Het maakt dus niet uit of hij wedstrijden heeft gespeeld of niet?quote:Je kunt deze speler naar je eerste selectie promoveren wanneer hij ten minste 17 jaar is en een heel seizoen in je jeugdteam heeft gerijpt.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het maakt dus niet uit of hij wedstrijden heeft gespeeld of niet?
Zit wat in. Is t all1 wel verstandig om te promoveren met mijn team? max 170 hatstats. Zo dacht ik er vorig seizoen ook over maar toch. Geld voor broodnodige investeringen\ versterkingen heb ik niet (meerquote:Op maandag 21 januari 2008 09:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nog een keer PIC zondag tegen bot nr8. Speel je uit of thuis tegen nr2? Ik zou daar iig vol voor gaan met een MOTS. Win je die, dan kan met nog 1 wedstrijd te gaan nr. 2 je niet meer achterhalen (want dan 4pt verschil) en nr.4 ook niet (verschil was al 4pt) en ben je sowieso gepromoveerd. De wedstrijd tegen nr. 5 zie je dan wel, misschien dat nr. 3 al een keer punten heeft verspeeld en je over 2 weken al kampioen bent
koop jij trainies in op zwak? Waar heb je ze op in gekocht dan? Ik hoop voor hun bij skils.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Met een beetje geluk heb ik twee á drie trainees die nog voor hun 18de verjaardag naar goed poppen (en dus drie keer in 1 seizoen gepopt hebben). Als ze dat doen dan verkoop ik ze gelijk, zoniet dan train ik ze nog een seizoen door.
Ik ook voor t zoveelste seizoen achter elkaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:32 schreef ScudRaket het volgende:
En weer in de surprising matches lijst
5e notering; 4x onterecht verloren
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het maakt dus niet uit of hij wedstrijden heeft gespeeld of niet?
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat klopt
maar dan weet je dus ook niet of het wat is
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:21 schreef DeHovenier het volgende:
Jawel, ik heb een paar spelers die 17 zijn geworden en die veel wedstrijden hebben gespeeld, dus nu zet ik er 16jarigen ervoor in de plaats. Die kunnen dan nog wat training meepikken.
Ik heb een fikse boete gehad van hattrick omdat ze me verdachtten van een tweede account terwijl ik die niet had, en helemaal in het begin een paar domme aankopen gedaan (de standaard beginnersfout dus). Ik heb de spelers op zwak positiespel gekocht met redelijk passing, 10 spelers voor in totaal ¤ 15.000. Nu leveren ze per stuk al minimaal 200.000 op. Dat vond ik toendertijd een goede investering, vooral omdat ik toen door die boete geen geld had voor grotere investeringen. Per thuiswedstrijd krijg ik zo'n ¤ 30.000 niet echt veel dus op moment, daar zo'n 20.000 in de plus over twee weken gekeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koop jij trainies in op zwak? Waar heb je ze op in gekocht dan? Ik hoop voor hun bij skils.
Waar laat jij je geld trouwens? Iedereen krijgt toch geld voor hun thuis wedstrijden. Kan je geen betere spelers kopen?
Ik zou ze iig verkopen en dan inkopen op minimaal redelijk hoofdskill en uiteraard 17 jaar. (alhoewel dat laatste volgend seizoen niet al te veel meer uitmaakt.)
quote:Carel de Roo (19048829)
17 jaar en 36 dagen
Voeg opmerking speler toe
Arriveerde bij de club: 21-10-2007 09:14 (93 dagen geleden)
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Carel de Roo.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens topklasse kunnen zijn
Nog 3 weken en dan kan ik hem promoveren ik ben erg benieuwdquote:Carel de Roo: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Spelhervatting.
hij is momenteel nog maar 15 jaaar en 97 dagen dus hij kan nog flink doorgroeienquote:Hüseyin Gür: Hij werkt hard tijdens de trainingssessies, maar hij krijgt er niet veel voor terug. Je moet kiezen of hij doorstroomt naar de eerste selectie of dat hij een andere loopbaan dan voetbal moet zoeken.
En dan maar hopen dat ie een beetje hoog zit?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:40 schreef Yankee_One het volgende:
nog een week en dan kan ik hopelijk een 17jr 0 dagen met redelijk verdedigen en redelijk passen promoveren
altijdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ie een beetje hoog zit?
Ik heb een paar spelers die 17 zijn en wat meer die 16 zijn. Die van 17 jaar zijn dat net geworden, dus die laat ik niet meer spelen omdat die 16jarigen jonger zijn en nog wat training kunnen meepakken. Dus zit ik nu met enkele 17jarigen die ik nu nog niet kan pullen. Dus moet ik wachten tot ze wel gepulled kunnen worden. Als dat alleen maar kan gebeuren als zij moeten spelen, dan houden zij belangrijke trainingsplekken bezet!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat in. Is t all1 wel verstandig om te promoveren met mijn team? max 170 hatstats. Zo dacht ik er vorig seizoen ook over maar toch. Geld voor broodnodige investeringen\ versterkingen heb ik niet (meer)
Ach ik kijk wel waar t lot me brengt![]()
[..]
koop jij trainies in op zwak? Waar heb je ze op in gekocht dan? Ik hoop voor hun bij skils.
Waar laat jij je geld trouwens? Iedereen krijgt toch geld voor hun thuis wedstrijden. Kan je geen betere spelers kopen?
Ik zou ze iig verkopen en dan inkopen op minimaal redelijk hoofdskill en uiteraard 17 jaar. (alhoewel dat laatste volgend seizoen niet al te veel meer uitmaakt.)
[..]
Ik ook voor t zoveelste seizoen achter elkaar.![]()
2 noteringen, 1e plaats en laatste. Allebij gewonnen.![]()
[..]
[..]
[..]
Finnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:04 schreef Yurzinho het volgende:
Bah...ik haat bidwars tegen dezelfde ploegen bij hetzelfde type spelers...
EDIT - Helemaal als ze vér over de prijs heen gaan, en ik zelf nog minimaal 2 trainees nodig heb
Tyfusfin!
Ga lekker sparen tot volgend seizoen of koop één die hoger is zodat die volgend jaar relatief meer waard wordt ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:04 schreef Yurzinho het volgende:
Bah...ik haat bidwars tegen dezelfde ploegen bij hetzelfde type spelers...
EDIT - Helemaal als ze vér over de prijs heen gaan, en ik zelf nog minimaal 2 trainees nodig heb
Tyfusfin!
En dan morgen met 3 ipv 5 defs spelen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ga lekker sparen tot volgend seizoen of koop één die hoger is zodat die volgend jaar relatief meer waard wordt ...
Verdedigers heb ik niet, maar mij spits Salas (stats hierboven door mij ergens gepost) gaat binnenkort in de verkoop, wat mij betreft mag je 'm voor 2 ton hebben. Haalt de laatste 5 weken redelijk vorm (3 sterren), daarvoor 7 weken goed (1x redelijk tussendoor) en is uitstekend scoren+redelijk ervaring..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb momenteel 2 blessures, een verdediger en een aanvaller. Best wel balen, want ik heb geen goede vervangers voor de belangrijke wedstrijd as zondag.
Hoeveel dokters heb je er op staan? Lijkt mij dat een stuk of 3 dokters toereikend moet zijn voor een 'pleister, maar kan wel spelen'. Je hebt nog 4 updates te gaan en hij was 26 jaar toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ah, Kurunsaari heeft nu 1 week. Zou hij zondag dan al een pleister hebben?
qyn, que pasa??quote:Op maandag 21 januari 2008 12:26 schreef qyn het volgende:
5. VV Opende 11 5 1 5 32 - 25 +7 16
6. Fc Forsiba 11 5 1 5 27 - 23 +4 16
7. Waailappen United 11 1 3 7 22 - 37 -15 6
8. Blauw-Witte Meeuwen 11 0 0 11 0 - 60 -60 0
Op naar de VI
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
qyn, que pasa??
btw foetre, ik begrijp dat je de jeugd leuker vind, je staat bovenaan. Ik heb een aardige oorwassing gekregen afgelopen zondag...
Z'n rampzalige ervaring speelt ook mee bij het nemen van een penaltyquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm, m'n utopisch spelhervatter/redelijk scoren in redelijk vorm mist een penalty in de strafschoppenserie van m'n friendly in Turkije.. Die kneus stelt ook gewoon z'n halve A-team op omdat ik (voordat ik afgelopen zondag MOTSte) een veel hoger middenveld zou hebben gehaald... In ieder geval geen blessures (behalve 1 spelhervatter zondag..) en hopelijk (minimaal) een 3-4 passenpops tijdens de training
Ik heb 9 dokters in dienst.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoeveel dokters heb je er op staan? Lijkt mij dat een stuk of 3 dokters toereikend moet zijn voor een 'pleister, maar kan wel spelen'. Je hebt nog 4 updates te gaan en hij was 26 jaar toch?
Dude!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb 9 dokters in dienst.
Updates? Wat voor updates komen er dan?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef Lennox het volgende:
Ik heb al 3 weken 9 doktoren in dienst zonder blessures. Hoezo kapitaal vernietiging. Zal ze zo eens ontslaan.
Het was wel een beetje geplandquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
qyn, que pasa??
btw foetre, ik begrijp dat je de jeugd leuker vind, je staat bovenaan. Ik heb een aardige oorwassing gekregen afgelopen zondag...
je had er ook 3 weken lang al 10 kunnen hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef Lennox het volgende:
Ik heb al 3 weken 9 doktoren in dienst zonder blessures. Hoezo kapitaal vernietiging. Zal ze zo eens ontslaan.
Hopen dat die 4,5* mid de wedstrijd mistquote:In de 70e minuut liep Rens Doorman bij een botsing een heupblessure op en kon niet meer verder spelen.
quote:minimum time to be able to play again 5 days 28.01.2008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |