abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55954030
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:14 schreef GioStyle het volgende:

[..]

En wat doet je vriendin/vrouw dan?
Eerst vinden.
Wanneer leren mensen het is eens?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 januari 2008 @ 16:26:02 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_55954043
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:15 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met het feit dat jij sowieso gelukkig mag zijn dat iemand het goed vindt dat je hem als "mijn vriendje" mag omschrijven?
[..]

Dan heeft die het fout opgeschreven en neem jij het klakkeloos fout over.
1) waarom ik sowieso gelukkig zijn dat iemand mijn vriendje wil zijn?? misschien is hij wel gelukkig dat ik zijn vriendin wil zijn
2) ik heb het al aangepast dank je voor je opmerkzaamheid
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:22 schreef crumpet het volgende:
Ach... je moet 't maar zo zien: als hij daar naar kijkt heb jij weer meer tijd voor FOK!
Dat is helemaal waar; daar had ik niet eens bij stilgestaan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_55954458
Ik vraag me toch af waarom ik de reacties blijf lezen in dit topic .. Ik vind dit zo'n LOMP topic ..
pi_55954481
Ik denk dat TS überhaupt blij mag zijn dat ze een kerel aan de haak geslagen heeft, laat staan een die het huishouden voor d'r doet. Normaal gesproken compenseert een leuk karakter een niet zo smakelijke verpakking, maar ook dat is hier niet ter sprake.
pi_55954582
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik denk dat TS überhaupt blij mag zijn dat ze een kerel aan de haak geslagen heeft, laat staan een die het huishouden voor d'r doet. Normaal gesproken compenseert een leuk karakter een niet zo smakelijke verpakking, maar ook dat is hier niet ter sprake.
oow jij schrijft op wat ik denk .. Maarja, ik had al een gemene opmerking geplaatst, straks word ik nog genomineerd voor klootzak van 't jaar omdat ik één iemand naar aanleiding van een topic niet mag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 januari 2008 @ 17:44:49 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_55955678
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:49 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

oow jij schrijft op wat ik denk .. Maarja, ik had al een gemene opmerking geplaatst, straks word ik nog genomineerd voor klootzak van 't jaar omdat ik één iemand naar aanleiding van een topic niet mag
herinner me daar aan het eind van het jaar nog even aan wil je
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_55955771
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

herinner me daar aan het eind van het jaar nog even aan wil je
Wat jij wil .. Zo zie je, doe ik toch nog een beetje aardig ...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:13:03 #108
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_55957389
Leuk topic dit
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 januari 2008 @ 22:59:34 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_55962436
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:49 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Wat jij wil .. Zo zie je, doe ik toch nog een beetje aardig ...

pi_55962601
Ik snap btw niet wat je loopt te zeiken. Wees blij dat je iemand hebt die dat voor je wil doen. Het is ook nooit goed.
Haters gonna hate.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 03:31:10 #111
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_55966734
WTF is ATWT?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:08:34 #112
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_55968878
As The World Turns!
Elementary, my dear Watson
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_55969498
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:51 schreef DJMO het volgende:
denk ik hem "eindelijk" gevonden te hebben hij helpt in het huishouden, doet boodschappen, is lief voor me, zorgt voor me als ik ziek ben en hij is ook nog eens goed in bed ..

dan blijkt ineens dat hij verslaafd is aan GTST en ATWT

klacht: de ideale man bestaat niet
de ideale man ... ik voldoe aan al die eisen behalve dat gtst en atwt gedoe ...
maare ff serieus
het gaat om de binnenkant en niet om de buitenkant van een persoon ... is mij vroeger al geleerd
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:42:24 #114
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_55982912
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:46 schreef nagel72 het volgende:

[..]

de ideale man ... ik voldoe aan al die eisen behalve dat gtst en atwt gedoe ...
maare ff serieus
het gaat om de binnenkant en niet om de buitenkant van een persoon ... is mij vroeger al geleerd
De binnenkant van vrouwen is idd belangrijk.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_55983241
Ik zou wel willen reageren in dit topic, maar het is gewoon te makkelijk he?
pi_55984164
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:46 schreef nagel72 het volgende:

[..]

Hoe cliche
pi_55988584
de binnenkant komt tot nu toe ook niet goed over .. Lopen zeiken over d'r vent omdat ie een hobby heeft ..

En ja, nog steeds moet ze blij zijn dat hij alweer een dag langer bij haar in de buurt wil zijn ..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 januari 2008 @ 11:37:24 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_55993389
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:10 schreef DutchieBre het volgende:
de binnenkant komt tot nu toe ook niet goed over .. Lopen zeiken over d'r vent omdat ie een hobby heeft ..

En ja, nog steeds moet ze blij zijn dat hij alweer een dag langer bij haar in de buurt wil zijn ..
ik gun hem best zijn hobby hoor (hij moet ook elke zaterdag voetballen en dat vind ik helemaal niet erg, ik ga soms zelfs wel eens mee, omdat ik dat leuk vind) maar komop zeg.. wie kijk er nou nog naar dat achterlijke gtst en atwt, waar iedereen met elkaar ligt te neuken terwijl ze elkaar eigenlijk haten

soapseries zijn gewoon kansloos imo en dat is mijn klacht, dat hij daar naar kijkt

pi_55993895
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:37 schreef DJMO het volgende:

[..]
wie kijk er nou nog naar dat achterlijke gtst en atwt, waar iedereen met elkaar ligt te neuken terwijl ze elkaar eigenlijk haten
Soapseries zijn niks meer dan de dagelijks beslommeringen afgespeelt in 15x de snelheid.
  Voormalig Sport Koningin zondag 13 januari 2008 @ 12:26:11 #120
35237 Nuongirl
pi_55994303
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:37 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik gun hem best zijn hobby hoor (hij moet ook elke zaterdag voetballen en dat vind ik helemaal niet erg, ik ga soms zelfs wel eens mee, omdat ik dat leuk vind) maar komop zeg.. wie kijk er nou nog naar dat achterlijke gtst en atwt, waar iedereen met elkaar ligt te neuken terwijl ze elkaar eigenlijk haten

soapseries zijn gewoon kansloos imo en dat is mijn klacht, dat hij daar naar kijkt
Ach, jij zal ook wel dingen doen die hij niet leuk vindt. In een relatie moet je geven en nemen.
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  zondag 13 januari 2008 @ 12:36:22 #121
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_55994520
Ik zou gewoon de kanalen waar die series op te zien zijn van je tv afgooien, of ergens op nummer 80 zetten, dan kan hij niet kijken. Je hoeft ook niet bang te zijn dat hij de tv weer goed instelt, want hij is toch homo.

Overigens, wanneer kijkt hij naar die soaps? Zijn die normaal gesproken niet 's middags?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 januari 2008 @ 13:04:20 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_55995255
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:36 schreef freiss het volgende:
Ik zou gewoon de kanalen waar die series op te zien zijn van je tv afgooien, of ergens op nummer 80 zetten, dan kan hij niet kijken. Je hoeft ook niet bang te zijn dat hij de tv weer goed instelt, want hij is toch homo.

Overigens, wanneer kijkt hij naar die soaps? Zijn die normaal gesproken niet 's middags?
hij werkt in de nachtdienst, hij kijkt smorgens de herhalingen als hij thuiskomt van zijn werk

pi_56044847
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:04 schreef DJMO het volgende:

[..]

hij werkt in de nachtdienst, hij kijkt smorgens de herhalingen als hij thuiskomt van zijn werk
Ah en jij werkt niet?
Haters gonna hate.
pi_56045087
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:50 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ah en jij werkt niet?
Wie betaald die bepaald, TS moet niet zo zeuren en bier voor haar mannetje halen als hij zijn favoriete programma's kijkt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 januari 2008 @ 17:09:28 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_56077677
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:02 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wie betaald die bepaald, TS moet niet zo zeuren en bier voor haar mannetje halen als hij zijn favoriete programma's kijkt.
en wie betaalt er dan

ik heb dan wel een uitkering (en ben werkzoekende), maar alles staat op mijn naam hoor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')