abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55967931
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 02:45 schreef Petre het volgende:

[..]

Wat heeft deze discussie nou weel met 9/11 te maken? Graag een apart topic voor openen als je er op door wil gaan.
Oeps.
Ik was die post al kwijt in dat PVV topic.
pi_55968096
quote:
Jij bent niet de eerste die ontdekt heeft dat er werd gezegd dat er een bom aan boord was. Dat is ook allang onderzocht. Dat zinnetje met die bom is veel langer.

09:31:57 — Ladies and gentlemen: Here the captain, please sit down keep remaining seating. We have a bomb on board. So sit.

09:39:11 — Ah. Here's the captain. I would like to tell you all to remain seated. We have a bomb aboard, and we are going back to the airport, and we have our demands. So, please remain quiet.
Kijk dat is nou interessant om te lezen, is die tape ook ergens te beluisteren? Ik hecht meer waarde aan de tape zelf, dan aan een transcript ervan.

Overigens reageerde ik op de tape die Terecht plaatste en haalde daar alleen de relevante zaken uit, waar verder geen conclusies uit zijn te trekken.
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_55968316
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:50 schreef Torah het volgende:

Overigens reageerde ik op de tape die Terecht plaatste en haalde daar alleen de relevante zaken uit, waar verder geen conclusies uit zijn te trekken.
Ja de zaken waar wel conclusies uit te trekken zijn reageer je niet of amper op.

En die tapes zullen vast wel ergens op internet zijn. Maar of je daar veel wijzer uit wordt dan de transscripts.
pi_55968404
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:20 schreef Torah het volgende:

[..]

Gewoon even de lijst doornemen Wombcat, er staan allerlei getuigen bij die van alles en nog wat verklaren, van no-plane, missile, groot vliegtuig, klein vliegtuig, wat er ook maar mogellijk zou kunnen zijn. Het geeft gewoon aan hoe de verschillende getuigen elkaar tegen spreken. Niets meer en niets minder!
De getuigen die het over een missile hebben, hebben die missile niet gezien, maar hoorden iets als "a missile", of dachten dat er iets door een missile geraakt was.
Die kleine vliegtuigen zijn imo al afdoende verklaard, want die waren er idd.

Jij negeert de getuigen die over een groot vliegtuig spreken, de brokstukken, de vluchtgegevens.

Edit: wat mouzzer zegt in zijn reactie op je post dus.

Edit 2:
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 08:26 schreef Torah het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt mouzzer. Ik laat slechts een completere lijst van getuigen zien en als je die lijst goed bekijkt zitten daar ook getuigen bij die jou verhaal ondersteunen, oftewel mensen die een groot vliegtuig hebben gezien.
Je oorspronkelijke reactie was:
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:20 schreef Torah het volgende:

[..]

Gewoon even de lijst doornemen Wombcat, er staan allerlei getuigen bij die van alles en nog wat verklaren, van no-plane, missile, groot vliegtuig, klein vliegtuig, wat er ook maar mogellijk zou kunnen zijn. Het geeft gewoon aan hoe de verschillende getuigen elkaar tegen spreken. Niets meer en niets minder!
Wat mouzzer en ik zeggen in onze reacties, is dat we wel degelijk bekend zijn met die getuigen, maar die in een context plaatsen en niet van mening zijn dat ze elkaar tegenspreken.
Mouzzers' post was al lang genoeg zonder die getuigen er ook nog bij te halen.

Maar ik neem even een voorbeeld uit de lijst:
Ben voor de eerste vermelding even terug gegaan naar de bron die op je link werd aangegeven:
quote:
He thought it was odd that a plane was in the area. He'd heard that all air traffic nationwide had been halted after the World Trade Center disaster about an hour earlier.

"It dropped out of the clouds," too low for a commercial flight, Butler said. The plane rose slightly, trying to gain altitude, then "it just went flip to the right and then straight down."

He radioed back to his office, telling coworkers Homer Barron, 49, and Jeff Phillips, 30, what he had seen.

"I told them a plane crashed. At first they didn't believe it, because you know, we do joke around."

Then Barron saw smoke and called 911.
Wat je hier dus ziet, is dat op de website die je zag, het eerste deel werd weggelaten, namelijk dat Homer Baron wel degelijk een vliegtuig zag. Het ziet neerstorten en vervolgens naar de crashsite gaat, daar merkt dat het wel vreemd is dat 'ie zo weinig wrakstukken ziet (waarvan door verschillenden in dit topic al uitgelegd waardoor zoiets kan komen).

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2008 10:42:23 ]
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:46:50 #80
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55968585
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:50 schreef Torah het volgende:

[..]

Kijk dat is nou interessant om te lezen, is die tape ook ergens te beluisteren? Ik hecht meer waarde aan de tape zelf, dan aan een transcript ervan.

Luister nog eens naar de ATC recording, maar dan goed en aandachtig. Ik weet dat je het kunt, zet hem op!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:59:34 #81
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55968750
Zie je Torah, als je echt serieuze zaken plaatst wordt er overheen gelezen en structureel overgeslagen.
Dat wordt niet gedebunkt op die debunksites en dus wordt het maar genegeerd. Gister probeerde OYM nog een zwengel er aan te geven maar vergeefs. Het gaat maar weer over vliegtuigen die wel een niet gezien zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:07:35 #82
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55968862
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 10:59 schreef Lambiekje het volgende:
Zie je Torah, als je echt serieuze zaken plaatst wordt er overheen gelezen en structureel overgeslagen.
Dat wordt niet gedebunkt op die debunksites en dus wordt het maar genegeerd. Gister probeerde OYM nog een zwengel er aan te geven maar vergeefs. Het gaat maar weer over vliegtuigen die wel een niet gezien zijn.
Die issues brengen jullie toch echt zelf aan hoor, bovendien ben uitgerekend jij nou niet de persoon om dit te zeggen. Gebrek aan zelfkennis?
pi_55968884
quote:
Zie je Torah, als je echt serieuze zaken plaatst wordt er overheen gelezen en structureel overgeslagen. Dat wordt niet gedebunkt op die debunksites en dus wordt het maar genegeerd. Gister probeerde OYM nog een zwengel er aan te geven maar vergeefs. Het gaat maar weer over vliegtuigen die wel een niet gezien zijn.
Dat jij dit durft te zeggen. Echt onbegrijpelijk dat juist jij iemand anders durft te verwijten dat die ergens overheen leest en zaken overslaat....

Je negeert alles wat je niet goed uitkomt, komt om de zoveel tijd met dingen die allang besproken zijn. Maar dat heb je blijkbaar zelf niet eens in de gaten ofzo.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:15:16 #84
52357 Lambiekje
pi_55968989
Zzzucht, Wormwood en Terecht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:18:45 #85
52357 Lambiekje
pi_55969038
Kijk dit is nu interessant, Japanse overheid die serieuze vragen stelt over 911
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:22:11 #86
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55969092
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:18 schreef Lambiekje het volgende:
Puik werk, Sherlock:
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 08:29 schreef Torah het volgende:
Het Japanse parlement is in strijd over de vraag of Japan moet bijdragen aan de War on Terror en dan met name Irak en Afghanistan. De oppositie gaf een uitgebreide presentatie over 9/11 met vragen over het instorten van WTC7 en de aanslag op het Pentagon. Doet me deugd dat er nog landen zijn waar het parlement dergelijke stoute schoenen durft aan te trekken. Zo werkt democratie.

WTC7: http://youtube.com/watch?v=nhlYD0uguiQ
Pentagon: http://youtube.com/watch?v=P5LHUInaZ9M&feature=related
Al Qaeda: http://youtube.com/watch?v=IX9PQayrX-s&feature=related

Fujita Yukihisa,DPJ, asked the question regarding the truth of 9.11 to the current Prime Minister Fukuda. With the panel,he explained the conspiracy theory and made the pants of prime minister sweaty because he was the Chief Cabinet Secretary under Koizumi cabinet in 2001. He pointed out the fact that the 7th tower collapsed even though air plane did not hit it and there was the suspect of insider dealing that people benefit by using the Put Option.

If the attack was not done by Al-Qaeda,then the Iraq war cannnot be justified, so the decision of sending the Japanese self-defense force to Iraq cannot be justified as well. Thefore, the self-defense force does not need to provide the oil to the American military in order to support the operation in Iraq. It is China and Japan buying the large share of American Treasury bond,so if China and Japan stop buying the bond, America cannnot finance the war in Iraq anymore whoever become the President after Bush.
pi_55969230
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:18 schreef Lambiekje het volgende:
Hoezo is dat interessant?
Iemand uit de oppositie die vragen stelt over 9/11. Nou en? Dan wordt het complot verhaal ineens waar?

Als die presentatie die in Japan in gehouden is, vergelijkbaar is met hoe men hier een complot denkt te kunnen aantonen zal het ook wel niet veel voorstellen en er makkelijk gaten in te schieten zijn.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:34:18 #88
52357 Lambiekje
pi_55969323
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:29 schreef wormwood het volgende:

[..]

Iemand uit de oppositie die vragen stelt over 9/11. Nou en? Dan wordt het complot verhaal ineens waar?

Als die presentatie die in Japan in gehouden is, vergelijkbaar is met hoe men hier een complot denkt te kunnen aantonen zal het ook wel niet veel voorstellen en er makkelijk gaten in te schieten zijn.
Nee snuggere.. dat een overheid UBERHAUPT zich openlijk bemoeit met 911. Losstaand wat hun conclussies gaan worden.

Onze kinderkabinet die gaan blind achter Bush, sneue hielenlikkers daar in DenHaag.
pi_55969336
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee snuggere.. dat een overheid UBERHAUPT zich openlijk bemoeit met 911. Losstaand wat hun conclussies gaan worden.
De Japanse overheid bemoeit zich er helemaal niet mee.
Een kamerlid stelt er vragen over. Net zoals Wilders ook alleen maar stomme kamervragen stelt en geen directe invloed heeft op wat de overheid doet.

Ervan uitgaande dat het bericht ook echt waar is en niet lichtelijk is verdraaid zoals bij Zapfruder meestal het geval is....
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:48:46 #90
52357 Lambiekje
pi_55969543
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:35 schreef wormwood het volgende:

[..]

De Japanse overheid bemoeit zich er helemaal niet mee.
Een kamerlid stelt er vragen over. Net zoals Wilders ook alleen maar stomme kamervragen stelt en geen directe invloed heeft op wat de overheid doet.

Ervan uitgaande dat het bericht ook echt waar is en niet lichtelijk is verdraaid zoals bij Zapfruder meestal het geval is....
Oh en een waarheid van de overheid is niet lichtelijk verdraaid, waar vervolgens dus wel concequenties aanhangen.
Wordt toch eens wakker dat autoriteiten liegen liegen en nog eens liegen.

Zoals nu met de het CO2. Zulke walgelijk onzin om ons meer en meer belasting te laten betalen.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:53:37 #91
52357 Lambiekje
pi_55969633
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:22 schreef Terecht het volgende:

[..]

Puik werk, Sherlock:
[..]
http://www.nrc.nl/buitenl(...)Afghanistan-wet_door

mmm. Er is sabotage in het spel naar mijn idee. Zal ook weer eens niet. Er zal wel gelobbied zijn door CIA-mongolen.
pi_55970370
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lambiekje, zoek eens op wat het woord ''oppositie'' betekent.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:28:20 #93
52357 Lambiekje
pi_55970383
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Lambiekje, zoek eens op wat het woord ''oppositie'' betekent.
In complotten denken is veel leuker.
pi_55970400
Dat is onbetwijfelbaar.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55970834
quote:
Yep, ik had een mooi linkje geplaatst naar een filmpje met explosies in WTC1 en daar wordt ook niet op gereageerd. Een mooi keurig rijtje naast elkaar.

Verder negeer ik de getuigen verklaringen van het gevalletje Shanksville niet, maar heb een wat vollediger lijst hier geplaatst. De getuigen die een vliegtuig zagen heb ik ook gelezen. Ik wilde eigenlijk alleen aangeven dat de getuigenverklaringen bij Shanksville zo verschillend zijn, dat je je kan afvragen wat de betrouwbaarheid van een getuige is, zeker als die tegenstrijdig zijn. De plaats waar het gebeurd is, is nou niet bepaald in een dichtbewoond gebied geweest, dus het aantal getuigen wat echt iets gezien is, is logischer wijze minimaal. Verder zal een rechter in eerste instantie naar harde bewijzen kijken en pas op het laatst naar getuigen. En die spreken elkaar hier nogal tegen.

Men zegt dit, men denkt dat, men heeft gehoord dat .... pieuww. Ik heb allang iedere getuige naast me neergelegd bij Shanksville, al komt er eentje met een verhaal dat hij Bush in een F16 zag vliegen en dat er een sidewinder werd afgeschoten en het vliegtuig in brokstukken uiteen viel
pi_55971004
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:51 schreef Torah het volgende:

Verder negeer ik de getuigen verklaringen van het gevalletje Shanksville niet, maar heb een wat vollediger lijst hier geplaatst. De getuigen die een vliegtuig zagen heb ik ook gelezen. Ik wilde eigenlijk alleen aangeven dat de getuigenverklaringen bij Shanksville zo verschillend zijn, dat je je kan afvragen wat de betrouwbaarheid van een getuige is, zeker als die tegenstrijdig zijn. De plaats waar het gebeurd is, is nou niet bepaald in een dichtbewoond gebied geweest, dus het aantal getuigen wat echt iets gezien is, is logischer wijze minimaal. Verder zal een rechter in eerste instantie naar harde bewijzen kijken en pas op het laatst naar getuigen. En die spreken elkaar hier nogal tegen.
En waar wijzen de harde bewijzen op? De vluchtgegevens, de gevonden wrakstukken, de telefoongesprekken. Allemaal op een kaping, en een neergestorte Boeing.
De meeste getuigenverklaringen wijzen er ook op, en degene die af lijken te wijken, zijn wel in de contetxt te plaatsen.
pi_55973431
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:29 schreef wormwood het volgende:

[..]

Op zich is die wel interessant, maar zolang je er geen snars van verstaat, zou je haast denken dat die gasten elkaar vakantie kiekjes laten zien

In Tsjechië hebben ze elkaar ook al vakantie foto's laten zien.
pi_55975257
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:48 schreef Torah het volgende:

[..]

Op zich is die wel interessant, maar zolang je er geen snars van verstaat, zou je haast denken dat die gasten elkaar vakantie kiekjes laten zien
Da's idd het probleem daarbij
quote:
In Tsjechië hebben ze elkaar ook al vakantie foto's laten zien.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:36:19 #99
52357 Lambiekje
pi_55975502
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:51 schreef Torah het volgende:

[..]

Yep, ik had een mooi linkje geplaatst naar een filmpje met explosies in WTC1 en daar wordt ook niet op gereageerd. Een mooi keurig rijtje naast elkaar.
Wat is er zo nieuw aan deze video... dit was toch anderhalf jaar geleden al...
911 mysteries en 911 Eyewitness worden weggewuifd. Het valt niet te verklaren en past niet in de onzinversie van de overheid dus moet het maar beridiculiseerd worden.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:43:25 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55975628
Hoezo 'het valt niet te verklaren'
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')