abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55947090
HET MOOISTE MEISJE VAN DE KLAS bij de TROS op Nederland 1 te zien. Een nieuwe, achtdelige programmareeks vol nostalgie en herkenbare herinneringen aan de jaren '70 en '80 en de schoolliefdes uit die tijd. In elke aflevering gaat presentator Jaap Jongbloed op zoek naar dat onbereikbare meisje uit de klas op wie alle jongens verliefd waren en die het voorbeeld was voor de meiden in haar omgeving.

Wat maakte haar zo speciaal en van wie kreeg zij haar eerste zoen? Maar ook: Hoe is ze terechtgekomen, wat is er met haar gebeurd en heeft ze nog contact met vroegere klasgenoten? Zijn de verwachtingen die men over haar had uitgekomen of heeft haar leven een verrassende wending genomen? Aan het woord komen oud-klasgenoten, leraren en iedereen die toen en daarna een belangrijke rol in haar leven heeft gespeeld. Boeiende verhalen vol herkenning met een vleugje nostalgie over schoonheid en keuzes in het leven.

Ik ben er nu 2 keer ingerold en het boeide me wel. Misschien speelde de hang naar nostalgie me parten.

Iemand dit programma gezien? De druppel die me er een topic over deed openen was eigenlijk het mooiste meisje van de klas die ze gisteren in het programma hadden. Wat een gefrustreerde bitch was dat. Rijke man getrouwd, daardoor veel reizen en geen eigen carriere meer na haar studie. Stond nu bloemetjes te verkopen in een bloemenstalletje in Madrid terwijl manlief wel carriere aan het maken was. Het mooie van "het mooiste meisje van de klas" kon je er ook niet meer aan af zien..Dikke kop gekregen dat mens.. Vreselijk vond ik haar. Arrogant, verwaand , alles er op en er aan.
Ok, dat wide ik eigenlijk even kwijt

[ Bericht 0% gewijzigd door Apache4U op 11-01-2008 22:24:52 (spelfouten) ]
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:08:06 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55947241
Ik heb het gister ook gezien idd.. Ze was idd allang niet meer zo mooi als ze destijds was, alleen in d'r hoofd nog wel.
Ze dacht echt nog steeds oprecht dat ze qua schoonheid torenhoog boven iedereen uit kwam en dat ze daardoor bepaalde dingen wel of niet gedaan kon krijgen in d'r leven.

Het leukste aan het programma was de muziek die ik hoorde bij de 'disco-scenes'

Het stond hier aan omdat ik te lui was om te zappen na 'wie is de mol'. Geen programma om de tv voor aan te zetten iig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:21:59 #3
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_55950757
Het meisje van vorige week was nog steeds erg mooi..

Birke Zeegers

En in de serie vond ik haar nog veel mooier dan bovenstaanden 35+ foto's
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_55956133
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef J.A.N.A. het volgende:

Birke Zeegers

Ik vind haar eigenlijk niet zo heel bijzonder
٩๏̯͡๏)۶
pi_55959098
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:12 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vind haar eigenlijk niet zo heel bijzonder
Ik vond haar op de foto's van vroeger niet zo bijzonder, maar ik ken weinig 38-jarigen die er (nog) zo goed uitzien als zij nu.

Heb die afl. met Birke dus ook gezien, vond het inderdaad wel een aardig progamma. Simpel concept, herkenbare situaties, beetje nostalgie en op de een of andere manier boeit het. De aflevering met de gefrustreerde bitch ga ik dan ook zeker online terugkijken als ik tijd heb.
Ik zoek niet, ik vind.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:32:50 #6
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_55959179
Ik vind het beetje misselijk programma. Die ophemeling van één persoon .
Heb de eerste helemaal gezien, gisteren heb ik weggezapt.
pi_55959611
quote:

Birke Zeegers

Die stem van haar En dat nummer wat ze heeft uitgebracht ("I'm hot..")
pi_55959809
Ik heb het ook gezien gisteren. Wat een verwaand mens inderdaad. Enorm verveeld en die dikke kop van haar, en toch zelf nog denken dat je amper bent veranderd vanaf je 17e
pi_55968470
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, dat vond ik wel grappig om te zien...misschien moet ik even op uitzending gemist kijken voor die dikke koe van gisteren...;)
pi_55968958
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:59 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het ook gezien gisteren. Wat een verwaand mens inderdaad. Enorm verveeld en die dikke kop van haar, en toch zelf nog denken dat je amper bent veranderd vanaf je 17e
Ze zag er op haar 17e al uit als 35.
Wel grappig die klassefoto: ik herkende de kak-sjaals uit mijn jeugd (die wollen sjaals met groet strepen)
pi_55969285
Wat fout dat die leraar verliefd was op Elske.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:43:58 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55969454
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:32 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het beetje misselijk programma. Die ophemeling van één persoon .
Heb de eerste helemaal gezien, gisteren heb ik weggezapt.
Ja, dat gevoel heb ik er ook bij.
pi_55969608
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat fout dat die leraar verliefd was op Elske.
Jaa, toen hij dat zei had ik zoiets van

Beetje naar voor haar huidige man trouwens dat er dan op het eind wordt gezegd dat haar leven wellicht minder leeg was geweest als ze voor één van haar andere vriendjes had gekozen. Tenminste zo kwam het over.
pi_56003797
quote:

Birke Zeegers

Die kon ik me nog wel herinneren van vroeger. Was idd een opvallend type met die blonde krullen (die wilde ik zelf ook wel). Ze woonde bij ons aan om de hoek (de straat waar ik vroeger woonde kwam ook nog op TV omdat in die straat die 2 namen op straat gekalkt stonden...heeft daar echt jaren gestaan).
Maar vond haar nog steeds een mooie meid.
pi_56004802
Joost Zwagerman had zaterdag een interessant artikel geschreven in het NRC Handelsblad over de vervlakking van de publieke omroepen. Hij noemde onder meer het datingprogramma Boer zoekt vrouw en de talentenjacht Op zoek naar Evita (waar overigens een mannelijk equivalent van komt). Dit programma is daar een uitstekend verlengde van: gericht op kijkcijfers, inhoudloos en niets toevoegend.
Graag op anoniem
pi_56004855
O, ik zie nu dat het een ingezonden brief was. Zwagerman gaf af op de tsunami aan cabaretiers.
Graag op anoniem
pi_56005512
Net de eerste aflevering gestart. Birke.. mooie vrouw nog steeds ja. Alleeen ze klinkt echt kinderlijk joh

Wedden dat die ene mark die namen op de weg heeft gekalkt
A little bit hateful
pi_56006319
Zo allebei gezien. Zie dat sommige mensen het hier wansmaak. Ik vind het echt spraakmakend televisie. Vooral Birkes aflevering wekt heel veel "sympathiek". Wel raar, want dat is helemaal niet nodig. Ook heerlijk wanneer dat nummer van fame eronder gedraaid wordt als ze als naaktmodel in gaat.

Elske vind ik wel een ander verhaal. Dat is zo'n "trofee" vrouw geworden. Toch is het leuk om te zien. Vroeger had je zo'n programma over bekende nederlanders en hun klasgenoten, maar dit vind ik uiteindeljk toch veel makkelijker om weg te kijken. En vanuit nastolgische oogpunt is het te prima.
A little bit hateful
pi_56093011
Vind het ook wel een leuk programma Wat een contrast tussen die 2 vriendinnen, het verbaasde me dat die Aisha contact wilde houden met die arrogante, dikke pad
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_56116364
Dit vond ik van de 3 afleveringen die ik nu gezien heb de leukste vrouw. Ik denk dat als ze bij mij in de klas had gezeten ik ook verliefd was geworden. Zeer bewonderenswaardig wat ze na haar school heeft gedaan..
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:01:40 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56116418
Het eindigt altijd zo bitterzoet...
pi_56116558
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Apache4U het volgende:
Dit vond ik van de 3 afleveringen die ik nu gezien heb de leukste vrouw. Ik denk dat als ze bij mij in de klas had gezeten ik ook verliefd was geworden. Zeer bewonderenswaardig wat ze na haar school heeft gedaan..

Zeer sympathieke vrouw.
pi_56116850
tvp voor volgende keer
............................
pi_56117002
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:16 schreef sander89 het volgende:
tvp voor volgende keer
Je kunt alle afleveringen terugzien op uitzendinggemist.nl!
pi_56117414
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:21 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Je kunt alle afleveringen terugzien op uitzendinggemist.nl!
Weet ik Maar gewoon op tv vind ik wat fijner en als ik wel leuk programma vind ga ik het nog wel eerdere afleveringen terug kijken op uitzendinggemist.nl
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:27:30 #26
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_56122148
Ik vond deze nu mooier dan "vroeger"
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_56123033
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:27 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik vond deze nu mooier dan "vroeger"
true true
MOKUM XXX RATED
pi_56123216
'T is een mooi mens ook van binnen, maar ze is niet echt gelukkig leek me. Vond die vriend van d'r ook een gladjakker.
Ze reageerde trouwens vreemd op de vraag of ze zelf geen kinderen zou willen...
pi_56123626
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:24 schreef cinnamongirl het volgende:
'T is een mooi mens ook van binnen, maar ze is niet echt gelukkig leek me. ...
Ze reageerde trouwens vreemd op de vraag of ze zelf geen kinderen zou willen...
Eensch

Dat vind ik trouwens wel een beetje jammer van dit programma, het is erg oppervlakkig. Het zou bv wel interessant zijn geweest als ze dieper waren ingegaan op hoe dat zit met die kinderen...
pi_56123809
Vind het trouwens wel grappig dat je ziet hoe alle vrouwen na al die jaren veel zelfverzekerde en welbespraakt overkomen, terwijl alle mannen een beetje weer veranderen in dat puberige jongens. Manier van praten, onrustig met handen spelen etc.

Trouwens; Valt mij ook op hoe goed mensen dingen bewaren. Birke had letterlijk alle brieven die ze ooit heeft geschreven en gekregen. Deze Mirjam ook. Een compleetboekje met aanbiddingen (en niet weten dat je gewild was, sure)

Ik heb werkelijk niets bewaard... mja.. zeker ook een andere periode. Post vs Mail en sms

[ Bericht 22% gewijzigd door Liquidootje op 18-01-2008 11:02:22 ]
A little bit hateful
pi_56124227
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:50 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het trouwens wel grappig dat je ziet hoe alle vrouwen na al die jaren veel zelfverzekerde en welbespraakt overkomen, terwijl alle mannen een beetje weer veranderen in dat puberige jongens. Manier van praten, onrustig met handen spelen etc.
Vooral die ene in de tweede aflevering bij die dansschool, die was zo blij als een klein kind bij het vooruitzicht dat hij zijn grote liefde van vroeger weer ging ontmoeten.

Totdat hij haar zag:

Zij: Je bent niets veranderd. En ik, zie ik er nog net zo uit als vroeger?

Hij: [stilte] We worden allemaal ouder.

pi_56124451
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:01 schreef Aventura het volgende:
Het eindigt altijd zo bitterzoet...
Altijd wel ja. Maar ik vind het wel fijn dat het blijkt dat ze niet zomaar een pretty face kiezen om te interviewen. Het zijn stuk voor stuk vrij interessante personages.

Iedereen had wel iets noemenswaardig ipv een grijze leven.
A little bit hateful
pi_56124558
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Altijd wel ja. Maar ik vind het wel fijn dat het blijkt dat ze niet zomaar een pretty face kiezen om te interviewen. Het zijn stuk voor stuk vrij interessante personages.

Iedereen had wel iets noemenswaardig ipv een grijze leven.
Mja, de aflevering van gisteren vond ik wat gewoontjes vergeleken met de eerdere afleveringen.
pi_56124596
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:24 schreef cinnamongirl het volgende:
'T is een mooi mens ook van binnen, maar ze is niet echt gelukkig leek me.
Die indruk kreeg ik nou ook!
pi_56124609
Vond het eigenlijk ook een gewoon meisje..
Gewoon iemand die hard heeft moeten werken om iets te bereiken. In die opzichte viel het wel een beetje uit toon.
A little bit hateful
pi_56124749
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:50 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind de meeste mannen trouwens wel sympatiek overkomen, ze hebben iig behoorlijk wat zelfspot.
quote:
Trouwens; Valt mij ook op hoe goed mensen dingen bewaren. Birke had letterlijk alle brieven die ze ooit heeft geschreven en gekregen. Deze Mirjam ook. Een compleetboekje met aanbiddingen (en niet weten dat je gewild was, sure)
Volgens mij keken een paar vriendinnen van die Birke daar ook van op.
quote:
Ik heb werkelijk niets bewaard... mja.. zeker ook een andere periode. Post vs Mail en sms
Ik heb voornamelijk foto's bewaard (die ik nu ook aan het inscannen ben). En een paar brieven, maar in de loop van de jaren raakt er ook gewoon veel zoek. Ergens wel jammer.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:45:34 #37
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_56125401
Ik heb al mijn gekregen brieven nog, erg leuk om af en toe eens door te lezen en te fantaseren over hoe het anders geweest zou kunnen zijn
pi_56125730
Blijkbaar is het mooiste meisje van de klas het meest vroegrijpe/sexy meisje van de klas.
Heb nog geen klassieke beauty's gezien.

Ik heb zelf weinig herinneringen aan die tijd. Ik was nooit verliefd, had geen vriendjes en men liep ook niet achter mij aan. Dat kwam allemaal pas later. Heb ook geen tastbare herinneringen uit die tijd, behalve een klassenboek dat we in atheneum 6 hadden gemaakt.
pi_56125848
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb al mijn gekregen brieven nog, erg leuk om af en toe eens door te lezen en te fantaseren over hoe het anders geweest zou kunnen zijn
Tja, ik ben de laatste tijd ook veel bezig met het verleden, uit nostalgie waarschijnlijk, maar ik heb er toch wel gemengde gevoelens bij. Dan vraag ik me bv af wat er van bepaalde mensen is geworden en hoe het nu met ze gaat. En of ik weer eens contact zou moeten zoeken met ze. Maar dan besef ik dat er ook veel oud zeer zit en denk ik aan alle gemiste kansen enzo. Misschien is het maar beter om het verleden te laten rusten en je te concentreren op het heden en de toekomst. Ik ben er iig nog niet uit.
pi_56126148
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Blijkbaar is het mooiste meisje van de klas het meest vroegrijpe/sexy meisje van de klas.
Heb nog geen klassieke beauty's gezien.

Ik heb zelf weinig herinneringen aan die tijd. Ik was nooit verliefd, had geen vriendjes en men liep ook niet achter mij aan. Dat kwam allemaal pas later. Heb ook geen tastbare herinneringen uit die tijd, behalve een klassenboek dat we in atheneum 6 hadden gemaakt.
Vindt je het niet jammer dat je weinig herinneringen hebt aan je schooltijd?

Aan de andere kant zijn weinig herinneringen misschien beter als slechte herinneringen. Mijn schooltijd was over het algemeen een fucking nachtmerrie.
pi_56287080
Lekker doorsnee levensverhaal weer
pi_56287110
Ik vraag me af hoe deze vrouw dat peperdure appartement in Italie kan betalen als ze alleen de kinderen aan het opvoeden is en tussendemiddag gaat lunchen met vriendinnen
٩๏̯͡๏)۶
pi_56287163
13.5 Mln kwam er uit dat sommetje toch?
pi_56287170
Hoe elitair wil je het hebben

Een huis in de rijkste straat van Milaan voor 13,5 miljoen euro
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:35:01 #45
3011 E.T.
pi_56287182
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:32 schreef Hamilton het volgende:
Lekker doorsnee levensverhaal weer
Heb ik nou gemist wat die vent van d'r doet in het dagelijks leven?

Ze heeft nog wel wat trouwens, absoluut niet verwaand zo te zien, en toch heeft ze wel van alles leuks meegemaakt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56287231
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af hoe deze vrouw dat peperdure appartement in Italie kan betalen als ze alleen de kinderen aan het opvoeden is en tussendemiddag gaat lunchen met vriendinnen
Dat mens kent elk rijk persoon op de hele wereld zowat. Haar man zal wel stinkend rijk zijn.

Btw, dat schoolvriendje. 'Ik viel vooral op haar transparante huid'. Ga fietsen
pi_56287287
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:36 schreef TheArt het volgende:
Btw, dat schoolvriendje. 'Ik viel vooral op haar transparante huid'. Ga fietsen
En ze ruikt naar verse melk.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:39:46 #48
3011 E.T.
pi_56287342
Hij heeft een 'orgaan dat reageert op schoonheid'

Wij noemen dat gewoon een lul
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:42:53 #49
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56287449
Rare gast idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56287538
Wie vindt dit nog meer behoorlijk ziek. Dat leventje zeg, pffff.
pi_56287551
Goddamn wat een leven.
Holler
pi_56287572
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:35 schreef E.T. het volgende:

[..]

Heb ik nou gemist wat die vent van d'r doet in het dagelijks leven?

Ze heeft nog wel wat trouwens, absoluut niet verwaand zo te zien, en toch heeft ze wel van alles leuks meegemaakt
Ik heb serieus gemist waar ze al die rijkdom vandaan heeft gehaald, maar ik zit ook met een half oog te kijken.

Is ze getrouwd met een Saoedische prins ofzo?
٩๏̯͡๏)۶
pi_56287757
Zij heeft echt te veel geld maar paar huizen etc.
pi_56287788
Toch wel een leeg bestaan lijkt me dat, je hebt alles al, maar je man is er alleen maar in het weekend,

En bovendien heb ik het idee dat ze zelf niet echt veel gepresteerd heeft in het leven
٩๏̯͡๏)۶
pi_56287960
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel een leeg bestaan lijkt me dat, je hebt alles al, maar je man is er alleen maar in het weekend,
Uit bepaalde antwoorden kon je dat ook wel afleiden denk ik.
pi_56287991
Zo, die heeft ff een paar centjes.

Maar wat deed haar man nou dan?
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:00:13 #57
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56288061
Godsiedorie, wat een rijkdom Ik wil later ook zo'n chalet in Zwitserland !!

Maar ik snap ook niet hoe ze aan al die poen komt, ze gaat al sinds kind af aan om met de jetset, maar wat doet ze zelf? Of haar man...

Op zich wel een leuk mens, die Esther, alleen jammer dat ze bont droeg.
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:04:09 #58
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56288220
Tot nu toe vond ik Birke het leukst. Die vorige twee waren echt fucking lelijk
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:06:13 #59
3011 E.T.
pi_56288295
D'r man was belastingadviseur (tenminste toen ze hem leerde kennen).
Blijkbaar was hij nogal goed in het ontduiken ervan

En dat ze vroeger met jetset in contact kwam, was door die kostschool. Papa had tenslotte genoeg geld in de reiswereld verdiend om dat te kunnen betalen voor z'n oogappeltje
pi_56288497
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef Mirri het volgende:
Tot nu toe vond ik Birke het leukst. Die vorige twee waren echt fucking lelijk
Dan bedoel je hoe ze er tegenwoordig uitzien neem ik aan?

Volgende week Yvette
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:17:44 #61
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56288685
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:11 schreef Hamilton het volgende:

[..]

Dan bedoel je hoe ze er tegenwoordig uitzien neem ik aan?

Volgende week Yvette
Ja tegenwoordig. Die uit aflevering 2 is daarnaast ook een omhooggevallen trut geworden, maar Miriam kwam wel heel aardig over.
pi_56288800
Was maar weinig schoolverhalen deze week, was meer een rondleiding langs de huizen en the rich and famous. En wat een godsgruwelijke rijkdom zeg, dit had meer weg van een cursus jetset dan dat je echt wat wijzer werd van deze mevrouw.
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:22:09 #63
184336 Vale17
Divide et impera
pi_56288834
Nou beetje rare vrouw. Man niet missen, kinderen niet missen.. Teren op de centen van je man. En dan ook nog eens durven antwoorden dat die betreffende man wellicht niet eens de man voor haar leven zal zijn. Op dit moment kon hij er wel mee door..

Ik vond die kerel met die oranje stationwagen wel grappig. Elke keer maar weer over het 2-persoonsbed op de achterbank.
pi_56288904
Pappa was ook leuk met die limburgse aardappel die in de keel geschoten was, hahaha.
pi_56289001
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef fok4u het volgende:
Pappa was ook leuk met die limburgse aardappel die in de keel geschoten was, hahaha.
En die broer die volgens mij als enige van dat gezin een beetje normaal gebleven is.
pi_56289332
Ze was ook bij DWDD samen met Jaap, die het mooiste meisje van zijn klas weer ontmoette en die even haarfijn aan Jaap uitlegde dat de nadruk in zijn programma toch wel heel erg op uiterlijk ligt, gezien ook de decadentie van de aflevering van ester: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=407
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:39:40 #67
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56289377
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:38 schreef fok4u het volgende:
Ze was ook bij DWDD samen met Jaap, die het mooiste meisje van zijn klas weer ontmoette en die even haarfijn aan Jaap uitlegde dat de nadruk in zijn programma toch wel heel erg op uiterlijk ligt, gezien ook de decadentie van de aflevering van ester: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=407
Wel btje jammer dat die aflevering van DWDD niet na deze uitzending kwam..

Het is trouwens dankzij Wie is de mol (???) dat ik dit programma kijk, anders had ik er nooit achter gekomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mirri op 24-01-2008 23:45:32 ]
pi_56292524
Ik heb het deze keer gemist, maar ja, aan Mevr. Ferraro kan toch niemand meer tippen volgens mij.
Nu vooral dus een display van rijkdom begrijp ik uit de reacties? Is het de moeite van het kijken waard op uitzendiggemist?
pi_56292739
Ik heb het afgezet. Ik werd ontzettend jaloers. .
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:56:00 #70
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_56293573
Note to /me:

Stuur dochter naar dure kostschool in Zwitserland.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:16:19 #71
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_56293940
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:00 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb het afgezet. Ik werd ontzettend jaloers. .
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_56294234
Ik kan me best voorstellen dat dit leven snel verveelt, maar goed.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:49:49 #73
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_56294589
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:56 schreef J.A.N.A. het volgende:
Note to /me:

Stuur dochter naar dure kostschool in Zwitserland.
Moet je eerst wel een erg mooie dochter gecreeerd hebben .
Anders werkt het nog niet .
pi_56294753
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:22 schreef Vale17 het volgende:
Nou beetje rare vrouw. Man niet missen, kinderen niet missen.. Teren op de centen van je man. En dan ook nog eens durven antwoorden dat die betreffende man wellicht niet eens de man voor haar leven zal zijn. Op dit moment kon hij er wel mee door..

Ik vond die kerel met die oranje stationwagen wel grappig. Elke keer maar weer over het 2-persoonsbed op de achterbank.
Ik vond haar heel erg eenzaam overkomen. Vooral toen ze vertelde dat ze het 'jammer' vond dat ze met iemand was getrouwd die op haar vader lijkt. Liever had ze iemand gehad die meer een partner is.

Vond dat zo'n vreemd verhaal om te horen, alsof ze nu 'vast' zit aan hem, vond er weinig liefde uit spreken. Maar och, als je elkaar alleen maar in het weekend hoeft te zien en ondertussen van je ene huis naar je andere huis reist, is zo'n koud huwelijk ook wel uit te houden.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_56297634
Ik vond die kerel trouwens prachtig, die ze van vroeger kende ofzo:
"Ja, ik weet nog dat ze heel goed was in time management..........ze kwam nooit te laat op een afspraak"

Okay, daarna vertelde ie nog wat verder over d'r "timemanagement" maar ik vond het prachtig
pi_56298071
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond die kerel trouwens prachtig, die ze van vroeger kende ofzo:
"Ja, ik weet nog dat ze heel goed was in time management..........ze kwam nooit te laat op een afspraak"

Okay, daarna vertelde ie nog wat verder over d'r "timemanagement" maar ik vond het prachtig
Mooi verhaal was dat ja! 6 afspraakjes in 3 uur ofzo...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_56298252
Met welke vent is ze nou eigenlijk getrouwd, dat moet een bekende Italiaan zijn lijkt me. Kunnen we m ff googlen.
pi_56298646
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:00 schreef Mirri het volgende:
Godsiedorie, wat een rijkdom Ik wil later ook zo'n chalet in Zwitserland !!

Maar ik snap ook niet hoe ze aan al die poen komt, ze gaat al sinds kind af aan om met de jetset, maar wat doet ze zelf? Of haar man...

Op zich wel een leuk mens, die Esther, alleen jammer dat ze bont droeg.
Wat dacht je van pappie.

En ze heeft zich goed omhoog geneukt .
pi_56298725
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef fok4u het volgende:
Met welke vent is ze nou eigenlijk getrouwd, dat moet een bekende Italiaan zijn lijkt me. Kunnen we m ff googlen.
Ze heet Ester van Hulst maar ze zal wel achternaam van haar man overgenomen hebben, met Google valt niks te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door sander89 op 26-01-2008 00:11:20 ]
pi_56299269
Ik ben nu alle uitzendingen aan het kijken
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:24:54 #81
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56303133
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Wat dacht je van pappie.

En ze heeft zich goed omhoog geneukt .
Die vader heeft echt niet genoeg geld voor zo'n huis in Milaan van 13.5 miljoen plus huizen all over the world De rest van de familie leidt volgens mij nog steeds een Limburgs leven, wel rijk, maar geen jetset zoals dochter Ester. Nee, het moet die man zijn van dr.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef sander89 het volgende:

[..]

Ze heet Esther van Hulst maar ze zal wel achternaam van haar man overgenomen hebben, met Google valt niks te vinden.
Omdat ze Ester heet
pi_56303362
Het heeft iets engs dat zo'n meisje zich zo "makkelijk" in die wereld nestelt via zo'n school. Connecties en geld voor het leven, maar gelukkig? Neuh. Wel leuk om de rijkdom te zien, maar dat meubilair in dat Italiaanse huis was echt afschuwelijk. Duur en oud maar lijkt mij totaal niet comfortabel. Maar binnen het wereldje geeft het aanzien, en daarom hebben ze het natuurlijk. Ondanks alle weelde maakte ze op mij een uiterst trieste indruk.
pi_56310498
Ik vind t een heel dom programma, ze doen net alsof het hele leven van die hele klas om dat meisje zou zijn gegaan.
To much credit for nothing...
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:12:42 #84
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_56311924
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind t een heel dom programma, ze doen net alsof het hele leven van die hele klas om dat meisje zou zijn gegaan.
To much credit for nothing...
a gos... heb je nu alle afleveringen gekeken?

Ik zat zelf ook te bedenken wie dat bij ons zou moeten zijn en ik kwam tot niemand. Maar er zullen vast andere klasgenoten zijn die wel iemand de mooiste vonden, dus dan zou het 'het mooiste meisje volgens een deel van de klas' zijn. ( ) Ik denk dat dat niet anders is bij dit programma.

Ik vond dat heel duidelijk bij Mirjam: twee hartsvriendinnen, twee roddeltantes en twee scharrels. De rest van de klas had waarschijnlijk zoiets van: Mirjam?

Het is niet representatief maar het 'onderzoek' is wel leuk.
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_56316884
Van die Ester kreeg ik echt geen hoogte. Misschien omdat ze zo'n uitzonderlijk leven leidt/heeft geleid? Aan de ene kant komt ze heel spontaan over en is ze erg sociaal, maar dan zegt ze dat ze niemand mist, haar kinderen niet, haar man niet. Maar wel in tranen als ze de opname terugkijkt. Weird.
pi_56330364
tvp, kijk het ook altijd.

holy fuck, wat een leven had/heeft die Ester, absurd en toch ook interessant.
know'm sayin?
word? word.
pi_56330741
Hmm streams werken bij niet meer, dus nu pas weer kunnen kijken na de oplossing.

Wtf. 13 minuten in en dan hoor ik iets over een huis van 13,5 miljoen euro!
A little bit hateful
pi_56333520
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:29 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm streams werken bij niet meer, dus nu pas weer kunnen kijken na de oplossing.

Wtf. 13 minuten in en dan hoor ik iets over een huis van 13,5 miljoen euro!
Met nog paar huizen in NY, in de bergen in Zwitserland en nog dikke Yacht.
pi_56334690
Zou niet met haar willen ruilen. Eenzaam en alleen in een veel te groot huis, zonder man en alleen maar oppervlakkige jetset vriendinnen. Ze heeft wel veel huizen maar of ze ook een echt "thuis"heeft ????
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_56339072
quote:
Op zondag 27 januari 2008 06:26 schreef marbe het volgende:
Zou niet met haar willen ruilen. Eenzaam en alleen in een veel te groot huis, zonder man en alleen maar oppervlakkige jetset vriendinnen. Ze heeft wel veel huizen maar of ze ook een echt "thuis"heeft ????
Wat een flauwekul, je hebt maar een klein deeltje van haar leven gezien. Al die standaard reactie's van dat als je rijk bent je vast wel leeg van binnen zou zijn
  zondag 27 januari 2008 @ 14:14:47 #91
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_56339693
quote:
Op zondag 27 januari 2008 06:26 schreef marbe het volgende:
Ze kwam wel een beetje eenzaam over. En ze gaf nou ook niet bepaald het idee blij te zijn met haar man
My mama didn't raise no fool
  zondag 27 januari 2008 @ 15:36:58 #92
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_56341493
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:49 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Moet je eerst wel een erg mooie dochter gecreeerd hebben .
Anders werkt het nog niet .
Ze is al 6, en bloed mooi dat zit dus al goed.
pi_56341923
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:48 schreef Agrafes het volgende:

[..]

Wat een flauwekul, je hebt maar een klein deeltje van haar leven gezien. Al die standaard reactie's van dat als je rijk bent je vast wel leeg van binnen zou zijn
Nou ze kwam wel erg eenzaam over, ik zou echt niet zo veel rijkdom om me heen willen hebben als ik er zelf niet een groot aandeel in had gehad.

Ik kreeg tenminste het idee dat al die rijkdom van haar man afkomstig was, dan zou ik me best een niksnut voelen
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 27 januari 2008 @ 18:25:56 #94
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56344858
Ik denk ook niet dat ze heel erg gelukkig is, het is totaal anders als bijvoorbeeld Birke, die het ook niet slecht heeft. Ester moest heel erg huilen bij het terugzien van de beelden (oa. met Mark). Ze leeft haar droom die ze als tiener had, Brigitte zei al dat Ester zich het liefst omringde met jetsetters, maar ik denk dat het eigenlijk best tegenvalt. Ze is op dit moment het liefst in haar chalet in Sankt Moritz, zegt ook al genoeg, daar zou ik me wel gelukkig voelen, in tegenstelling tot die bovenverdieping in Milaan.

Ze draaien wel leuke nummers tijdens dit programma, ik was vergeten hoe gaaf "turn back the clock" is van Johnny hates jazz. Gelukkig staat er op de site een lijst van alle liedjes
pi_56444970
Deze week weer een vrouw in een te duur huis. Lang niet zo asociaal als vorige week trouwens.
pi_56445042
Oh ze heeft gezoend met de leraar Nederlands...
pi_56445113
Het is trouwens wel een MILF.
pi_56445131
Die Ad & Ada, OMG
pi_56445163
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef TheArt het volgende:
Die Ad & Ada, OMG
Idd, die vent heeft al een heel verhaal verteld en z'n mond nog niet open gehad !!
pi_56445289
Die bakkerijkerel is nu trouwens wel een dikke sufkut zeg. Die twee zie je toch niet 's avonds met een paar flessen wijn op de bank zitten?
pi_56445367
Hij heeft d'r aan het janken hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')