Ahhhh... je hebt 't maar zwaar!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet zo werkbriefjes gaan halen bij het uitzendbureau, daarvoor moet ik naar de stad en daar heb ik geen zin in.
Ik moet ook nog de badkamer poetsen, het washok en beneden alles.
En de hokken van de konijnen en cavia's schoonmaken en chagrijnig zijn.
En om vier uur met een vriendin naar de actionmaar dat duurt nog even.
Om 07:00 uur uit bedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:07 schreef Mex_ het volgende:
Juup, bent er vroeg bij :y
2 dorpenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waalre was eerder... erger nog: Helmond was nog eerder.
Zo gaat dat met randgemeenten. Aan de andere kant moeten "wij" weer huizen bouwen voor "jullie", ander zouden we geannexeerd worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
2 dorpendie een graantje mee willen pikken van het succes van Eindhoven. Profiteurs.
![]()
veel eerderquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waalre was eerder... erger nog: Helmond was nog eerder.
Ik wist gewoon ff nix zinnig te zeggen en zit al de hele tijd te F5-en tot iemand anders iets post.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:49 schreef ArTiC het volgende:
oh..ik heb weer iedereen weggejaagd zie ik
Ik wist gewoon ff nix zinnig te zeggen en zit al de hele tijd te F5-en tot iemand anders iets post.quote:
Ik blijf het proberenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:13 schreef r8ality het volgende:
Mij krijg je niet weggejaagd. Morgeh.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wist gewoon ff nix zinnig te zeggen en zit al de hele tijd te F5-en tot iemand anders iets post.Mijn werk is zo boeiend.
Niet vaak dat wij iets "in common" hebben, maar ik ben ook gaar.quote:
Ik vind der maar gewoontjes. Het carriere nichtje van SQ lijkt er wel een beetje opquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:39 schreef r8ality het volgende:
Had ik al gezegd dat HannahVerboom
mooi
is?
eujquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:39 schreef bleiblei het volgende:
Wmb. mogen ze al die randgemeenten annexeren. Alles t/m Helmond, Valkenswaard, Knegsel en Best, moet gewoon Eindhoven worden.
Ik wist dat iemand dat ging zeggen. En weet je wat? Juist daarom. Gewoon een ontzettend mooie girl next door. Liever dan zo'n model-takkehoer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind der maar gewoontjes. Het carriere nichtje van SQ lijkt er wel een beetje op.
Knegsel en Valkenswaard zijn toch veel te ver weg man.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:39 schreef bleiblei het volgende:
Wmb. mogen ze al die randgemeenten annexeren. Alles t/m Helmond, Valkenswaard, Knegsel en Best, moet gewoon Eindhoven worden.
Yeh right, dan kunnen wij in Waalre zeker gaan betalen voor de pauperwijken in Ehv?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:39 schreef bleiblei het volgende:
Helmond niet danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Knegsel en Valkenswaard zijn toch veel te ver weg man.
Pfffff, maar de helft van Aalst is elitair hoor. De rest is niets bijzondersquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Yeh right, dan kunnen wij in Waalre zeker gaan betalen voor de pauperwijken in Ehv?
Ik zei carriére nichtje. Die heeft geen tijd voor knulletjesquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat ging zeggen. En weet je wat? Juist daarom. Gewoon een ontzettend mooie girl next door. Liever dan zo'n model-takkehoer.
Trouwens, mail? Tel. nr? Hyves?
Maar Waalre heeft maar bar weinig bijstandsmensen, iets wat in een stad als ehv wel anders is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pfffff, maar de helft van Aalst is elitair hoor. De rest is niets bijzonders.
Ik ben geen knulletjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zei carriére nichtje. Die heeft geen tijd voor knulletjes.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:49 schreef Levitation het volgende:
Wie is Hannah Verboom nou weer?
Vind haar niet zo intelligent uit haar ogen kijken, maar misschien ligt 't aan de foto.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alhoewel ze met pony en minder make-up nog-er is.
Jij kijkt altijd intelligent uit je ogen? ook om 6 uur 's ochtends?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind haar niet zo intelligent uit haar ogen kijken, maar misschien ligt 't aan de foto.
Nee..alleen 30+ kerels...of is dat weer een ander?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zei carriére nichtje. Die heeft geen tijd voor knulletjes.
Ik vermoed dat deze foto niet om 6 uur 's morgens genomen is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij kijkt altijd intelligent uit je ogen? ook om 6 uur 's ochtends?
eensch!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat ging zeggen. En weet je wat? Juist daarom. Gewoon een ontzettend mooie girl next door. Liever dan zo'n model-takkehoer.
Het is ook maar een posequote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze foto niet om 6 uur 's morgens genomen is.
Daarbij kijk ik zélden intelligent uit mijn ogen, maar ik word ook zélden bestempeld als "lekker".
Voor dat soort dames ben je een knulletjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben geen knulletje.
En ik wil best huisvader worden hoor.
Het is een ontzettende kutfoto ja. Deze is iets beter, behalve de kwaliteitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind haar niet zo intelligent uit haar ogen kijken, maar misschien ligt 't aan de foto.
Definieer verder dan een gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor dat soort dames ben je een knulletje.
Vrouwen die op hun 27ste al verder zijn dan een gemiddelde Nederlander ooit zullen worden.
Ik weet nog dat ik op de begrafenis van SQ's oudoom in pak was (gewoon werkkleding jeweets) en ik na de begrafenis spijkerbroek en T-shirt aangedaan heb. Kwam ik even later dat nichtje tegen zegt ze tegen mij "Zo! Heb je je apepakje weer uitgedaan? Ik kan me voorstellen dat dit fijner zit!".
Ja ik was beetje beledigt.
Alsof ik niet dagelijks rondwandel in pak.
Is een anderequote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..alleen 30+ kerels...of is dat weer een ander?
Nicolette heeft gewoon lekkere tieten, geef maar toequote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eensch!!
Hannah Verboom
Nicolette Kluiver
hmmm ik heb ook een carriere nichtje in londenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is een andere.
Carriére nichtje heeft een baan in Londen waar ze meer dan het dubbele van mij verdient.
Het 30+ nichtje heeft als main objective om vooral niet te hoeven werken. En daar heeft ze weer 30+ vriendjes voor nodig die dat voor haar doen.
Mijn vriend vind haar ook al helemaal geweldig. Ze is wel geinig, maar ik vind haar niet echt knap... meer gewoon... gewoon wel spontaan enzo, maar niet knap...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eensch!!
Hannah Verboom
Nicolette Kluiver
Gemiddelde Nederlander is iemand die gewoon lekker gaat werken. +/- modaal verdient (in ons geval stukkie meer, maar niet bizar veel), lekker veilig baantje met niet al te veel verantwoordelijkheden en gewoon paar keer per jaar met de Fiat Punto Grande danwel Opel Astra op vakantie gaat. Gewoon de gemiddelde Nederlander dus. Hoe de meesten van ons zullen eindigenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Definieer verder dan een gemiddelde Nederlander.
En wat een kapsonestrut, laat maar.
Sterker nog, ze heeft een scheve bek. Maar ze heeft lekkere tieten, is inderdaad spontaan en je weet zeker dat je alle standjes met haar kan afwerken. Dat is hetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn vriend vind haar ook al helemaal geweldig. Ze is wel geinig, maar ik vind haar niet echt knap... meer gewoon... gewoon wel spontaan enzo, maar niet knap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |