Ahhhh... je hebt 't maar zwaar!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet zo werkbriefjes gaan halen bij het uitzendbureau, daarvoor moet ik naar de stad en daar heb ik geen zin in.
Ik moet ook nog de badkamer poetsen, het washok en beneden alles.
En de hokken van de konijnen en cavia's schoonmaken en chagrijnig zijn.
En om vier uur met een vriendin naar de actionmaar dat duurt nog even.
Om 07:00 uur uit bedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:07 schreef Mex_ het volgende:
Juup, bent er vroeg bij :y
2 dorpenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waalre was eerder... erger nog: Helmond was nog eerder.
Zo gaat dat met randgemeenten. Aan de andere kant moeten "wij" weer huizen bouwen voor "jullie", ander zouden we geannexeerd worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
2 dorpendie een graantje mee willen pikken van het succes van Eindhoven. Profiteurs.
![]()
veel eerderquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waalre was eerder... erger nog: Helmond was nog eerder.
Ik wist gewoon ff nix zinnig te zeggen en zit al de hele tijd te F5-en tot iemand anders iets post.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:49 schreef ArTiC het volgende:
oh..ik heb weer iedereen weggejaagd zie ik
Ik wist gewoon ff nix zinnig te zeggen en zit al de hele tijd te F5-en tot iemand anders iets post.quote:
Ik blijf het proberenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:13 schreef r8ality het volgende:
Mij krijg je niet weggejaagd. Morgeh.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wist gewoon ff nix zinnig te zeggen en zit al de hele tijd te F5-en tot iemand anders iets post.Mijn werk is zo boeiend.
Niet vaak dat wij iets "in common" hebben, maar ik ben ook gaar.quote:
Ik vind der maar gewoontjes. Het carriere nichtje van SQ lijkt er wel een beetje opquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:39 schreef r8ality het volgende:
Had ik al gezegd dat HannahVerboom
mooi
is?
eujquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:39 schreef bleiblei het volgende:
Wmb. mogen ze al die randgemeenten annexeren. Alles t/m Helmond, Valkenswaard, Knegsel en Best, moet gewoon Eindhoven worden.
Ik wist dat iemand dat ging zeggen. En weet je wat? Juist daarom. Gewoon een ontzettend mooie girl next door. Liever dan zo'n model-takkehoer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind der maar gewoontjes. Het carriere nichtje van SQ lijkt er wel een beetje op.
Knegsel en Valkenswaard zijn toch veel te ver weg man.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:39 schreef bleiblei het volgende:
Wmb. mogen ze al die randgemeenten annexeren. Alles t/m Helmond, Valkenswaard, Knegsel en Best, moet gewoon Eindhoven worden.
Yeh right, dan kunnen wij in Waalre zeker gaan betalen voor de pauperwijken in Ehv?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:39 schreef bleiblei het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |