abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55945196
Idd, als je nu naar die "onthulling-van-de-geheime-aanwijzingen-aflevering" zit te kijken, dan gaat dat echt nergens over. "Ja Yvon had de vlieger met "MOL" erop vast"
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:51:22 #77
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_55945283
Ik weet niet welke serie met welke mol, maar de aanwijzing van de mol die ik écht leuk vond, was dat je bij de eliminatie je altijd voor moest bereiden op de terugreis... Dus goede kleren en schoenen etc aan...

Had de Mol dus gewoon slippertjes aan... Want tja, die wist zeker dat die niet naar huis ging En niemand had het door!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_55945310
Owja Ik heb ook geen idee meer welk seizoen dat was. Wel met onbekende Nederlanders dacht ik?
pi_55945349
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:47 schreef Urquhart het volgende:
Idd, als je nu naar die "onthulling-van-de-geheime-aanwijzingen-aflevering" zit te kijken, dan gaat dat echt nergens over. "Ja Yvon had de vlieger met "MOL" erop vast"
Of vorig jaar: LOMED transport
pi_55945715
Ook vorig jaar, er kwam een koerier met een shirt aan met daarop "Route 66". Als je 66 omdraait heb je 99. De negende letter van het alfabet is de "I", dus "99" wordt "II", ofwel Inge Iepenburg.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:15:47 #81
331 Merel
Be here now.
pi_55945845
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:23 schreef Poedeliwoeps het volgende:
Zijn aanwijzingen van de vorige molseries ook allemaal zo vergezocht dan?

Want ik vind dat er mensen zijn die wel heel erg overijvering bezig zijn en over wat achter zoeken (en ook een verklaring voor weten te vinden).
Beetje paranoia.
Dat is toch juist de lol ervan!

Ik herken die hints nooit, maar ik vind het wel leuk om te lezen wat iedereen verzint
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:37:41 #82
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55946410
het duurt bij mij altijd heel lang voor ik een idee heb wie de mol is.

Vind 't wel nog steeds een van de betere uigedachte programma's op tv.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55946963
Nja... op naar aflevering 3 dan maar he
pi_55947367
Kut nep molacties altijd . Verpest toch helemaal het concept en je maakt het de Mol alleen maar makkelijker, vooral die Joris ..

De hint van vorige week lijkt idd erg veel op Georgina te slaan, maar ik kan het niet geloven dat zij het is .
pi_55948241
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
maar ik kan het niet geloven dat zij het is .
Idd.. ik hoop ook niet dat het Georgina is.. Dat zou de boel wel verpesten voor me..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:57:27 #86
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_55948472
Vandaag weer een muzikale hint he? Ben benieuwd! En Joris en Georgina wil ik niét als Mol!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_55949677
Wat ik niet begrijp is waarom Edo kiest voor "cab"... Hij had toch gewoon Cash Cab kunnen doen? Hij weet dondersgoed dat Cab ook op Taxi slaat. Voor mij is en blijft Edo voorlopig Mol nummer 1...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55949884
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom Edo kiest voor "cab"... Hij had toch gewoon Cash Cab kunnen doen? Hij weet dondersgoed dat Cab ook op Taxi slaat. Voor mij is en blijft Edo voorlopig Mol nummer 1...
Was het niet zo dat er op het papiertje bij Dennis en Patrick _ _ _ _ C A B stond? Dat meende ik gezien te hebben.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator vrijdag 11 januari 2008 @ 13:49:24 #89
42184 crew  DaMart
pi_55949929
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:48 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Was het niet zo dat er op het papiertje bij Dennis en Patrick _ _ _ _ C A B stond? Dat meende ik gezien te hebben.
Volgens mij werd 'cash' ook wel gewoon uitgebeeld, maar waren ze niet zeker van de letters en hadden ze die dus open gelaten.
pi_55950114
Heb ik daar overheen gekeken. Dan vind ik het van Dennis en Patrick erg verdacht. Als er _ _ _ _ C A B staat... Dan weet je dat toch .
In Southern Sun
pi_55950171
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik daar overheen gekeken. Dan vind ik het van Dennis en Patrick erg verdacht. Als er _ _ _ _ C A B staat... Dan weet je dat toch .
Ze wisten iig dat er 4 letters voor moesten (hoe ze het wisten weet ik niet)
Ze zeiden het zelf nog
pi_55950226
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Ze wisten iig dat er 4 letters voor moesten (hoe ze het wisten weet ik niet)
Ze zeiden het zelf nog
Patrick was in het begin toch aan het kijken, en kon er niks van. Daar zijn volgens mij toen die 4 letters niet geraden. Dennis zei nog 'Cash Cab' tegen Patrick.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_55950648
Die Alice in Wonderland theoriën zijn wel erg leuk .
In Southern Sun
  FOK!fossiel vrijdag 11 januari 2008 @ 14:20:49 #94
8443 cptmarco
it's captain...
pi_55950730
geen idee of het volgende al besproken is:

Lijkt mij niet dat de achtergrond van de site van de avro willekeurig gekozen is...
pi_55951106
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt mij niet dat de achtergrond van de site van de avro willekeurig gekozen is...
Wat staat daar ?
In Southern Sun
pi_55951136
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij werd 'cash' ook wel gewoon uitgebeeld, maar waren ze niet zeker van de letters en hadden ze die dus open gelaten.
Lijkt me stug.. want ze gingen pas zwaaien met de vlaggetjes als ze het zeker wisten.. er zat toch geen tijd aan verbonden dus waarom haasten?
pi_55951195
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt mij ook niet, vorige jaar speelde de achtergrond dacht ik ook een rol.
pi_55951198
Het monster met de 1000 gezichten.. oftewel.. de mol
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 januari 2008 @ 14:41:09 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55951272
Die topito's zijn natuurlijk briljant gevonden. Want hoe krijg je 8 dezelfde of 8 verschillende bij elkaar? Door ze te verdienen met de opdrachten krijg je ze willekeurig in handen. Maar... je kunt ze natuurlijk ruilen met anderen Geniale opzet wat mij betreft. Want er kan maar 1 kandidaat die vrijstelling verdienen. Die dingen zijn dus de moeite waard om te ruilen. Of te stelen...

En wie zegt dat Annet de hare heeft meegenomen? Ze kan ze wel aan iemand gegeven hebben zonder dat wij dat te zien hebben gekregen.

De vorige keer mochten kandidaten hun jokers openlijk aan anderen geven bij hun vertrek. Misschien mag dat met de topito's ook wel, maar krijgen we dat niet te zien.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55951466
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:15 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat is toch juist de lol ervan!

Ik herken die hints nooit, maar ik vind het wel leuk om te lezen wat iedereen verzint
Ik weet idd nog wel die periode dat er aanwijzingen in geluiden zat (achterstevoren afspelen e.d.).
Ook van die letters op het moment dat de naam in beeld kwam!

De aflevering van gisteravond viel me een beetje tegen. Dat schieten was een zeer simpele/kleine opdracht en al die overactieve molacties tijdens de tweede opdracht maakten het er ook niet leuker op.

Over dat schieten: ik zoek er niks achter. Heb zelf ook enkele malen met een pistool (lijkt me niet veel verschillen van het schieten met een revolver) geschoten en de eerste keer is echt heel moeilijk!
Behalve Edo, van hem had ik betere prestaties verwacht. Maar hij spande trouwens de haan niet van te voren terwijl de anderen dit wel deden. Het lijkt mij dat je daardoor meer kracht moet zetten op de trekker en daardoor meer beweegt (en dus minder accuraat bent).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')