Ik vind haar eigenlijk niet zo heel bijzonderquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef J.A.N.A. het volgende:
Het meisje van vorige week was nog steeds erg mooi..
Birke Zeegers
En in de serie vond ik haar nog veel mooier dan bovenstaanden 35+ foto's
Ik vond haar op de foto's van vroeger niet zo bijzonder, maar ik ken weinig 38-jarigen die er (nog) zo goed uitzien als zij nu.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk niet zo heel bijzonder
Die stem van haarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef J.A.N.A. het volgende:
Birke Zeegers
Ze zag er op haar 17e al uit als 35.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:59 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het ook gezien gisteren. Wat een verwaand mens inderdaad. Enorm verveeld en die dikke kop van haar, en toch zelf nog denken dat je amper bent veranderd vanaf je 17e
Ja, dat gevoel heb ik er ook bij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:32 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het beetje misselijk programma. Die ophemeling van één persoon.
Heb de eerste helemaal gezien, gisteren heb ik weggezapt.
Jaa, toen hij dat zei had ik zoiets vanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat fout dat die leraar verliefd was op Elske.
Die kon ik me nog wel herinneren van vroeger. Was idd een opvallend type met die blonde krullen (die wilde ik zelf ook wel). Ze woonde bij ons aan om de hoek (de straat waar ik vroeger woonde kwam ook nog op TV omdat in die straat die 2 namen op straat gekalkt stonden...heeft daar echt jaren gestaan).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef J.A.N.A. het volgende:
Birke Zeegers
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Apache4U het volgende:
Dit vond ik van de 3 afleveringen die ik nu gezien heb de leukste vrouw. Ik denk dat als ze bij mij in de klas had gezeten ik ook verliefd was geworden. Zeer bewonderenswaardig wat ze na haar school heeft gedaan..
Je kunt alle afleveringen terugzien op uitzendinggemist.nl!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:16 schreef sander89 het volgende:
tvp voor volgende keer
Weet ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kunt alle afleveringen terugzien op uitzendinggemist.nl!
Eenschquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:24 schreef cinnamongirl het volgende:
'T is een mooi mens ook van binnen, maar ze is niet echt gelukkig leek me. ...
Ze reageerde trouwens vreemd op de vraag of ze zelf geen kinderen zou willen...
Vooral die ene in de tweede aflevering bij die dansschool, die was zo blij als een klein kind bij het vooruitzicht dat hij zijn grote liefde van vroeger weer ging ontmoeten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:50 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het trouwens wel grappig dat je ziet hoe alle vrouwen na al die jaren veel zelfverzekerde en welbespraakt overkomen, terwijl alle mannen een beetje weer veranderen in dat puberige jongens. Manier van praten, onrustig met handen spelen etc.
Altijd wel ja. Maar ik vind het wel fijn dat het blijkt dat ze niet zomaar een pretty face kiezen om te interviewen. Het zijn stuk voor stuk vrij interessante personages.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:01 schreef Aventura het volgende:
Het eindigt altijd zo bitterzoet...
Mja, de aflevering van gisteren vond ik wat gewoontjes vergeleken met de eerdere afleveringen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Altijd wel ja. Maar ik vind het wel fijn dat het blijkt dat ze niet zomaar een pretty face kiezen om te interviewen. Het zijn stuk voor stuk vrij interessante personages.
Iedereen had wel iets noemenswaardig ipv een grijze leven.
Die indruk kreeg ik nou ook!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:24 schreef cinnamongirl het volgende:
'T is een mooi mens ook van binnen, maar ze is niet echt gelukkig leek me.
Ik vind de meeste mannen trouwens wel sympatiek overkomen, ze hebben iig behoorlijk wat zelfspot.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:50 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het trouwens wel grappig dat je ziet hoe alle vrouwen na al die jaren veel zelfverzekerde en welbespraakt overkomen, terwijl alle mannen een beetje weer veranderen in dat puberige jongens. Manier van praten, onrustig met handen spelen etc.
Volgens mij keken een paar vriendinnen van die Birke daar ook van op.quote:Trouwens; Valt mij ook op hoe goed mensen dingen bewaren. Birke had letterlijk alle brieven die ze ooit heeft geschreven en gekregen. Deze Mirjam ook. Een compleetboekje met aanbiddingen(en niet weten dat je gewild was, sure)
Ik heb voornamelijk foto's bewaard (die ik nu ook aan het inscannen ben). En een paar brieven, maar in de loop van de jaren raakt er ook gewoon veel zoek. Ergens wel jammer.quote:Ik heb werkelijk niets bewaard... mja.. zeker ook een andere periode. Post vs Mail en sms
Tja, ik ben de laatste tijd ook veel bezig met het verleden, uit nostalgie waarschijnlijk, maar ik heb er toch wel gemengde gevoelens bij. Dan vraag ik me bv af wat er van bepaalde mensen is geworden en hoe het nu met ze gaat. En of ik weer eens contact zou moeten zoeken met ze. Maar dan besef ik dat er ook veel oud zeer zit en denk ik aan alle gemiste kansen enzo. Misschien is het maar beter om het verleden te laten rusten en je te concentreren op het heden en de toekomst. Ik ben er iig nog niet uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb al mijn gekregen brieven nog, erg leuk om af en toe eens door te lezen en te fantaseren over hoe het anders geweest zou kunnen zijn
Vindt je het niet jammer dat je weinig herinneringen hebt aan je schooltijd?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Blijkbaar is het mooiste meisje van de klas het meest vroegrijpe/sexy meisje van de klas.
Heb nog geen klassieke beauty's gezien.
Ik heb zelf weinig herinneringen aan die tijd. Ik was nooit verliefd, had geen vriendjes en men liep ook niet achter mij aan. Dat kwam allemaal pas later. Heb ook geen tastbare herinneringen uit die tijd, behalve een klassenboek dat we in atheneum 6 hadden gemaakt.
Heb ik nou gemist wat die vent van d'r doet in het dagelijks leven?quote:
Dat mens kent elk rijk persoon op de hele wereld zowat. Haar man zal wel stinkend rijk zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af hoe deze vrouw dat peperdure appartement in Italie kan betalen als ze alleen de kinderen aan het opvoeden is en tussendemiddag gaat lunchen met vriendinnen
En ze ruikt naar verse melk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:36 schreef TheArt het volgende:
Btw, dat schoolvriendje. 'Ik viel vooral op haar transparante huid'. Ga fietsen
Ik heb serieus gemist waar ze al die rijkdom vandaan heeft gehaald, maar ik zit ook met een half oog te kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heb ik nou gemist wat die vent van d'r doet in het dagelijks leven?
Ze heeft nog wel wat trouwens, absoluut niet verwaand zo te zien, en toch heeft ze wel van alles leuks meegemaakt
Uit bepaalde antwoorden kon je dat ook wel afleiden denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel een leeg bestaan lijkt me dat, je hebt alles al, maar je man is er alleen maar in het weekend,
Dan bedoel je hoe ze er tegenwoordig uitzien neem ik aan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef Mirri het volgende:
Tot nu toe vond ik Birke het leukst. Die vorige twee waren echt fucking lelijk
Ja tegenwoordig. Die uit aflevering 2 is daarnaast ook een omhooggevallen trut geworden, maar Miriam kwam wel heel aardig over.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:11 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Dan bedoel je hoe ze er tegenwoordig uitzien neem ik aan?
Volgende week Yvette
En die broer die volgens mij als enige van dat gezin een beetje normaal gebleven is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef fok4u het volgende:
Pappa was ook leuk met die limburgse aardappel die in de keel geschoten was, hahaha.
Wel btje jammer dat die aflevering van DWDD niet na deze uitzending kwam..quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:38 schreef fok4u het volgende:
Ze was ook bij DWDD samen met Jaap, die het mooiste meisje van zijn klas weer ontmoette en die even haarfijn aan Jaap uitlegde dat de nadruk in zijn programma toch wel heel erg op uiterlijk ligt, gezien ook de decadentie van de aflevering van ester: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=407
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:00 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb het afgezet. Ik werd ontzettend jaloers..
Moet je eerst wel een erg mooie dochter gecreeerd hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:56 schreef J.A.N.A. het volgende:
Note to /me:
Stuur dochter naar dure kostschool in Zwitserland.
Ik vond haar heel erg eenzaam overkomen. Vooral toen ze vertelde dat ze het 'jammer' vond dat ze met iemand was getrouwd die op haar vader lijkt. Liever had ze iemand gehad die meer een partner is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:22 schreef Vale17 het volgende:
Nou beetje rare vrouw. Man niet missen, kinderen niet missen.. Teren op de centen van je man. En dan ook nog eens durven antwoorden dat die betreffende man wellicht niet eens de man voor haar leven zal zijn. Op dit moment kon hij er wel mee door..
Ik vond die kerel met die oranje stationwagen wel grappig. Elke keer maar weer over het 2-persoonsbed op de achterbank.
Mooi verhaal was dat ja! 6 afspraakjes in 3 uur ofzo...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond die kerel trouwens prachtig, die ze van vroeger kende ofzo:
"Ja, ik weet nog dat ze heel goed was in time management..........ze kwam nooit te laat op een afspraak"
Okay, daarna vertelde ie nog wat verder over d'r "timemanagement" maar ik vond het prachtig
Wat dacht je van pappie.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:00 schreef Mirri het volgende:
Godsiedorie, wat een rijkdomIk wil later ook zo'n chalet in Zwitserland !!
Maar ik snap ook niet hoe ze aan al die poen komt, ze gaat al sinds kind af aan om met de jetset, maar wat doet ze zelf?Of haar man...
Op zich wel een leuk mens, die Esther, alleen jammer dat ze bont droeg.
Ze heet Ester van Hulst maar ze zal wel achternaam van haar man overgenomen hebben, met Google valt niks te vinden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef fok4u het volgende:
Met welke vent is ze nou eigenlijk getrouwd, dat moet een bekende Italiaan zijn lijkt me. Kunnen we m ff googlen.
Die vader heeft echt niet genoeg geld voor zo'n huis in Milaan van 13.5 miljoen plus huizen all over the worldquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat dacht je van pappie.
En ze heeft zich goed omhoog geneukt.
Omdat ze Ester heetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ze heet Esther van Hulst maar ze zal wel achternaam van haar man overgenomen hebben, met Google valt niks te vinden.
a gos... heb je nu alle afleveringen gekeken?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind t een heel dom programma, ze doen net alsof het hele leven van die hele klas om dat meisje zou zijn gegaan.
To much credit for nothing...
Met nog paar huizen in NY, in de bergen in Zwitserland en nog dikke Yacht.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:29 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm streams werken bij niet meer, dus nu pas weer kunnen kijken na de oplossing.
Wtf. 13 minuten in en dan hoor ik iets over een huis van 13,5 miljoen euro!
Wat een flauwekul, je hebt maar een klein deeltje van haar leven gezien. Al die standaard reactie's van dat als je rijk bent je vast wel leeg van binnen zou zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 06:26 schreef marbe het volgende:
Zou niet met haar willen ruilen. Eenzaam en alleen in een veel te groot huis, zonder man en alleen maar oppervlakkige jetset vriendinnen. Ze heeft wel veel huizen maar of ze ook een echt "thuis"heeft ????
Ze kwam wel een beetje eenzaam over. En ze gaf nou ook niet bepaald het idee blij te zijn met haar manquote:Op zondag 27 januari 2008 06:26 schreef marbe het volgende:
Zou niet met haar willen ruilen. Eenzaam en alleen in een veel te groot huis, zonder man en alleen maar oppervlakkige jetset vriendinnen. Ze heeft wel veel huizen maar of ze ook een echt "thuis"heeft ????
Ze is al 6, en bloed mooi dat zit dus al goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je eerst wel een erg mooie dochter gecreeerd hebben.
Anders werkt het nog niet.
Nou ze kwam wel erg eenzaam over, ik zou echt niet zo veel rijkdom om me heen willen hebben als ik er zelf niet een groot aandeel in had gehad.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:48 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, je hebt maar een klein deeltje van haar leven gezien. Al die standaard reactie's van dat als je rijk bent je vast wel leeg van binnen zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |