dan denk ik van je hebt vast wel zo iets van 20 euro waarom neem je dat niet
pi_56024747
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef Miss_S het volgende:

Met herinneringen per bedeltje is het allemaal ook veel specialer Lijkt me heel erg leuk om te krijgen en het is ook makkelijker voor mensen om een cadeautje te verzinnen waar je erg blij mee bent
pi_56024795
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met herinneringen per bedeltje is het allemaal ook veel specialer Lijkt me heel erg leuk om te krijgen en het is ook makkelijker voor mensen om een cadeautje te verzinnen waar je erg blij mee bent
Op die manier had ik 't nog niet beken
Maar zou je van dat geld niet liever een wit gouden ring met diamant + bijpassende ketting + bijpassende oorknopjes willen of zo
pi_56024807
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja precies die herinneringen maken het zo waardevol
En bij elk bedeltje hoort een verhaaltje dus er leuk om dat van mensen te krijgen en dan te horen waarom ze dat bij jouw vinden passen (zo heb ik de eerste van mijn moeder gehad)
pi_56024828
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Maar zou je van dat geld niet liever een wit gouden ring met diamant + bijpassende ketting + bijpassende oorknopjes willen of zo
Dan heb je 1 herinnering en nu een stuk of 20 herinneringen met verhalen, is toch veel mooier
Ookal wil ik best een ring hoor
pi_56024830
Ik veroordeel niemand voor het geval iemand zich aangevallen voelt Ik heb gewoon de vervelende drang mensen te willen begrijpen
  maandag 14 januari 2008 @ 15:17:56 #233
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56024839
Wat is het? Zo'n hangertje met dolfijntjes en paardjes eraan ofzo die hadden die meisjes op de basisschool in ieder geval altijd
Bernie en ik zijn tof.
pi_56024874
Mensen willen begrijpen lijkt me een prima eigenschap
pi_56024890
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef Miss_S het volgende:
Vales met rode saus aan de binnenkant is echt lekker
pi_56024892
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dit klinkt als een regelrechte golddigger voor mij
Zoiets zou ik dan weer niet graag krijgen, evenals ik niet taal naar een chanel of miu miu's.
Trollbeads zou ik ook niet echt hoeven, maar ik zou het wel lief vinden als ik het kreeg.
Verschillende mensen hebben verschillende smaken.
Dat is te begrijpen toch
pi_56025027
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

@Principessa: ik zou de wijntjes niet per se opgeven hoor, 1 wijntje per dag tikt nauwelijks aan en is nog gezond ook joh. Maar het scheelt op zich wel veel kcal per week, dat is waar.
Ik drink dat allemaal op 1 avond :/ Soms 10 biertjes.. Soms 8 wijntjes... Soms een fles champagne
pi_56025099
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dit klinkt als een regelrechte golddigger voor mij
Zoiets zou ik dan weer niet graag krijgen, evenals ik niet taal naar een chanel of miu miu's.
Trollbeads zou ik ook niet echt hoeven, maar ik zou het wel lief vinden als ik het kreeg.
Verschillende mensen hebben verschillende smaken.
Dat is te begrijpen toch
Ik zei goud omdat je dat ook echt nog hebt over 50 jaar (niet omdat het veel waard is)
En trollbeads weet ik niet of je die nog hebt als je 70 bent
Ja snap verschillende mensen verschillende smaken maar dan is 't of heel gehyped of hele goede kwaliteit als 't zo duur is
pi_56025339
Zo, ik heb hier vanalles gelezen over ene Evy en ik ben maar eens gaan googlen. Het is dus je eigen mp3-hardloopcoach, wat een geniaal idee!
Ik heb ze gelijk gedownload. Eerst nog even tentamens maken deze week en dan ga ik ook maar eens beginnen met hardlopen.
Spoilers!
pi_56025654
Sinaasappels zijn echt zo lekker
pi_56025661
Hoe bevalt het Sonja Bakkeren tot dusver, Lucky_Strike? Wat eet je nou allemaal vandaag?
pi_56025855
Net les 4 gelopen van Evy
Gister les 3 gelopen maar zonder dag rust gaat het ook goed (alleen beetje last van mijn tosti)
pi_56025909
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Tja, ik vind schoonmaken niet erg, doe het graag, en dan maakt het mij niet uit of het bij mezelf is, bij mn vriend of tijdens mijn werk als alphahulp

Het is ook niet zo dat Peter het vraagt ofzo, ik doe het gewoon uit mezelf En dus niet om beweging te krijgen ofzo, dat is niet de reden
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Toen ik het at was het 2 uur, dat is toch niet zo laat?
Ik vind normaal als ik om 12 uur lunch juist vroeg
Ik vind 14 uur lunchen wel erg laat, ik doe het meestal tussen 12-13 uur En dan tussen 15-16 uur een tussendoortje en dan tussen 18-19 uur warm eten

[ Bericht 17% gewijzigd door _Hestia_ op 14-01-2008 16:13:20 ]
pi_56026009
Toen mijn lief en ik nog bij onze pappa's en mamma's woonden vond ik het af en toe ook wel prima om zijn slaapkamer zo nu en dan eens uit te mesten schoon te maken hoor. Hij blij, en ik vond het leuk om te doen, dus waarom niet?
Nu wonen we acht jaar samen en ben ik eigenlijk nog stééds degene die het huis in acceptabele staat houdt. Helemaal niet erg. Ik heb als student plus parttimebaan (24 uur) ook gewoon meer tijd.
En schrobben verbrandt calorietjes!
pi_56026041
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, ik vind schoonmaken niet erg, doe het graag, en dan maakt het mij niet uit of het bij mezelf is, bij mn vriend of tijdens mijn werk als alphahulp

Het is ook niet zo dat Peter het vraagt ofzo, ik doe het gewoon uit mezelf
[..]

Ik vind 14 uur lunchen wel erg laat, ik doe het meestal tussen 12-13 uur En dan tussen 15-16 uur een tussendoortje en dan tussen 18-19 uur warm eten
Maar ik eet om 5 uur alweer warm dus perfect 3 uur er tussen

En kan je niet beter meer gaan werken ipv het huis van je vriendje schoonmaken?
pi_56026121
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar ik eet om 5 uur alweer warm dus perfect 3 uur er tussen

En kan je niet beter meer gaan werken ipv het huis van je vriendje schoonmaken?
Ik ben juist net gestopt met mn studie vanwege mn lichamelijke klachten, en mn vele ziekenhuisbezoeken. Trek het lichamelijk echt niet meer, dus nee, ik ga niet nog meer werken, maar aan mn gezondheid denken.

Als ik gewoon bij mij thuis of bij Peter schoonmaak, kan ik het in mn eigen tempo doen, tussendoor ff rustig gaan zitten als ik teveel last van mn lichaam heb enzo. Met werken kan dat niet.

( en in september ga ik toch maar gewoon verder met de SPH, ipv over 1,5 jaar pas)
pi_56026173
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben juist net gestopt met mn studie vanwege mn lichamelijke klachten, en mn vele ziekenhuisbezoeken. Trek het lichamelijk echt niet meer, dus nee, ik ga niet nog meer werken, maar aan mn gezondheid denken ( en in september toch maar gewoon verder met de SPH, ipv over 1,5 jaar pas)
Maar een huis schoonmaken/houden is toch ook zwaar werk?
pi_56026206
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar een huis schoonmaken/houden is toch ook zwaar werk?
zie mn edit
pi_56026207
Oké, nadat ik eergister allemaal veren in m'n reet kreeg dat ik zo lekker snel hardliep (waarvoor dank overigens, ik vind het wel lekker kriebelen, zo'n veertje....Hè, bah zo klinkt het onsmakelijk, dat was niet de bedoeling ) Nou ja anyway. Ik wilde nu weleens weten wat m'n hardst was op de mijl en op de kilometer. Ik ben begonnen met een mijl:

Dat is dus echt snel, maar no way dat ik het op die snelheid nog 4 mijl had kunnen volhouden hoor. En ik had een stuk van ongeveer 600 met de wind behoorlijk mee.
Toen heb ik zo'n half minuutje gewoon gewandeld, de tijd om de kilometer in te stellen, dat ging al een stuk langzamer, de weg liep ook wat omhoog en ik was nog wat vermoeid van die mijl:

Weer een half minuutje gewandeld en toen nog een mijl: geen voor of tegenwind, wel al een beetje vermoeid:

En als laatste nog een kilometer, waar ik behoorlijk de wind tegen had, maar raar genoeg minder last van vermoeidheid

Leuk om af en toe nog eens te doen en kijken of ik progressie maak, het is op deze manier ook wat spannender, die wedstrijdjes met jezelf!

Gegeten vandaag:

1 snee volkoren brood met een geroerbakt eitje met een beetje biologische ham en 1 snee brood met pindakaas en sambal. Ik ga zo boodschappen doen, want ik heb helemaal geen fruit en zo meer in huis. Gisteren wel een hele meloen in m'n eentje opgepeuzeld!
pi_56026456
Ik had nog een pakje groente-roerbakmix liggen, dat is met kip, sperzieboontjes, paprika, provencaalse kruiden en krieltjes, dus ga dat vanavond eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')