dat is toch zeker 10meter voor jequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:18 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik wilde nog even kwijt dat ik 'savonds harlopen eigenlijk wel lekker vond, totdat ik op de hoek van de straat al pijn had aan mijn voeten...
Dat is niet het geval, ik kreeg het nl pas toen ik al een paar weken aan het lopen was ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:31 schreef ArTiC het volgende:
als ik een tijdje niet gefietst heb (zoals nu) dan heb ik ook altijd zadelpijn na weer een keer fietsen...is idd niet prettig maar je moet er doorheen..anders wen je nooit...stap voor stap (letterlijk in jouw geval
) verder gaan
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:33 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet het geval, ik kreeg het nl pas toen ik al een paar weken aan het lopen was ofzo.
Nu zal dat ook wel, maar ik heb geen zin om elke keer een paar weken te lopen en dan een paar weken niet om vervolgens weer op nieuw te beginnen.
Mijn voeten zijn gewoon niet goed denk ik.
Houden ze in de PC Hooftstraat niet ieder jaar een race voor vrouwen op hoge hakken? ga dat doen danquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb vrij goede schoenen, echte hardloopschoenen.
Alleen ben ik het heel erg gewend om op hakken te lopen(van mijn 12e tot mijn 20e alleen maar hakken aan gehad) en mijn voeten zijn daar naar gaan staan, misschien inlegzolen ofzo nodig, weet ik veel.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:39 schreef Juup© het volgende:
Terug Eet Post
Moet zij eerst oefenenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Houden ze in de PC Hooftstraat niet ieder jaar een race voor vrouwen op hoge hakken? ga dat doen dan
Geen post ws.quote:
terug eten = kotsenquote:
weet ik het...ik ben geen vrouw ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat kan ik wel.
Hoe hoog moeten die hakken zijn?
12cmquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat kan ik wel.
Hoe hoog moeten die hakken zijn?
Zeker weten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet ik het...ik ben geen vrouw ofzo
zolang het maar niet met bakken uit de lucht valtquote:
was het maar..dan had ik een grote klitquote:
En nu heb je een klein piemeltje?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was het maar..dan had ik een grote klit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |