quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:12 schreef klnvntrbyt het volgende:- brugklas: klasgenoot met beugel op z'n bek geramd. Gevolgen: oeps...
- brugklas: geslowdanst (

) met knap meisje met dikke tieten, geen enkele jongen durfde haar te vragen. Ik had het toch weer geflikt, ik was held van het jaar

(laatste schooldag, schoolfeest)
- brugklas: lerares zonder tieten uitgescholden voor: Toos Tietloos (met hele klas)
- 2e klas: met voet deur open gehouden voor diegenen die achter me liepen. Volgens de conrector schopte ik de deur open. Aangezien het de volgende dag Open Dag was, mocht ik de hele vrijdagmiddag kauwgom van het schoolplein krabben.
Aangezien er geen controle was, na een half uurtje weggaan. Nooit meer iets van gehoord.
En mn diploma kunnen ze me nu niet meer afnemen
edit: ja. vroeger waren we best wel braaf
ohja, toen ik vanmorgen onder de douche stond, moest ik plotseling terugdenken aan het volgende:
we hadden ANW (Algemene Natuurwetenschappen, was toen net ingevoerd), in de 4e klas.
Ik zat helemaal achterin in de klas.
Mijn markeerstift was leeg.
Dus wat doe je dan? Dan gooi je 'm weg.
Prullenbak stond voorin in de klas, achter de leraar (de man heet: Ben).
Dus ik gooi mijn lege markeerstift vanuit achterin de klas helemaal naar voren.
Over Ben heen. Tegen de white board.
En zo viel ie in de prullenbak.
Ben schrok.
Ben keek.
Ben stond op het punt te huilen (want we waren sowieso pestkoppen)
Ben zei niets.
Een week daarvoor had een klasgenoot een blikje cola meegenomen. Toen zei Ben: gooi dat blikje eens weg.
Toen zei klasgenoot: nee, hij is nog niet leeg.
Ben: GOOI DAT BLIKJE WEG!
klasgenoot: nee, hij is nog niet leeg.
[discussie]
Ben: Jij eruit of ik eruit!!!!!!!!
klasgenoot: jij eruit.
Rest van de les buiten doorgebracht (met de hele klas).
Ohja, nog iets: die knappe meid met dikke tieten in de brugklas, is nu best wel lelijk geworden.
Edit: nog iets schoot me net te binnen: ik heb ook een keer een onbreekbare geodriehoek door midden gebroken.
toen mocht ik een ander lenen van een leuk blond meisje (ook zij is nu super lelijk geworden want ze heeft teveel gerookt)
[ Bericht 3% gewijzigd door klnvntrbyt op 04-08-2010 12:16:39 ]