Of vorig jaar: LOMED transportquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:47 schreef Urquhart het volgende:
Idd, als je nu naar die "onthulling-van-de-geheime-aanwijzingen-aflevering" zit te kijken, dan gaat dat echt nergens over. "Ja Yvon had de vlieger met "MOL" erop vast"
Dat is toch juist de lol ervan!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:23 schreef Poedeliwoeps het volgende:
Zijn aanwijzingen van de vorige molseries ook allemaal zo vergezocht dan?
Want ik vind dat er mensen zijn die wel heel erg overijvering bezig zijn en over wat achter zoeken (en ook een verklaring voor weten te vinden).
Beetje paranoia.![]()
Idd.. ik hoop ook niet dat het Georgina is..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
maar ik kan het niet geloven dat zij het is.
Was het niet zo dat er op het papiertje bij Dennis en Patrick _ _ _ _ C A B stond? Dat meende ik gezien te hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom Edo kiest voor "cab"... Hij had toch gewoon Cash Cab kunnen doen? Hij weet dondersgoed dat Cab ook op Taxi slaat. Voor mij is en blijft Edo voorlopig Mol nummer 1...
Volgens mij werd 'cash' ook wel gewoon uitgebeeld, maar waren ze niet zeker van de letters en hadden ze die dus open gelaten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het niet zo dat er op het papiertje bij Dennis en Patrick _ _ _ _ C A B stond? Dat meende ik gezien te hebben.
Ze wisten iig dat er 4 letters voor moesten (hoe ze het wisten weet ik niet)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik daar overheen gekeken. Dan vind ik het van Dennis en Patrick erg verdacht. Als er _ _ _ _ C A B staat... Dan weet je dat toch.
Patrick was in het begin toch aan het kijken, en kon er niks van. Daar zijn volgens mij toen die 4 letters niet geraden. Dennis zei nog 'Cash Cab' tegen Patrick.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze wisten iig dat er 4 letters voor moesten (hoe ze het wisten weet ik niet)
Ze zeiden het zelf nog
Wat staat daarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef cptmarco het volgende:
geen idee of het volgende al besproken is:
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet dat de achtergrond van de site van de avro willekeurig gekozen is...
Lijkt me stug.. want ze gingen pas zwaaien met de vlaggetjes als ze het zeker wisten.. er zat toch geen tijd aan verbonden dus waarom haasten?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij werd 'cash' ook wel gewoon uitgebeeld, maar waren ze niet zeker van de letters en hadden ze die dus open gelaten.
Lijkt mij ook niet, vorige jaar speelde de achtergrond dacht ik ook een rol.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef cptmarco het volgende:
geen idee of het volgende al besproken is:
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet dat de achtergrond van de site van de avro willekeurig gekozen is...
Ik weet idd nog wel die periode dat er aanwijzingen in geluiden zat (achterstevoren afspelen e.d.).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat is toch juist de lol ervan!
Ik herken die hints nooit, maar ik vind het wel leuk om te lezen wat iedereen verzint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |