Zeer onterechte, onnozele klachtquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:24 schreef behangplakker het volgende:
Klacht: James Bond leraren moeten lokaalnummers kennen.
was op weg naar de fietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:27 schreef sir_DERFEL het volgende:
dus, jouw leraar liep op straat jouw klas te zoeken?
Moet je maar niet met criminele vriendje bakkers omgaan...quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:26 schreef behangplakker het volgende:
nee bij ons op school moet je uurtjes nakomen, heel kinderachtig enzo
het gevolg hiervan was dat ik 3 uur kauwgom mocht krabben
De meeste mensen kennen Timothy Dalton nog eens niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:29 schreef s0k het volgende:
Eh...
Omdat je iemand voor thimoty dalton uitmaakt moet je drie uur kauwgom krabben? Word je dan voor "kankerlijer" van school getrapt? Wat een softies, bij mij vlogen er wel ergere dingen door de gangen naar docenten dan "timothy dalton"
Zeker geen randstad?
Ik vond het wel een toffe Bond!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De meeste mensen kennen Timothy Dalton nog eens niet.
Was hij niet diegene die alleen "her majesty secret service" had gedaan?quote:
Samen met die andere snuiter was hij de meest waardeloze ooitquote:
Dat was meneer Lazenbyquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Was hij niet diegene die alleen "her majesty secret service" had gedaan?
Puh, ik vind Dalton en Lazenby allebei leuker dan Sean Connery!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:54 schreef s0k het volgende:
[..]
Samen met die andere snuiter was hij de meest waardeloze ooitSamen met die lazenby.
Ja Sean Connery praat zo idioot.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat was meneer Lazenby
[..]
Puh, ik vind Dalton en Lazenby allebei leuker dan Sean Connery!
Living Daylights en License to Kill meen ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Was hij niet diegene die alleen "her majesty secret service" had gedaan?
ik ook, vond het jammer datie maar 2 films had gedaanquote:
hij heeft wel license to kill hequote:Op donderdag 10 januari 2008 17:28 schreef TNA het volgende:
Was 'ie gewapend?
Nouja, het is het Verre Oostenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:29 schreef s0k het volgende:
Eh...
Omdat je iemand voor thimoty dalton uitmaakt moet je drie uur kauwgom krabben? Word je dan voor "kankerlijer" van school getrapt? Wat een softies, bij mij vlogen er wel ergere dingen door de gangen naar docenten dan "timothy dalton"
Zeker geen randstad?
Dat hebben we eerder gehoord, wanneerquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:36 schreef behangplakker het volgende:
Fotos volgen.
Denk eerder omdat hij op school had moeten zijn en het belangrijker vond om naar de bakker bart te gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:29 schreef s0k het volgende:
Eh...
Omdat je iemand voor thimoty dalton uitmaakt moet je drie uur kauwgom krabben?
Mag je nog blij zijn dat het je leraar was die je toeriep en niet iemand met een zwarte band swahili en een kort lontje.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef behangplakker het volgende:
Als iemand een onnozele opmerking naar je maakt, wat je misschien wel noooooooooooooooooooooit eerder in je leven hebt gehoord, of je zit er elke dag tegenaan te hinken, en het is net je eerste lesuur als leraar, dan denk ik dat je het niet over je heen laat gaan
Mijn relatie met andere leraren laat dit wel toe, en soms laat mijn karakter mij gewoon niet toe om me in te houden. De meeste leraren weten dit van mij wel op school, en meestal schenken ze er geen aandacht aan als ik iets zeg.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag je nog blij zijn dat het je leraar was die je toeriep en niet iemand met een zwarte band swahili en een kort lontje.
Waarom riep je het eigenlijk, doe je dat normaal, in het wilde weg namen roepen naar wildvreemden? Mensen die je nooit eerder gezien hebt?
Waardeloze grap. Ik moest lachenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
hij heeft wel license to kill he
'quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn relatie met andere leraren laat dit wel toe, en soms laat mijn karakter mij gewoon niet toe om me in te houden. De meeste leraren weten dit van mij wel op school, en meestal schenken ze er geen aandacht aan als ik iets zeg.
Maar je wist niet dat dit een leraar van je was en toch roep je hem iets toe, blijkbaar heeft je karakter een fout die wel eens tot een gebroken neus kan leiden omdat je de verkeerde persoon iets toeroept.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn relatie met andere leraren laat dit wel toe, en soms laat mijn karakter mij gewoon niet toe om me in te houden. De meeste leraren weten dit van mij wel op school, en meestal schenken ze er geen aandacht aan als ik iets zeg.
Leraren slaan je niet, en hij kwam op mij aflopen, ik zocht hem in eerste instantie niet opquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar je wist niet dat dit een leraar van je was en toch roep je hem iets toe, blijkbaar heeft je karakter een fout die wel eens tot een gebroken neus kan leiden omdat je de verkeerde persoon iets toeroept.
Je wist nog niet dat hij een leraar was.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leraren slaan je niet, en hij kwam op mij aflopen, ik zocht hem in eerste instantie niet op
ik moest door de school heen om bij de fietsen te komenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als die twee gebouwen dicht bij elkaar staan lijkt het me logisch dat alle ouderen die daar tussen lopen, medewerkers zijn van de school van TS.
Die kunnen je straf geven, ja.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
hij heeft wel license to kill he
Zeg TS, wat doe jij eigelijk?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ik moest door de school heen om bij de fietsen te komen
hij liep erin en liep recht op me af, alsof hij me op wilde pakken ofzo
toen hield mij niks meer in de weg dan iets te zeggen he
One can only hope.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar je wist niet dat dit een leraar van je was en toch roep je hem iets toe, blijkbaar heeft je karakter een fout die wel eens tot een gebroken neus kan leiden omdat je de verkeerde persoon iets toeroept.
ik hoop dat je dat zo mag houdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:11 schreef Xebrozius het volgende:
NOG NOOOOIT GEZIEN IN MIJN HELE LEVEN.
Zwerver dat je bent. Ik moest dat ook wel eens doen, maar ik ga echt geen kauwgom krabben, dan maar vegen ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:26 schreef behangplakker het volgende:
nee bij ons op school moet je uurtjes nakomen, heel kinderachtig enzo
het gevolg hiervan was dat ik 3 uur kauwgom mocht krabben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |