Tja, niet iedereen houdt van Nederlandstalig en golfjes!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:29 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, zowel de betreffende muziek als de auto's zijn niet echt mijn ding
Hahahaa, hoe gruwelijk mis kun je zitten. Toegegeven, ik heb ooit (2006) 5 maanden in een Golf gereden, maar dat was de voorloopauto omdat ik zelf nog niet mocht kiezen (proeftijd). Nu rijdt ik Renault (ook niet echt veel uitstraling, maar een vlotte auto, en ach, onderhoud hoef ik niet te betalen, dan is een renault ineens te doen).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen houdt van Nederlandstalig en golfjes!
Het ging me ook niet echt om die stomme auto's natuurlijk, maar ik houd wel van eigenzinnige muziek, misschien ben ik wel te extreem voor je want die dingen wat je noemt zijn niet slecht maar imo wel doorsnee!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hahahaa, hoe gruwelijk mis kun je zitten. Toegegeven, ik heb ooit (2006) 5 maanden in een Golf gereden, maar dat was de voorloopauto omdat ik zelf nog niet mocht kiezen (proeftijd). Nu rijdt ik Renault (ook niet echt veel uitstraling, maar een vlotte auto, en ach, onderhoud hoef ik niet te betalen, dan is een renault ineens te doen).
En qua muziek, Sting, Katie Melua, Within Temptation, Room Eleven, Fiction Plane, Editors, Flogging Molly. Veel keus dus
Ai, strakjes is je hele ritme naar de Filistijnen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Net weer wakker geworden.. was om 7 in slaap gesukkeld
Ja, best wel. Had ook een redelijk vermoeiende dag gisteren, dus lag er al op tijd in. Zometeen eerst boodschappen doen voor het weekend.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ook een goeiemorgen, lekker geslapen?![]()
![]()
Goedzo!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, best wel. Had ook een redelijk vermoeiende dag gisteren, dus lag er al op tijd in. Zometeen eerst boodschappen doen voor het weekend.
Jouw nacht was ook weer goed, as usual?
Dan komt het mooi uit dat ik nog geen ritme hebquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:38 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ai, strakjes is je hele ritme naar de Filistijnen!
Dan wordt het toch eens tijd dacht ik!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan komt het mooi uit dat ik nog geen ritme heb
Als ik langer kon slapen zou ik het zeker doenquote:Op zondag 13 januari 2008 14:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Je moet ook niet zo vroeg opstaan op een zondag.
Fysiek. Als ik wakker ben, ben ik wakker. Ik sta dagelijks om 6 uur op, ik mag blij zijn als ik in het weekend om 9 uur nog slaap/in bed lig.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Fysiek of door omstandigheden?
Mij lukt dat dus niet. Maar ja, je kan niet alles hebben hequote:Op zondag 13 januari 2008 15:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik sta doordeweeks ook om 6 uur/half 7 op. Dat maakt echt niet dat ik in het weekend niet tot 3 uur door kan slapen als ik zou willen.
Nee, sommige mensen hebben het beter dan anderen.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mij lukt dat dus niet. Maar ja, je kan niet alles hebben he
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Een golfje? Of een Opel Kadett?
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:18 schreef EchnaDarr het volgende:
Iets met een 1300 motor. Ik denk eerlijk gezegd aan een Kever of een Swiftje...
Ik pas.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
u kon doorgaan voor de vaatwasser. die prijs gaat wel naar een andere kandidaat dan!
Dat kan eigenlijk alleen maar een Panda zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb wel iets met een 600 motor gehad!
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk alleen maar een Panda zijn
oke ik begrijp dat jij iets meer volwassen bent dan de rest en het liever over voertuigen hebt die in jouw straatje passen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kunnen we het niet over interessante voertuigen hebben, als het dan toch een PTA SC moet worden?
Kom op rival, doe 's beter je best. Deze is niet eens grappig.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
oke ik begrijp dat jij iets meer volwassen bent dan de rest en het liever over voertuigen hebt die in jouw straatje passen.
maar bejaardenwagentjes boeien ons niet zo!
"Hoeveel PK's heeft jouw rollator?"quote:Op zondag 13 januari 2008 18:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kom op rival, doe 's beter je best. Deze is niet eens grappig.
70 maar.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"Hoeveel PK's heeft jouw rollator?"
Moet jij je je dan ook niet even laten testen?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:02 schreef Edwinuss het volgende:
een vriendin van mij is getest voor HIV etc. De uitslag was Half positief.
De dokter zei dat dat niet kan.. Dus nog een keer getest en morgen krijgt ze de uitslag. Kut ziektes.
Het is niet MIJN vriendin. Maar een vriendinquote:Op zondag 13 januari 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet jij je je dan ook niet even laten testen?
schakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |