Gemiddeld is: alle NLers bij elkaar optellen en dan delen door het aantal. Niet zo ingewikkeld, toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Definieer verder dan een gemiddelde Nederlander.
Ik bedoelde eigenlijk meer wat zij nu deedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gemiddelde Nederlander is iemand die gewoon lekker gaat werken. +/- modaal verdient (in ons geval stukkie meer, maar niet bizar veel), lekker veilig baantje met niet al te veel verantwoordelijkheden en gewoon paar keer per jaar met de Fiat Punto Grande danwel Opel Astra op vakantie gaat. Gewoon de gemiddelde Nederlander dus. Hoe de meesten van ons zullen eindigen.
Ik ben al autotrader af aan het speuren naar een oude volvoquote:
Froukje is ook prima, maar die heeft echt helemaal niks. Dat is dan wel weer jammer. Sophie Hilbrand tongt met Katja, dus dies ook goedgekeurdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:26 schreef bleiblei het volgende:
Nicolette vind ik echt vet overrated.
Echt helemaal nix aan.
Sophie en Froukje waren eerste seizoen van 6Pack wel tof maar zijn nu ook gewoon net te hippe sufkutten.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben al autotrader af aan het speuren naar een oude volvo
Valt wel mee, heb gewoon helemaal geen zin.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ahhhh... je hebt 't maar zwaar!![]()
Ik ben opgezwollen, sta helemaal stijf van het vocht, ben 1.5 kg zwaarder dan gisteren en ik ben dood moe.Vraag me af of dat zwemmen met SQ vanmiddag een succes wordt.
Blijf denk ik wel goed drijven vandaag.
Dank je.quote:
ik ben zwaar, da's weer wat anders.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb gewoon helemaal geen zin.
Jij hebt het wel zwaar !
Werken.... Vooral heel hard werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer wat zij nu deed. Zie het ook het woord "verder".
Ondeugende ogen en een ontzettende grijns hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:30 schreef ArTiC het volgende:
Nicolette is gewoon lekker..met de nadruk op gewoon...ze heeft iets in haar uitstraling gewoon...
niet echt te definieren
Zoiets iddquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:32 schreef r8ality het volgende:
Maar Levi, jij bent dus gewoon een vette pad eigenlijk?
Juup..post je foto..schnellquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil weer eens ouderwets helemaal bloedgeil worden als ik alleen maar naar iemand kijk.
Ik zal zaterdag een foto van mezelf maken met m'n nieuwe brilquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil weer eens ouderwets helemaal bloedgeil worden als ik alleen maar naar iemand kijk.
Issie net zo vet als de mijne?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag een foto van mezelf maken met m'n nieuwe bril.
*afdruipt*quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik denk niet dat dat werkt hoor.
Ik val sowieso op mannen, niet op jongetjes en ik houd van zelfverzekerde enigszins arrogante types.
vast welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:44 schreef bleiblei het volgende:
Als je na een jaar erachterkomt dat je een stuk meer SAP Modules hebt beheerd dan je dacht, mag je dat dan opvoeren als ervaring op je CV?.
Ik heb het over sex.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:42 schreef bleiblei het volgende:
Kijk, en daar gaat het mis JB.
Je valt op kerels waar je zelf geen overwicht over hebt.
Met als resultaat dat je je laat beperken in je levensgenot.
Ik denk dat je gewoon een beetje sadomasochistisch aangelegd bent.
Je wil geen leuke kerel, maar een klootzak die je arrogant opdraagt te doen wat hij wil. Maar daarentegen wil je wel bepaalde vrijheden die je niet krijgt bij zo een kerel.
Hou je maar vast aan levi..die zei vanmorgen dat ze bleef drijvenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ik ga zo hard zinken straksIk kreeg mezelf al niet eens vooruit op de fiets, mijn benen zijn van Brinta
Oh, dan moet je een buitenkerel nemen voor de sex, en voor de rest een fatsoenlijke kerel zoeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het over sex.
Als ik nu een andere relatie zou aangaan, zou ik daar niet aan beginnen.
Aan de andere kant, ben ik zelf vrij dominant, dus moet ik ook weer geen watje hebben.
En ik houd wel van een vent die me zegt wat te doen
Dat wordt nog grappig in 't zwembad.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hou je maar vast aan levi..die zei vanmorgen dat ze bleef drijven
Ik heb al kindjes BB.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, dan moet je een buitenkerel nemen voor de sex, en voor de rest een fatsoenlijke kerel zoeken.
Let wel dat je bij de laatste ook je kindjes maakt. Niet bij de eerste.
Ik ken die niet echt, wie praat gurlie?quote:
Die grap met iets van Greenpeace en terugrollen in zee is natuurlijk een beetje flauw om te maken nuquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat wordt nog grappig in 't zwembad.
Degene die zich aangesproken voeldequote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken die niet echt, wie praat gurlie?
Post maar zou ik zeggen. Die van mij kost alleen het montuur al 180 euro, dus mooi zou ie wel moeten zijnquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef JamesBrownie het volgende:
O nou, ik iig niet dan.
Alsof dát iets zegt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Post maar zou ik zeggen. Die van mij kost alleen het montuur al 180 euro, dus mooi zou ie wel moeten zijn.
volgens mij was het montuur van bb 400 euroquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Post maar zou ik zeggen. Die van mij kost alleen het montuur al 180 euro, dus mooi zou ie wel moeten zijn.
Ik ken gurlie niet zeg ik toch!quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij was het montuur van bb 400 euro
Ik ben helemaal van Brinta, niet alleen mijn benen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ik ga zo hard zinken straksIk kreeg mezelf al niet eens vooruit op de fiets, mijn benen zijn van Brinta
Durf je het wel aan dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van Brinta, niet alleen mijn benen.![]()
Kwam vanmorgen hertjes tegen toen ik door 't bos fietste, was bijna genoeg om mijn dag goed te maken.Bijna.
Al is het maar omdat montuurloze brillen stom zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:03 schreef r8ality het volgende:
Mijn pa heeft zo'n "montuurloze" bril van fokking 1000 euro. Dat zou ik echt nooooit uitgeven.
naja 't is meer "bos"... het lapje groen tussen Aalst en Waalre waar ik 's morgens doorheen fiets. Daar staken vanmorgen 4 hertjes het fietspad over.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Waar ergens hertjes in t bos?
Zie mijn post in de dieetclub.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Durf je het wel aan dan?Ik moet zeggen dat ik hevige twijfels heb. Het water in zal wel lukken, maar ik ben bang dat ik nooit meer het trappetje omhoog kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |