jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En nu heb je een klein piemeltje?
rennen dan...laat M maar ff filmenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Oh, ik heb hier nog wel een paar staan om op te oefenen!
Moet wel lukken!
Aaaaahhh.quote:
Waarom filmen, dat kan ik ook wel als ie niet filmtquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rennen dan...laat M maar ff filmen
Groene bakkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zolang het maar niet met bakken uit de lucht valt
wanneer spreken we weer af?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Aaaaahhh.
Wil je getroost worden?
Hoe moeten wij het dan terugzien op youtube?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waarom filmen, dat kan ik ook wel als ie niet filmt
Je mag langskomen wanneer je wilt, maar doe dat da wel als vriend thuis isquote:
Was er na de finish een mogelijkheid om te douchen ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:50 schreef amaranta het volgende:
dus rob heeft ene dikke schimmel op zn teen sinds de marathon
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe moeten wij het dan terugzien op youtube?
Arme Rob.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef amaranta het volgende:
als je het mij vraagt is het binnenkort chopchop grote teen
Hij kan ook gewoon naar de huisarts voor een kuurtjequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef amaranta het volgende:
als je het mij vraagt is het binnenkort chopchop grote teen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Aaaaahhh.
Wil je gepijpt worden?
dat kan...je kan het ook laten staanquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef Juup© het volgende:
Pizza smaakt matig. Jammer dat ze die niet zo in het klein hebben, nu kan ik zeker de helft weggooien
En dan? Opnieuw opwarmen of koud eten? Bah, ben geen amerikaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat kan...je kan het ook laten staan
uiteindelijk ruimt het zichzelf opquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan? Opnieuw opwarmen of koud eten? Bah, ben geen amerikaan.
Dat red die pizza niet met die mormels hierquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteindelijk ruimt het zichzelf op
JB trakteerdquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb fotoboek besteld, jullie staan er ook in SQ, ArTiC, amaranta en BB
En ik heb nog 900 euro op mijn rekening staan, had ik niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |