abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56225364
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ze moeten zich in elk geval redelijk opstellen, niet belachelijke bedragen (15 miljoen euro voor Orlando Engelaar ) vragen of stellen dat spelers voor geen enkel bedrag de club mogen verlaten.
Die clubs zijn allemaal aan het bouwen om een redelijk grote stap te zetten, dan is het logisch dat je belachelijk veel geld vraagt voor je aanvoerder. Als je hem laat vertrekken en geen goede vervanger haalt dan kan een club minder gaan draaien waardoor andere spelers weer willen vertrekken. Dan heeft zo'n club jarenlang hard gewerkt voor niets.
Bovendien weten clubs nu ook dat Ajax ver wil gaan voor spelers, zie Suarez en Silva, dan maken ze er ook terecht gebruik van.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:02:00 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56225483
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:58 schreef Blawh het volgende:

[..]

Die clubs zijn allemaal aan het bouwen om een redelijk grote stap te zetten, dan is het logisch dat je belachelijk veel geld vraagt voor je aanvoerder. Als je hem laat vertrekken en geen goede vervanger haalt dan kan een club minder gaan draaien waardoor andere spelers weer willen vertrekken. Dan heeft zo'n club jarenlang hard gewerkt voor niets.
Bovendien weten clubs nu ook dat Ajax ver wil gaan voor spelers, zie Suarez en Silva, dan maken ze er ook terecht gebruik van.
15 miljoen euro voor een 29-jarige middenvelder met een contract voor nog maar één jaar?

Luis Suarez heeft Ajax teveel voor betaald en kan het als verliezer worden gezien, bij Bruno Silva ligt het verhaal anders, FCG is hier de verliezer want er was simpelweg geen toekomst meer voor de rechtsback bij FCG en hij moest dus wel verkocht worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56225588
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

15 miljoen euro voor een 29-jarige middenvelder met een contract voor nog maar één jaar?

Luis Suarez heeft Ajax teveel voor betaald en kan het als verliezer worden gezien, bij Bruno Silva ligt het verhaal anders, FCG is hier de verliezer want er was simpelweg geen toekomst meer voor de rechtsback bij FCG en hij moest dus wel verkocht worden.
Groningen de verliezer? Hoe vaak is er eerder een bedrag tussen de 2,5 en 4 miljoen betaald voor een rechtsback van een subtopper uit de eredivisie?
quote:
Die clubs hebben ambities en doen er alles aan om hun steunpilaren te behouden. Bovendien is er een verschil tussen een bedrag dat er gevraagd wordt en een bedrag dat de club wil hebben. Twente laat Engelaar echt wel vertrekken voor een bedrag tussen de 7 en 10 miloen en in mijn ogen hebben ze groot gelijk dat ze hun aanvoerder willen behouden, het is namelijk niet makkelijk om in die paar dagen een goede vervanger te zoeken. In de zomer ligt het anders, dan heeft Twente namelijk een paar maanden de tijd om te zoeken naar een vervanger.
pi_56225633
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef Blawh het volgende:

[..]

Groningen de verliezer? Hoe vaak is er eerder een bedrag tussen de 2,5 en 4 miljoen betaald voor een rechtsback van een subtopper uit de eredivisie?
John Veldman
pi_56225696
quote:

[..]

Hardnekkige geruchten gaan dat Ajax 3.7 miljoen betaalt voor Silva.
Groningen heeft hem voor 160.000 euro gehaald. Tel uit je winst..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:10:15 #206
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56225718
quote:

[..]

Denk je nou echt dat FCG blij van deze transfer is geworden? Kom op, het is dat Ajax het netjes speelt, want ze hadden ook minder kunnen gaan bieden. Er was voor Bruno Silva geen weg meer terug, hij moest wel weg bij FCG. Dat is het risico wat FCG bewust neemt en daardoor kunnen ze zich flink in de vingers snijden.

FCG moet zijn plaats kennen, niet ferme taal uitslaan om de supporters tevreden te houden.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:10:48 #207
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56225736
quote:
Moeten we je nog serieus nemen? Zeg het maar...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:11:10 #208
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_56225748
quote:
Hij heeft een contract. Als dat contract afgekocht wil zien, dan bepaalt Twente de prijs.
quote:
FC Groningen wil ik nou niet echt een verliezer noemen met 3,7 miljoen euro voor een matig verdedigende aardig aanvallende verdediger. Hij is niet heel moeilijk te vervangen en misschien kunnen we nu ook wat beter de nul houden. Zeker nu onze spitsen steeds beter draaien en we er een topverdediger bij hebben gekocht.

Ajax is ook geen verliezer. 3,7 miljoen is niets, aangezien van Geel het anders toch maar op de bank laat staan. Dan kun je beter Silva kopen. Alhoewel hij verdedigend dus niets zal brengen. Jullie hebben naast Silva echt een topverdediger nodig om zijn gaten te vullen als hij weer eens op de andere helft staat na een counter.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:12:18 #209
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56225783
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mjah, misschien wel. Maar we zijn nu eenmaal een nuchter volkje hier in het noorden.
Klopt. El Achmadi zegt ook doodleuk dat ze wel in de top9 kunnen eindigen
Ja, mn neus. Beetje ambitie tonen kan geen kwaad hoor.
En spelers dus niet verkopen aan concurrenten.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56225800
Ach ja, Bruno had natuurlijk ook gewoon even tot de zomer kunnen wachten ipv zich als een klein kind te gedragen.

Maar ik heb veel vertrouwen in de scouting, dus er zal wel een waardig vervanger komen.
Al is er niet zoveel tijd meer.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:17:04 #211
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_56225922
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
Een heel oeuvre
Niet alleen is Ajax grappig als ze tegen VVV en NEC moeten voetballen, ook een deel van hun supporters zijn eropuit om de rest van Nederland te vermaken
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:18:21 #212
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56225958
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:11 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Hij heeft een contract. Als dat contract afgekocht wil zien, dan bepaalt Twente de prijs.
Het is dat Orlando Engelaar zich professioneel opstelt, want met het noemen van zo'n belachelijk bedrag zou je jezelf ook flink in de vingers kunnen snijden. Kom op, de speler heeft zelf de meeste macht. Natuurlijk bepaalt een club óf een speler weg mag, maar als een speler echt wil vertrekken en de club wil dat niet, dan zorgt een staking voor het drastisch dalen van zijn marktwaarde. Clubs kunnen dit risico nemen, maar dat is aan hen zelf.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:31:10 #213
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_56226312
quote:
[...] Voor de overgang ontvangen wij een transfersom van 3.750.000 euro.

fcgroningen.nl
Bedankt heren, veel plezier ermee.
pi_56226372
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat FCG blij van deze transfer is geworden? Kom op, het is dat Ajax het netjes speelt, want ze hadden ook minder kunnen gaan bieden. Er was voor Bruno Silva geen weg meer terug, hij moest wel weg bij FCG. Dat is het risico wat FCG bewust neemt en daardoor kunnen ze zich flink in de vingers snijden.

FCG moet zijn plaats kennen, niet ferme taal uitslaan om de supporters tevreden te houden.
Echt te achterlijk voor woorden, zulke uitspraken. Welke gedachtegang zit daar achter? Hoe kent FC Groningen haar plaats niet als ze een speler in de loop van het seizoen niet wil verkopen???? Hoe? Oh Montana, Hoe? Die steeds voorbijkomende oneliner "FCG/Nijland moet zijn plaats kennen" blijft maar een inhoudsloze flodder. Uitleg alstublieft!
Want anders moet ik weer gaan suggereren dat er een gevoel van minachting achterzit jegens alles wat denkt in het pad van het almachtige Ajax te mogen verschijnen, een gevoel geboren door opgegroeid te zijn in de periode dat Ajax daadwerkelijk in Nederland een aparte klasse vormde, en dat in stand wordt gehouden door de blinde, dogmatische overtuiging dat alleen die situatie de enige juiste en ware was, alsof het door God zo bedoeld zou zijn geweest. Ja als dat zo zou zijn - en echt alleen maar als precies dat zou zij - zouden uitspraken als "die en die moeten hun plaats kennen", geplaatst in een ajaxbeconcurrerende context, op z'n plaats zijn. En aangezien ik toch over het bestaan van de natuurwetten die Ajax's hegemonie in stand zouden moeten houden twijfel, denk ik dat een tikkeltje meer bescheidenheid van jullie kant niet zo zou misstaan.
pi_56226387
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het is dat Orlando Engelaar zich professioneel opstelt, want met het noemen van zo'n belachelijk bedrag zou je jezelf ook flink in de vingers kunnen snijden. Kom op, de speler heeft zelf de meeste macht. Natuurlijk bepaalt een club óf een speler weg mag, maar als een speler echt wil vertrekken en de club wil dat niet, dan zorgt een staking voor het drastisch dalen van zijn marktwaarde. Clubs kunnen dit risico nemen, maar dat is aan hen zelf.
Als Feyenoord zich had gemeld had Engelaar zich wel anders opgesteld. Orlando hoeft niet zo nodig naar Ajax, maar zegt er ook geen nee tegen. Dat Twente 15 miljoen vraagt is hun goed recht want jullie Ajacieden kunnen lullen wat jullie willen, maar Ajax is momenteel gewoon een directe concurrent. Jullie hebben het liefste dat die jongens met een strikje erom voor de deur afgeleverd worden. Kon misschien vroeger nog, maar de verhoudingen veranderen

Maar goed, dit is het Bruno Silva-topic. Gefeliciteerd Ajax en ook Groningen, want meer dan 1,5 miljoen voor zo'n overschatte subtopper is voor Groningen mooi meegenomen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_56226404
quote:
Transfersom
“Vanmiddag zal definitief bekend worden of Bruno Silva de komende jaren voor Ajax gaat spelen. Wij hebben gisteravond (maandag – red.) met de Amsterdamse club een akkoord bereikt over een transfer van Silva naar Ajax. Voor de overgang ontvangen wij een transfersom van 3.750.000 euro. Hoewel dit een zeer nette vergoeding is en de gesprekken met Ajax in een goede sfeer zijn verlopen, waarbij Ajax zich bijzonder correct heeft opgesteld, houden wij aan deze transfer toch een wrange nasmaak over.”
pi_56226489
Erg mooi bedrag voor Silva!!
pi_56226510
Bijna 4 miljoen, wat een beleid van Ajax.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:38:24 #219
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56226525
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Echt te achterlijk voor woorden, zulke uitspraken. Welke gedachtegang zit daar achter? Hoe kent FC Groningen haar plaats niet als ze een speler in de loop van het seizoen niet wil verkopen???? Hoe? Oh Montana, Hoe? Die steeds voorbijkomende oneliner "FCG/Nijland moet zijn plaats kennen" blijft maar een inhoudsloze flodder. Uitleg alstublieft!
Want anders moet ik weer gaan suggereren dat er een gevoel van minachting achterzit jegens alles wat denkt in het pad van het almachtige Ajax te mogen verschijnen, een gevoel geboren door opgegroeid te zijn in de periode dat Ajax daadwerkelijk in Nederland een aparte klasse vormde, en dat in stand wordt gehouden door de blinde, dogmatische overtuiging dat alleen die situatie de enige juiste en ware was, alsof het door God zo bedoeld zou zijn geweest. Ja als dat zo zou zijn - en echt alleen maar als precies dat zou zij - zouden uitspraken als "die en die moeten hun plaats kennen", geplaatst in een ajaxbeconcurrerende context, op z'n plaats zijn. En aangezien ik toch over het bestaan van de natuurwetten die Ajax's hegemonie in stand zouden moeten houden twijfel, denk ik dat een tikkeltje meer bescheidenheid van jullie kant niet zo zou misstaan.

Had het niet beter kunnen zeggen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:45:36 #220
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_56226722
4 miljoen
Bril-jant.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:45:36 #221
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_56226723
4 miljoen
Bril-jant.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:47:37 #222
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56226781
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Blawh het volgende:
Bijna 4 miljoen, wat een beleid van Ajax.
Maar wij hebben Boakye
29.10 Novastar HMH
pi_56226846
Oh Boakye ben ik niet eens zo´n fan van, wel een leuke speler voor Heracles hoor, maar heb nou niet het idee dat hij uitgroeit tot een topper. Silva overigens ook niet, en is nog een stuk ouder ook. 4 miljoen, echt te veel..
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:50:11 #224
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56226858
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:49 schreef Mindstate het volgende:
Oh Boakye ben ik niet eens zo´n fan van, wel een leuke speler voor Heracles hoor, maar heb nou niet het idee dat hij uitgroeit tot een topper. Silva overigens ook niet, en is nog een stuk ouder ook. 4 miljoen, echt te veel..
Daarom dus.
29.10 Novastar HMH
pi_56227035
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:47 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Maar wij hebben Boakye
Misschien probeert Groningen die nu wel te halen bij ons, zit er dik in.
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:49 schreef Mindstate het volgende:
Hij is veruit onze beste speler vind ik. Snel, technisch, rustig, sterk en op meerdere plaatsen inzetbaar. Ik zeg niet dat hij het nivo heeft dat Ajax zou moeten nastreven, maar voor Groningen zou het wel een erg goede zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')