In de diarree?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is hier ook flink aan de gang, Sanne is in de diarree en Tim doet niks anders dan overgeven
hahaa ja dat dacht ik ook toen ik het neergezet had.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In de diarree?
Haal haar er eens uit dan, wat ben jij nu voor moeder.
We hebben gisteravond the excorsist gekekenquote:Op zondag 13 januari 2008 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was bte net klaar met een oorlogs film kijken overal diepen vleeswonden
ga ik het zelf doodleuk napeln
overqal bloed
Vroegah, stukken van de excorsist tussen kinderfilms van de videotheek tapen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We hebben gisteravond the excorsist gekekenEr werd ook iemand door het raam gemikt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vroegah, stukken van de excorsist tussen kinderfilms van de videotheek tapen.
Dat is al een hele vooruitgang! Is ze naar school geweest?quote:Op maandag 14 januari 2008 07:26 schreef Tezz het volgende:
*bliep* update: ik lag gister lekker in bad, maar niet lang, want dochter raakte helemaal in paniek. Want haar tanden deden pijn (uiteraard) en ze kon niet slapen en ze moest huilen. Tot middernacht. Toen ben ik voorover in bed gevallen met mijn kleren nog aan. Geslapen tot zes uur........Een lekkere, maar korte nachtrust. Nu zit dochterlief heel vrolijk op de bank te vertellen dat ze dus echtwel naar school wil. Mooi.
Jij heb het altijd druk Ludo! Wat moet je nu doen?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:59 schreef LudoSanders het volgende:
Nog weekend tot en met dinsdag, maar genoeg te doen.
Ja, veul.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij heb het altijd druk Ludo! Wat moet je nu doen?
Trusten.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hebt nog een dag!Ik ga naar bed, slaap lekker!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |