Eerst vinden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:14 schreef GioStyle het volgende:
[..]
En wat doet je vriendin/vrouw dan?
1) waarom ik sowieso gelukkig zijn dat iemand mijn vriendje wil zijn?? misschien is hij wel gelukkig dat ik zijn vriendin wil zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat jij sowieso gelukkig mag zijn dat iemand het goed vindt dat je hem als "mijn vriendje" mag omschrijven?
[..]
Dan heeft die het fout opgeschreven en neem jij het klakkeloos fout over.
Dat is helemaal waar; daar had ik niet eens bij stilgestaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:22 schreef crumpet het volgende:
Ach... je moet 't maar zo zien: als hij daar naar kijkt heb jij weer meer tijd voor FOK!
oow jij schrijft op wat ik denk .. Maarja, ik had al een gemene opmerking geplaatst, straks word ik nog genomineerd voor klootzak van 't jaar omdat ik één iemand naar aanleiding van een topic niet magquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik denk dat TS überhaupt blij mag zijn dat ze een kerel aan de haak geslagen heeft, laat staan een die het huishouden voor d'r doet. Normaal gesproken compenseert een leuk karakter een niet zo smakelijke verpakking, maar ook dat is hier niet ter sprake.
herinner me daar aan het eind van het jaar nog even aan wil jequote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:49 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
oow jij schrijft op wat ik denk .. Maarja, ik had al een gemene opmerking geplaatst, straks word ik nog genomineerd voor klootzak van 't jaar omdat ik één iemand naar aanleiding van een topic niet mag
Wat jij wilquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
herinner me daar aan het eind van het jaar nog even aan wil je
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:49 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat jij wil.. Zo zie je, doe ik toch nog een beetje aardig ...
de ideale man ... ik voldoe aan al die eisen behalve dat gtst en atwt gedoe ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:51 schreef DJMO het volgende:
denk ik hem "eindelijk" gevonden te hebbenhij helpt in het huishouden, doet boodschappen, is lief voor me, zorgt voor me als ik ziek ben en hij is ook nog eens goed in bed
..
dan blijkt ineens dat hij verslaafd is aan GTST en ATWT
klacht: de ideale man bestaat niet
De binnenkant van vrouwen is idd belangrijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:46 schreef nagel72 het volgende:
[..]
de ideale man ... ik voldoe aan al die eisen behalve dat gtst en atwt gedoe ...
maare ff serieus
het gaat om de binnenkant en niet om de buitenkant van een persoon ... is mij vroeger al geleerd
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:46 schreef nagel72 het volgende:
[..]
het gaat om de binnenkant en niet om de buitenkant van een persoon ... is mij vroeger al geleerd
ik gun hem best zijn hobby hoor (hij moet ook elke zaterdag voetballen en dat vind ik helemaal niet erg, ik ga soms zelfs wel eens mee, omdat ik dat leuk vind) maar komop zeg.. wie kijk er nou nog naar dat achterlijke gtst en atwt, waar iedereen met elkaar ligt te neuken terwijl ze elkaar eigenlijk hatenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:10 schreef DutchieBre het volgende:
de binnenkant komt tot nu toe ook niet goed over .. Lopen zeiken over d'r vent omdat ie een hobby heeft ..
En ja, nog steeds moet ze blij zijn dat hij alweer een dag langer bij haar in de buurt wil zijn ..
Soapseries zijn niks meer dan de dagelijks beslommeringen afgespeelt in 15x de snelheid.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
wie kijk er nou nog naar dat achterlijke gtst en atwt, waar iedereen met elkaar ligt te neuken terwijl ze elkaar eigenlijk haten![]()
Ach, jij zal ook wel dingen doen die hij niet leuk vindt. In een relatie moet je geven en nemen.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik gun hem best zijn hobby hoor (hij moet ook elke zaterdag voetballen en dat vind ik helemaal niet erg, ik ga soms zelfs wel eens mee, omdat ik dat leuk vind) maar komop zeg.. wie kijk er nou nog naar dat achterlijke gtst en atwt, waar iedereen met elkaar ligt te neuken terwijl ze elkaar eigenlijk haten![]()
soapseries zijn gewoon kansloos imo en dat is mijn klacht, dat hij daar naar kijkt
hij werkt in de nachtdienst, hij kijkt smorgens de herhalingen als hij thuiskomt van zijn werkquote:Op zondag 13 januari 2008 12:36 schreef freiss het volgende:
Ik zou gewoon de kanalen waar die series op te zien zijn van je tv afgooien, of ergens op nummer 80 zetten, dan kan hij niet kijken. Je hoeft ook niet bang te zijn dat hij de tv weer goed instelt, want hij is toch homo.
Overigens, wanneer kijkt hij naar die soaps? Zijn die normaal gesproken niet 's middags?
Ah en jij werkt niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij werkt in de nachtdienst, hij kijkt smorgens de herhalingen als hij thuiskomt van zijn werk
Wie betaald die bepaald, TS moet niet zo zeuren en bier voor haar mannetje halen als hij zijn favoriete programma's kijkt.quote:
en wie betaalt er danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wie betaald die bepaald, TS moet niet zo zeuren en bier voor haar mannetje halen als hij zijn favoriete programma's kijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |