sepoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef Dangel het volgende:
fipo!
Nou, fijn weekend dan maar!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer even.. werk is op..![]()
weet niet welke
![]()
Dat dus..quote:
Gvd, heb ik weer iets gemist?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Oh. Ik heb kennelijk een rel veroorzaakt ofzo.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Oh. Ik heb kennelijk een rel veroorzaakt ofzo.
Verlicht ons!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het gemist heeft.
Neh, denk dat ik het maar laat.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Neh, denk dat ik het maar laat.Ik heb nu al heibel met 'n medemod die vindt dat ik m'n boekje te buiten ben gegaan.
Je hebt A gezegd, nu moet je ook B zeggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Neh, denk dat ik het maar laat.Ik heb nu al heibel met 'n medemod die vindt dat ik m'n boekje te buiten ben gegaan.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je hebt A gezegd, nu moet je ook B zeggen.
Ja, een medemodje wordt boos op me voor wat ik in de SEX SC zeg.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:44 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je mij altijd zo basht natuurlijk. eindelijk je verdiende loon!![]()
Dat vond ik eigenlijk ook wel! je stelde je wel erg conservatief op!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik moet ook weg.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:51 schreef rival het volgende:
dames (en heren natuurlijk) ik ga even wat spullen halen in almere en ga jullie verlaten!
sterkte zo zonder ME!
Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, een medemodje wordt boos op me voor wat ik in de SEX SC zeg.
Bovendien, een ieder met een IQ boven de 100 zou het niet kunnen laten om jou te pakken op je kleine stompzinnigheidjes.
Poemie heeft dit moment gekozen om een random bitchfight te starten?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:52 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk ook wel! je stelde je wel erg conservatief op!
De boodschap is duidelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ja, een medemodje wordt boos op me voor wat ik in de SEX SC zeg.
Ik negeer hem structureelquote:Bovendien, een ieder met een IQ boven de 100 zou het niet kunnen laten om jou te pakken op je kleine stompzinnigheidjes.
Voor mij natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Jullie zijn prima in staat het zelf uit te vogelen. Nouja, voor EchnaDarr heb ik goede hoop.
Wees blij, ik schat je hoger in dan je misschien verdient.quote:
Nou... Ik weet nog niet zeker of je hebt uitgevogeld hoe je iemand's postgeschiedenis moet bekijken...quote:
Ik had dezelfde reactiequote:
Nee hoor, je weet toch dat je een van mijn favo fokkertjes bent?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Poemie heeft dit moment gekozen om een random bitchfight te starten?
Dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De boodschap is duidelijk
[..]
Ik negeer hem structureel
Ik voel me bijna gevleid, maar ja, ik weet wie het zegtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Jullie zijn prima in staat het zelf uit te vogelen. Nouja, voor EchnaDarr heb ik goede hoop.
Dat heeft je eerder toch ook niet tegengehouden?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:55 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee hoor, je weet toch dat je een van mijn favo fokkertjes bent?
Jammer, ik wilde al bijna opstaan om de popcorn te pakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:55 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee hoor, je weet toch dat je een van mijn favo fokkertjes bent?
Is dat zo erg dan? Ik ken iemand die daar woont.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik had dezelfde reactieIk zou er persoonlijk zelf niet mee te koop lopen. Hier in het zuiden hebben we dat met Helmond
Een van de.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:56 schreef DrsPoema het volgende:
En ik ben ook jouw favo fokkertje toch?
Tja, maar love and peace horen in the sixties, nu gaat het er meer om elkaar neer te halen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat heeft je eerder toch ook niet tegengehouden?
Liev!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:57 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Een van de.Zeker mijn favoriete vrouwelijke.
![]()
Meest geziene auto (in bepaalde delen) in een Opel Calibra. En dikke dennis heeft er ooit een mooi filmpje over gemaakt, zal ik even opzoekenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Ik ken iemand die daar woont.
Weltrusten, ik hoop dat ik morgen weer een topic kan openen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
En op die vrolijke noot ga ik echt weg. Tot morgen (ofzo)!
Auto's zijn saai, daar is een ander forum voor!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Meest geziene auto (in bepaalde delen) in een Opel Calibra. En dikke dennis heeft er ooit een mooi filmpje over gemaakt, zal ik even opzoeken
Het is puur ter beeldvormingquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:05 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Auto's zijn saai, daar is een ander forum voor!
Auto's zijn saai, daar is een ander forum voor!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Meest geziene auto (in bepaalde delen) in een Opel Calibra. En dikke dennis heeft er ooit een mooi filmpje over gemaakt, zal ik even opzoeken
Hmm, zowel de betreffende muziek als de auto's zijn niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:15 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Auto's zijn saai, daar is een ander forum voor!
maar goeie muziek gecombineerd met een auto is nooit verkeerd!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=epr144KsKGI![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |