ik heb geen tondeuse meer en de zijne ligt achter slot en grendelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:37 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja, tot jij het weer in je bol krijgt en de tondeuse eroverheen gaat. en hij daarna opeens een ongezonde voorkeur voor anale seks krijgt. en hij jou van kledingadviezen gaat voorzien.
p.s. nog gefeliciteerd met je verkiezing...
goede tijden slechte tijden en as the world turnsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:37 schreef AcidBurner het volgende:
ik ben een noob ;;; wat willen die afkortingen zeggen?
en feli met je leuke manals dat alles is wat hij verkeerd doet dan bij JIJ goed af
Whahaha!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij moet nog uit de kast komen dus.
het is dat mijn vriend op de bank zit en geen FOK!ker isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lol ik ben zoals de man die je beschrijft.. op GTST en ATWT na dan.
En nee ben geen homo.
hoe weet jij datquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:55 schreef Koenholio het volgende:
zegt hij ook:
"HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!1!!1"
"?
helemaal nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:56 schreef Dickbride het volgende:
GETVER wat zit die vent onder het plak :-).
Connecties, jeweettog.quote:
hoeft niet, ik wil van gtst en atwt afquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Connecties, jeweettog.
Ik kan voor een vriendenprijsje voor je regelen dat je geen last meer van hem hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
En jij schijnt m van haar omhoog te krijgen, daar verdien je op zich al een lintje voor
Zet je tv bij het grofvuil.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoeft niet, ik wil van gtst en atwt afzorg maar dat die van de buis verdwijnen
en zeg nou niet dat ik mijn tv bij het grofvuil moet zetten, want dat is ook de oplossing niet
voorspelbaarquote:
In dit geval zoekt de penis geen loonsverhoging maar een beter arbeidersklimaatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Hehehe
Die doet mij aan deze denken
[..]
![]()
En wat doet je vriendin/vrouw dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:42 schreef Slush het volgende:
GTST en ATWT is natuurlijk een dooddoener, maar wat is er mis met een vent die boodschappen doet, kookt, het huishouden doet, voor de kat zorgt? Als ik dat allemaal niet zou doen, zou het een teringzooi zijn hier in huis!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:24 schreef DutchieBre het volgende:
Vrouwen moet je in principe behandelen als honden ..
Hoe vaker je ze wegschopt, hoe liever ze voor je worden..
ik ben zo blij dat mijn vriendin niet op Fok! zit![]()
Misschien heeft TS ook wel een identiteitscrisis?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:36 schreef hierissieweer het volgende:
als homo zeg ik, lever je hem weer bij ons soort in als je klaar bent met hem. Hij was namelijk weggelopen(iets met een identiteitscrisis)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |