oke haha, maakt toch niet uit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
ja moest even nadenken over een titel.. dus duurde het even
je rookt geen sigaretten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
wiet = misselijk na paar trekjes
Misschien als er heeeeeeel veel inzit, dat ik er dan wel wat van voel
Truste!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet ze vast gewoon even doorheen.. komt vanzelf wel goed![]()
Niet teveel in de buurt komen of gewoon extra lief zijn
Maar het is 12 uur zowat.. dus ik ga slapen![]()
truste
Is dat geen geldig excuus dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ochtendsex.
Daardoor te laat op je werk komen.
Het is toch een slowchat :S Daar mag je het toch hebben over alles?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Morgen!
Ochtendsex.
Daardoor te laat op je werk komen.
Oh, en voor de keuvelaartjes van gisteravond: we hebben een heel leuk subforum dat o.a. over drugs gaat.Daar kan je er alles over lezen wat je wilt. Hier heb ik het liever niet.
Ik vind van wel hehequote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:37 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Is dat geen geldig excuus dan?
Ik heb het nog niet als reden opgegeven aan m'n baas, maar iets zegt mij dat het op weinig sympathie kan rekenen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:37 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Is dat geen geldig excuus dan?
Drugs zijn illegaal. De rest wat besproken wordt niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:42 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Het is toch een slowchat :S Daar mag je het toch hebben over alles?
Tenminste, dat lijkt mij dan
En goeiemorgen natuurlijk![]()
Hoe is het met de mensen hier? Goed uitgeslapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou punt 1:
Drugs zijn niet echt illegaal, maar gedoogd, dus mogen we er over praten
Tenminste, de drugs waar wij het over hadden, ik heb nooit iets gezegd over harddrugs. Op dit hele forum heb ik het over Wiet en Paddo's gehad, Paddo's vallen onder de warenwet dus zijn volledig legaal, wiet zoals ik al zei is gedoogd, ook al zou het gewoon legaal moeten zijn (daar komt mijn betoog?lol)
punt 2:
Ze vond het helemaal niet erg om het daar over te hebben. Tenminste, dat gaf ze niet aan. Ik maakte een opmerking er over, icm seks.
Toen zei ze dat zij daar misselijk van werd, dus heb ik uitgelegd hoe dat komt en hoe je dat kan verhelpen.
Dus sprake van een onderwerp dat de meeste mensen niet aan staat gaat niet echt op. We waren zegmaar nog met z'n 2en of 3en. En 2 van de 3 is altijd nog een meerderheid, toch?
totaal niet de bedoeling om brutaal te zijn maar vindt het gewoon iets om over in discussie te gaan
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:16 schreef DJKiwi het volgende:
Ff in een spoiler zodat niet het héle forum het hoeft te lezenJij stelde dat alles in een slowchat besproken mag worden. Het tweede deel van mijn post legde uit waarom dat niet mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met de mensen hier? Goed uitgeslapen?
Netjes toch![]()
Verder kan je zoveel willen als je wenst: drugs zijn illegaal, en we hebben een speciaal subforum om daar over te spreken. Hou dat daar, svp, het is een vriendelijk verzoek.Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
Ja wil ik wel maar niet op grond van drugs zijn illegaal, hoe vaak moet ik nou nog zeggen,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Jij stelde dat alles in een slowchat besproken mag worden. Het tweede deel van mijn post legde uit waarom dat niet mag.
Verder kan je zoveel willen als je wenst: drugs zijn illegaal, en we hebben een speciaal subforum om daar over te spreken. Hou dat daar, svp, het is een vriendelijk verzoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja, ik hou al op
Op grond van ze zijn niet legaal
![]()
Ja maar dat is dus een kwestie van mening. Ze vallen onder de opiumwet, maar ze worden gedoogd, dus word er een soort uitzondering gemaakt. Mijn mening: Zolang je ergens niet voor berecht word, terwijl teh police het natuurlijk wel weet is het legaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:42 schreef DrsPoema het volgende:
Officieel zijn ze wel illegaal, anders hoefde het ook niet gedoogd te worden en lagen de zakjes wiet gewoon bij de AH!!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef DrsPoema het volgende:
De letter van de wet is nog altijd de maatstaf, dus eigenlijk is het gedoogbeleid ook illegaal!
Sommige wetten zijn tegenstrijdig ja, maar het principe van gedogen is dat je het allemaal een beetje stiekem doet natuurlijk, als jij een jointje wilt roken is dat best, maar je moet het niet van de daken schreeuwen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:54 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
en het gedoogbeleid is deel van de wet
![]()
Conclusie: De wet is illegaal!
nou dat mag nogsteeds wel.. tussen 10 uur soggends en saafs. Anders is het geluidsoverlastquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Sommige wetten zijn tegenstrijdig ja, maar het principe van gedogen is dat je het allemaal een beetje stiekem doet natuurlijk, als jij een jointje wilt roken is dat best, maar je moet het niet van de daken schreeuwen!
Haha, in jouw geval is het meer een verstoring van de openbare orde!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:58 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
nou dat mag nogsteeds wel.. tussen 10 uur soggends en saafs. Anders is het geluidsoverlast
hangt er vanaf, als ik op een openbaar gebouw ga staan en dat doen klopt,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, in jouw geval is het meer een verstoring van de openbare orde!
Maar dan krijg je de welstandscomissie op je dak!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:01 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
hangt er vanaf, als ik op een openbaar gebouw ga staan en dat doen klopt,
als ik op mijn eigen dak ga staan is het geludisoverlast omdat het mijn eigen terrein is
Dan geef ik ze aan, het is MIJN dak, prive terrein!:Pquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:03 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de welstandscomissie op je dak!
Als dat zo was, konden ze alle welstandscommissies wel opheffen. Wat van mij ook wel mag, maar dat zal wel ff duren voordat dat ooit zover komt. Ik zit wel even te genieten van de vrolijke vrijheid die de jeugd zich tegenwoordig aanmeet.... maar ik wens je wel sterkte als je ooit in de grote mensenwereld iets wilt realiseren..... ik zou zeggen... tot die tijd... steek er nog maar één op!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:07 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Dan geef ik ze aan, het is MIJN dak, prive terrein!:P
Vanavond komt mijn vriend voor het weekend naar mijn nederige stulpje, dus het gaat niet bij plannetjes blijven strakjes!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:16 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Als dat zo was, konden ze alle welstandscommissies wel opheffen. Wat van mij ook wel mag, maar dat zal wel ff duren voordat dat ooit zover komt. Ik zit wel even te genieten van de vrolijke vrijheid die de jeugd zich tegenwoordig aanmeet.... maar ik wens je wel sterkte als je ooit in de grote mensenwereld iets wilt realiseren..... ik zou zeggen... tot die tijd... steek er nog maar één op!![]()
Maaruh... effe OT, voor zover dat kan in de SC: wat zijn de geile plannen voor het weekend van de aanwezigen hier?
Dus je gaat op je dak uit je dak?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:07 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Dan geef ik ze aan, het is MIJN dak, prive terrein!:P
Zo.... dus gordijnen dicht en wij zien je hier maandagochtend weer?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:20 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Vanavond komt mijn vriend voor het weekend naar mijn nederige stulpje, dus het gaat niet bij plannetjes blijven strakjes!![]()
Daar komt het wel op neer ja, hoewel we ook nog wel eventjes kleine pauzes in zullen lassen om te eten!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:36 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Zo.... dus gordijnen dicht en wij zien je hier maandagochtend weer?
Volgens mij heeft de Bijenkorf de eetbare slips in de uitverkoop, dus dat zou ook nog te combineren zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja, hoewel we ook nog wel eventjes kleine pauzes in zullen lassen om te eten!
Haha, dat kan ik mijn vriend niet aandoen hoor!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:20 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Bijenkorf de eetbare slips in de uitverkoop, dus dat zou ook nog te combineren zijn.
Mwah....paar blauwe pilletjes erbij, dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:28 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik mijn vriend niet aandoen hoor!
* Cuegirllie geeft een knuffelquote:
Die heeft hij gelukkig nog niet nodig!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:14 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Mwah....paar blauwe pilletjes erbij, dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |