wij willen lachen foto's zien!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:29 schreef r8ality het volgende:
De wereld! Scherpheid! Helderheid.
Alleen lijkt m'n beeldscherm nog even een parallellogram, maar daar dat is een kwestie van dat ding nog anderhalf uur op m'n smoel houden.
Nope.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Had je eerst geen bril/lenzen nee?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:37 schreef bleiblei het volgende:
Jullie vergeten Son.
Ene Juup is daarheen vertrokken.
hai eppineesjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:29 schreef amaranta het volgende:
hey
van die zogenaamd 'technische' mensen die het zelf beter denken te wetenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:22 schreef Juup© het volgende:
Anders zet ik gewoon de LAN verbinding terug aan ipv UPC de schuld te geven dat ik geen internet heb (al lag UPC er wel even uit wegens werkzaamheden daar)
Ja idd, triest hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van die zogenaamd 'technische' mensen die het zelf beter denken te weten
hallo..UPC..wat denk jij danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja idd, triest hoor.
Al moest ik vanmorgen wel eerst UPC bellen om te vragen waarom ik geen internet had (was voordat ik de LAN uitgezet heb), en toen kreeg ik een standaard kut stem die doodleuk vertelde dat "om de service te vergroten, er werkzaamheden aan het netwerk waren". Stuur dan 1 of 2 dagen van te voren even een e-mail sukkels.
enge foto...laat je dan ook zo'n baardje staan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:55 schreef bleiblei het volgende:
SQ! Als we gaan trouwen wil ik ook met een vrachtauto op de foto![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weeeeeet het niet. Heb niet de indruk dat SQ daar net zo op geilt als jij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:55 schreef bleiblei het volgende:
SQ! Als we gaan trouwen wil ik ook met een vrachtauto op de foto![]()
![]()
[ afbeelding ]
Stof eraf blazen is 1 ding, er daadwerkelijk ook in gaan lezen een 2equote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:43 schreef ArTiC het volgende:
Misschien moet ik weer eens het stof van mijn php/asp boeken blazen
Daar heb ik leuke pilletjes voorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:01 schreef ArTiC het volgende:
gisteren veel te weinig gedronken..ik ben veel te hyper
De scherpheid herken ik wel, alleen na 2 maanden klopten de glazen al niet meer omdat mijn ogen blijkbaar iets beter geworden warenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:29 schreef r8ality het volgende:
De wereld! Scherpheid! Helderheid.
Alleen lijkt m'n beeldscherm nog even een parallellogram, maar daar dat is een kwestie van dat ding nog anderhalf uur op m'n smoel houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |