het is inmiddels gelukt na een download te hebben gedaan van de nieuwste Ipod Update, blijkbaae liep ik nog iets te ver achter met de updates!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:01 schreef Zpottr het volgende:
Ik neem aan dat je ze in de app store hebt gedownload? Dus Apple ID aangemaakt, ingelogged, etc?
Staan ze wel onder "Applications" in iTunes?
En als je je iPod Touch aansluit en je opent het scherm dat daarbij hoort in iTunes, staat dan bij een van de meest rechtse tabbladen aangevinkt dat je applicaties wilt syncen?
die batterij kan lang genoeg mee hoor!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Glennz het volgende:
Ik heb sinds gisteren een iPod Nano. Erg vet ding. Maar ik las op de achterkant van de verpakking het volgende: De batterij kan slechts een aantal malen worden opgeladen en moet mogelijk uiteindelijk vervangen worden door een erkende serviceaanbieder.
Nu denk ik bij mezelf.. waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen.
Echt waar? poeh, dat lucht zeker wel op. Ik kan hem wel gewoon zo vaak gebruiken als ik wil toch? Ik gebruik hem niet voor video's want daar gaat de levensduur veel sneller door achteruit.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:23 schreef RSie het volgende:
[..]
die batterij kan lang genoeg mee hoor!
ik heb ook nog een Nano liggen en die doet het al jaren!
voordat dat ding het begeeft heb jij allang een nieuwe!
Daar bedoelen ze mee dat je hem ongeveer 9x kan opladen.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Glennz het volgende:
Ik heb sinds gisteren een iPod Nano. Erg vet ding. Maar ik las op de achterkant van de verpakking het volgende: De batterij kan slechts een aantal malen worden opgeladen en moet mogelijk uiteindelijk vervangen worden door een erkende serviceaanbieder.
Man maak je niet zo druk. Voordat die batterij stuk is, wil jij al lang weer een ander apparaat. Ik heb een 3 jaar oude nano die nog steeds prima werkt.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Echt waar? poeh, dat lucht zeker wel op. Ik kan hem wel gewoon zo vaak gebruiken als ik wil toch? Ik gebruik hem niet voor video's want daar gaat de levensduur veel sneller door achteruit.
Seriously...quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Glennz het volgende:
Maak je nu een grap of hoe? Je kunt zo'n ding gewoon een paar honderd keer opladenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Echt waar? poeh, dat lucht zeker wel op. Ik kan hem wel gewoon zo vaak gebruiken als ik wil toch? Ik gebruik hem niet voor video's want daar gaat de levensduur veel sneller door achteruit.
Graciasquote:
Ik vind hem klein en sjiek hendig. Maar dan kan je beter de Touch 4G kopen. Dies beter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:52 schreef Jurrian2010 het volgende:
Nieuwe Nano is lelijk. Een tientje meer en je hebt de iPod Touch 3G. En dan heb je nog van die vette Apps ook!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |