Heel veel sterkte Tezzquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze slaapt. Eindelijk. Ze is bang, bang om te eten, bang om in de spiegel te kijken, bang om te praten.......ach zielig he! Ik verwen haar gewoon enorm nu..............Morgen maar langzaam duidelijk gaan maken dat het echt allemaal wel weer goed komt en dat er veeeeeeel ergere dingen zijn..................
Ik ben ook doodmoe nu moet ik zeggen. Afgelopen nacht heb ik haar om de twee uur moeten wekken vanwege het hersenschudding-gevaar en dat breekt me nu een beetje op.....
Inderdaad, als ik het al lees lopen de rillingen over mijn rug.quote:
douchen gone wrongquote:Op zondag 13 januari 2008 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf? Hoe kreeg je dat voor elkaar?
gvd diev vragen kan bijna niet typenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:55 schreef LudoSanders het volgende:
Het was glad ofzo?
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
hij had gewoon een escuus nodig om de trein niet hoeven te nemen...
enorme pijnquote:Op zondag 13 januari 2008 09:49 schreef Tezz het volgende:
Och PeZu toch!!!!!!! Tjongejonge wat een kutweek. Iedereen pech lijkt het wel!
Hopelijk heb je er goede pijnstillers bij gekregen, want zoiets kan nogal voor wat pijn zorgen lijkt me.....
Hier is alles wel weer wat beter, de zwellingen beginnen wat te slinken dus ze komt weer iets beter in model. De pijn wordt ook wel minder heb ik het idee, alhoewel ze nog niets durft te eten en te drinken.....
ruilen?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb keelpijn.![]()
Nooit ziek maar 2008 beloofd weinig goeds tot nu toe.
quote:
Vertel nog eens een (glas)bak. Whehehehequote:
glas, klinkt als gras maar helaas niet zo zachtquote:Op zondag 13 januari 2008 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel nog eens een (glas)bak. Whehehehe
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:20 schreef PeZu het volgende:
2 diepe vleeswonden van 4-5 cm
heel wat hectingen en pijn
en vd rest wat krassen/sneetjes/snijwonden
de zuster komt straxquote:
Het is hier ook flink aan de gang, Sanne is in de diarree en Tim doet niks anders dan overgevenquote:Op zondag 13 januari 2008 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb keelpijn.![]()
Nooit ziek maar 2008 beloofd weinig goeds tot nu toe.
Je dacht dus gewoon even te gaan liggen.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
glas, klinkt als gras maar helaas niet zo zacht_!
ik was bte net klaar met een oorlogs film kijken overal diepen vleeswondenquote:
hoiquote:
Tering gast, type eens ff normaal.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was bte net klaar met een oorlogs film kijken overal diepen vleeswonden
ga ik het zelf doodleuk napeln
overqal bloed
In de diarree?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is hier ook flink aan de gang, Sanne is in de diarree en Tim doet niks anders dan overgeven
hahaa ja dat dacht ik ook toen ik het neergezet had.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In de diarree?
Haal haar er eens uit dan, wat ben jij nu voor moeder.
We hebben gisteravond the excorsist gekekenquote:Op zondag 13 januari 2008 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was bte net klaar met een oorlogs film kijken overal diepen vleeswonden
ga ik het zelf doodleuk napeln
overqal bloed
Vroegah, stukken van de excorsist tussen kinderfilms van de videotheek tapen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We hebben gisteravond the excorsist gekekenEr werd ook iemand door het raam gemikt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vroegah, stukken van de excorsist tussen kinderfilms van de videotheek tapen.
Dat is al een hele vooruitgang! Is ze naar school geweest?quote:Op maandag 14 januari 2008 07:26 schreef Tezz het volgende:
*bliep* update: ik lag gister lekker in bad, maar niet lang, want dochter raakte helemaal in paniek. Want haar tanden deden pijn (uiteraard) en ze kon niet slapen en ze moest huilen. Tot middernacht. Toen ben ik voorover in bed gevallen met mijn kleren nog aan. Geslapen tot zes uur........Een lekkere, maar korte nachtrust. Nu zit dochterlief heel vrolijk op de bank te vertellen dat ze dus echtwel naar school wil. Mooi.
Jij heb het altijd druk Ludo! Wat moet je nu doen?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:59 schreef LudoSanders het volgende:
Nog weekend tot en met dinsdag, maar genoeg te doen.
Ja, veul.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij heb het altijd druk Ludo! Wat moet je nu doen?
Trusten.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hebt nog een dag!Ik ga naar bed, slaap lekker!
![]()
Ik zeg oee, ik zeg aaaa, oerend hard kwamen zie doar aangescheurdquote:
ik magquote:
Zomaar ineens?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, die hele klier aan de rechterkant van mij hals is opgezet. Morgen een toets waar ik nog wat voor wil doorkijken maar ik kan me er niet op concentreren zo. Donderdag lekker presentatie geven, zal ook goed gaan ja..
Sinds gisteren, alleen wordt het steeds erger.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zomaar ineens?Jaa de presentatie gaat vast wel goed, morgen zal het wel iets afgezakt zijn, denk je niet?
Fijnquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sinds gisteren, alleen wordt het steeds erger.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Vangen veel wind.
Ik weet alleen dat het hard waait en dat van die toets morgen var weinig terecht gaat komen.quote:
Het waait hier ook ontzettend hard, de hele dag al. kan je je niet concentreren door je keel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het hard waait en dat van die toets morgen var weinig terecht gaat komen.
Kéééééénker
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en roken is ook niet fijn met die klote keel.
Ik moet wel heel erg ziek zijn wil ik niet roken..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en roken is ook niet fijn met die klote keel.
Ben er gewoon niet toe in staat iets op te nemen, ga maar gewoon vroeg naar bed en hopen dat ik een geluksdag heb morgen. Meerkeuze!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het waait hier ook ontzettend hard, de hele dag al. kan je je niet concentreren door je keel?
oow meerkeuze is altijd leuk! Ik heb geen idee of het weer zo blijft. Het regent en waait hier heel erg hard.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben er gewoon niet toe in staat iets op te nemen, ga maar gewoon vroeg naar bed en hopen dat ik een geluksdag heb morgen. Meerkeuze!
Houdt dit klote weer nog lang aan?
Leuk, leuk...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oow meerkeuze is altijd leuk! Ik heb geen idee of het weer zo blijft. Het regent en waait hier heel erg hard.
Een oud huis? Hier slaan de deuren altijd een beetje met dit weer.. ik leg altijd iets tegen de slaapkamerdeur aan om het wat rustiger te houden.. Soms denk ik dat de dakkapel op mijn hoofd terechtkomt hahaaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leuk, leuk...
Gaat echt flink te keer hier, volgens mij staat er nog ergens een raam op een kier.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:20 schreef PeZu het volgende:
morguh![]()
hier gaat het weer beter dankzij de goede zorg van JJ
quote:
quote:
quote:
quote:
neequote:Op woensdag 16 januari 2008 07:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ohhhh is ze nog steeds bij jou??? Leuk hoor!
Hoe is het met haar zoontje?
Met Bente gaat alles weer oke. Ongelofelijk hoe snel die kinderen weer terugbutsen in de oorspronkelijke vorm. De zwelling is in ieder geval helemaal weg en het blauw (wat daarna nog paars en geel werd) is ook weg. Nu loopt ze met een prachtig fietsenrek rond en daar blijft ze waarschijnlijk ook nog wel een jaar of twee mee rondlopen (ze is net vijf en kinderen gaan tussen de zes en acht wisselen).quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
ik ben bij haar
methaar zoon gaat het goed
hoe is het met Bente?
mooi dat het zo snel gaat,ze heeft ook goede verzorging gekregen dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 07:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met Bente gaat alles weer oke. Ongelofelijk hoe snel die kinderen weer terugbutsen in de oorspronkelijke vorm. De zwelling is in ieder geval helemaal weg en het blauw (wat daarna nog paars en geel werd) is ook weg. Nu loopt ze met een prachtig fietsenrek rond en daar blijft ze waarschijnlijk ook nog wel een jaar of twee mee rondlopen (ze is net vijf en kinderen gaan tussen de zes en acht wisselen).
Ach ja, zolang het geen blijvende schade heeft veroorzaakt vind ik het allemaal prima.quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi dat het zo snel gaat,ze heeft ook goede verzorging gekregen dus![]()
aah ja gelukkig zijn het idd de melktandjje maja leuk is anders
Naja je had er toch al niet veel vertrouwen inquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
GODVERDOMME!
Hele nacht wakker gelegen van die klote keel, was ik eindelijk in slaap gevallen, verslaap ik ij een half uur! Kom ik een half uur te laat bij tentamen mag ik hem niet meer maken.
Nogmaals GODVERDOMME!
Gelukkig! Trekt de beugel de tandjes er weer uit ofzo? Wat moet die beugel doen als de tanden naar binnen geschoten zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met Bente gaat alles weer oke. Ongelofelijk hoe snel die kinderen weer terugbutsen in de oorspronkelijke vorm. De zwelling is in ieder geval helemaal weg en het blauw (wat daarna nog paars en geel werd) is ook weg. Nu loopt ze met een prachtig fietsenrek rond en daar blijft ze waarschijnlijk ook nog wel een jaar of twee mee rondlopen (ze is net vijf en kinderen gaan tussen de zes en acht wisselen).
BeeDeequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Sterkte met de oorlogswonden btw...![]()
Bij wijze van TVP ook, en verder iedereen groetjes en beterschap, het is echt de ziekenboeg als ik het zo eens allemaal in de gauwigheid overzie..
super kutquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
GODVERDOMME!
Hele nacht wakker gelegen van die klote keel, was ik eindelijk in slaap gevallen, verslaap ik ij een half uur! Kom ik een half uur te laat bij tentamen mag ik hem niet meer maken.
Nogmaals GODVERDOMME!
Ja, maar nu is de her dus totaal nieuw terwijl ik anders wist wat ik kon verwachten. Morgen presentatie, keeltje nog helemaal naar de tyfustering. Klote.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Naja je had er toch al niet veel vertrouwen inMag je hem opnieuw maken?
Beugel?? Met fietsenrek bedoel ik dat haar twee voortanden er uit zijn ! Zal wel dan weer iets typisch Brabants zijn, haha! Kindjes die aan het wisselen zijn hebben een 'fietsenrek', zo noemen we dat hier!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gelukkig! Trekt de beugel de tandjes er weer uit ofzo? Wat moet die beugel doen als de tanden naar binnen geschoten zijn?
hahaaaa een fietsenrek is hier een beugel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Beugel?? Met fietsenrek bedoel ik dat haar twee voortanden er uit zijn ! Zal wel dan weer iets typisch Brabants zijn, haha! Kindjes die aan het wisselen zijn hebben een 'fietsenrek', zo noemen we dat hier!
Woehahaha
Das rot, ik hoop dat het morgen beter gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar nu is de her dus totaal nieuw terwijl ik anders wist wat ik kon verwachten. Morgen presentatie, keeltje nog helemaal naar de tyfustering. Klote.
Raar eigenlijk, dat het zo kan verschillen per regio!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaaa een fietsenrek is hier een beugel!
Slaap lekker Tezz! Geniet van de rust en je boek!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, dat het zo kan verschillen per regio!
En nu ga ik echt mijn boek uitlezen! Trusten.....................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |