Daar mag je alleen heen als je zwanger bent of met een kinderwagen het gangpad gaat blokkeren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Ga naar Ikea en ga er lekker een paar dagen rondhangen. Dan ben je op Zweeds grondgebied. Opgelost. Slotje
Nog 55.5 uur en ik zit in de auto naar Malmöquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:07 schreef Rekkie het volgende:
Nog 42 uur en ik zit in het vliegtuig naar Stockholm
dat zou ik graag doen in mn koenigsegg, helaas staat ie net bij de garage, in zweden welteverstaaan dan he.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ga maar lekker in de file staan, met je Saab, Volvo, Scania of Koenigsegg..
Gewoon een beetje doorsparen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:26 schreef zuiderbuur het volgende:
Noorwegen vind ik het overwegen waard trouwens,...maar misschien is dat wel een beetje te duur ...
Een collega van me is er net geweest en die was helemaal ondersteboven (eventjes een lasagne eten ergens->30 euro, blikje bier kopen->5 euroquote:Op zondag 13 januari 2008 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon een beetje doorsparen.
Samenvatting:
Zweden![]()
Noorwegen
Een blikje bier kost in de supermarkt maar ongeveer 2¤ voor 0.3l of 3¤ voor 0.5l.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:37 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Een collega van me is er net geweest en die was helemaal ondersteboven (eventjes een lasagne eten ergens->30 euro, blikje bier kopen->5 euro)
Check de "nieuwe" chromen sierdoppen!quote:
Ik ben in Solna.... Gustav II Boulevardquote:Op maandag 14 januari 2008 09:52 schreef sweboy het volgende:
[..]
Ikke ook![]()
![]()
![]()
Ikke woont in zweden. Stockholm. Stora Essingen![]()
![]()
Alleen drank en roken is duur,gelukkig is roken daar duur anders was dat prachtige landschap verkracht door die kut rokersquote:Op zondag 13 januari 2008 22:26 schreef zuiderbuur het volgende:
Noorwegen vind ik het overwegen waard trouwens,...maar misschien is dat wel een beetje te duur ...
In het weekend heb ik "vrij" en kan dus verschillende dingen gaan doen..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:07 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ben jaloers en ga je nog uit en achter de Zweedse blondjes aan? feest ook voor mij
Buiten je landgrens is het legaal om vreemd te gaanquote:Op maandag 14 januari 2008 13:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In het weekend heb ik "vrij" en kan dus verschillende dingen gaan doen..
Achter de blondjes aan vind ik niet noodzakelijk
Ik ben voorzien namelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |