tis maar voor 1 dagje maar tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Och.. wat zul jij je ellendig voelen....
onderboekenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
Waaroim ben je niet gebleven? waren je onderbroeken op?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Zo deze jongen gaat nog eens ff zijn presentatie doornemen voor morgen. Vanwege alle drukte heb voorgaande posts allemaal niet gelezen. Morgen flesje water bij de presentatie met een toelichting daartoe moet toch enig medelijden opwekken.
Ik heb er vertrouwen in, behalve mijn stem. Tot morgen.
Mijn projectbegeleidster is een MILF trouwens.quote:
wrom vertel je mij datquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn projectbegeleidster is een MILF trouwens.
Dank je!
Veeel succes Ludo!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Zo deze jongen gaat nog eens ff zijn presentatie doornemen voor morgen. Vanwege alle drukte heb voorgaande posts allemaal niet gelezen. Morgen flesje water bij de presentatie met een toelichting daartoe moet toch enig medelijden opwekken.
Ik heb er vertrouwen in, behalve mijn stem. Tot morgen.
Ja omdat appel.quote:
Nee? Draag je strings?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
onderboekendi eheb ik meestal niet aan
![]()
jj moest morgen wat doen
Dank je!quote:
Ik niet! jaloersquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja omdat appel.
Ik vond het het vermelden wel waard.
Poetsen om kwart over 12, die PeZu maakt er wel een rommeltje van. Zit het tot in de gordijnen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
ff snel een zwaai tusse en poetsen door....![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja omdat appel.
Ik vond het het vermelden wel waard.
heftige boel iddquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Poetsen om kwart over 12, die PeZu maakt er wel een rommeltje van. Zit het tot in de gordijnen?
quote:
Tanden poesten hoop ik?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
ff snel een zwaai tusse en poetsen door....![]()
hahah nee joh gewoon boxersquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee? Draag je strings?Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker!
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]!
Nu ben ik echt weg, de wekker om 6:30 word sowieso al lastig en als ik dan hier nog beetje blijf hangen..
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ikzal maar geen commentaar geven....![]()
hahahaaa, jullie hebben pannekoeken gebakken, daar is het hier ook altijd een rommel van hahaquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ikzal maar geen commentaar geven....![]()
Op de boxers natuurlijk, ze vindt ze lelijk en heeft liever dat je strings draagtquote:
hoe weet jij datquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaaa, jullie hebben pannekoeken gebakken, daar is het hier ook altijd een rommel van haha
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh...allebei he..jeweets..![]()
oohhh!!!...jij hebt inside-info....quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaaa, jullie hebben pannekoeken gebakken, daar is het hier ook altijd een rommel van haha
ik ben even verbaasd als jij liefquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oohhh!!!...jij hebt inside-info....
staat op de vorige pagina zie ik netquote:
hee moest jij niet poetsen ofzoquote:
quote:
ik vind jou woorden-keuze helemaal geweldig..quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha dat heb je hier neergekwakt gister pannekoeken!
hahahaaaaquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind jou woorden-keuze helemaal geweldig..![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind jou woorden-keuze helemaal geweldig..![]()
![]()
we doen osn bestquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef oranjekoek het volgende:
Ik moet echt naar bed! Slaap lekker tortelduifjes, maak de bank niet al te vies hier he!![]()
wordt moeilijk maar we doen ons best....quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:34 schreef oranjekoek het volgende:
Ik moet echt naar bed! Slaap lekker tortelduifjes, maak de bank niet al te vies hier he!![]()
morgu tezzzzzzzzzzjequote:Op donderdag 17 januari 2008 07:24 schreef Tezz het volgende:
Wie heeft er een televisie nodig als we gewoon de JJ&PeZu-love story kunnen volgen!!!!!!!!!!!! Leuk hoor.......
Mijn wekker liep om zeven uur af en ik zit nu met een slaperige kop koffie te drinken en chesterfields te roken.....Moet eigenlijk een hele dag werken vandaag maar ik ga vanmiddag maar thuiswerken denk ik. Eems even kijken of ik iets kan verzinnen waardoor ik thuis mag werken. Hmm. Moeilijk rapport schrijven of zo?
Nee bij mij dus ook niet. Want wat doe ik nu?? FOK! afstruinen...........quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
morgu tezzzzzzzzzzje
thuiwerken, knap als j het kan, bij mij lukt dat niet echt_!
haha erg effectoef dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee bij mij dus ook niet. Want wat doe ik nu?? FOK! afstruinen...........
En de was aanzetten.
En de aardappels vast schillen.
En internetbankieren.
En online shoppen bij de H&M.
En met mijn hondje spelen.
Maar werken?? Ho maar....
nog maar eventjesquote:
nouquote:
huhuhh...dan is het goed...quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou
ik probeer het positeif te bekijken_!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huhuhh...dan is het goed...![]()
![]()
we kunnen nu ook een vlucht bokeen naar vegasquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik onderbreek jullie gesprek ff.
Vandaag ging redelijk goed, presentatie en datgene wat gepresenteerd moest worden kon ik goed onderbouwen en de vragen die ze stelden wist ik te beantwoorden. Ook de kritieken wist ik te weerleggen.
Maar nu weekend, dus die keel moet nu echt gaan kappen.
miss naar de huisarts...???quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Vandaag ging redelijk goed, presentatie en datgene wat gepresenteerd moest worden kon ik goed onderbouwen en de vragen die ze stelden wist ik te beantwoorden. Ook de kritieken wist ik te weerleggen.
Super! Het ergste heb je gehad. Een echte keelonsteking kan wel een tijdje duren. Beetje rustig aandoen dus...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is ook het leuke van thuiswerken! Je eigen tijd indelen hahaaquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee bij mij dus ook niet. Want wat doe ik nu?? FOK! afstruinen...........
En de was aanzetten.
En de aardappels vast schillen.
En internetbankieren.
En online shoppen bij de H&M.
En met mijn hondje spelen.
Maar werken?? Ho maar....
haha jawel hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hou je het nog vol, zolang wachten?
Heerlijk! Ik wil nu alleen nog maar eeen nacht alleen, eeeeen nacht alleenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha jawel hoor
maar we waren de laatse tijd zovaak bijelkaar dat ik der nu extra mis
Moe van al het poetsen? Bne je al klaar met dweilen, of kan je weer?quote:
jj heeft last van slaap tekortquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Moe van al het poetsen? Bne je al klaar met dweilen, of kan je weer?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Moe van al het poetsen? Bne je al klaar met dweilen, of kan je weer?
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm iets met jij en ik samen en niet kunnen stoppen zeg maar
Internet he, het is een verslaving...quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm iets met jij en ik samen en niet kunnen stoppen zeg maar
mjaquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Internet he, het is een verslaving...
quote:
precies dat ja...quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Internet he, het is een verslaving...
niets meer?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies dat ja......en niet meer dan dat...
ja totdat :quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niets meer...![]()
...ben een heel braaf meisje hoor..
.
niks helemaal niksquote:
JJ kijkt naar beneden en ziet een heeeeele schone vloer...quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks helemaal niks
kijkt naar beneden
hij was al schoon toen ik weg gingquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ kijkt naar beneden en ziet een heeeeele schone vloer...![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij was al schoon toen ik weg ging![]()
bijn adan
nouquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
kut msn......ik ga maar naar bedje toe..
...welterusten allemaal...
![]()
![]()
tot heel gauw morgen Meneer PeZu...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef oranjekoek het volgende:
Misschien moeten we jullie gaan verfilmen
Nou inderdaad! Zit ik in een diep gesprek met de ex van mijn ex gaat dat ding offline!quote:
Goedemorgen!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Wat een akelige foto's van je arm PeZu, ik zag het net. Ook niet slim om te klikken natuurlijk op mijn nuchtere maag, maar goed.
Weer een druk dagje vandaag. De benedenverdieping moet gepoetst worden en vanmiddag moet ik met de hond naar de trimsalon.......
Hoe gaat het verder PeZu, nog veel pijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |