Lelijk, haar, en te jongquote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef Slappy het volgende:
Hoezo ???Waren vast beginners.
Whahaquote:Op maandag 14 januari 2008 15:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik stel me altijd voor, dus vreemd gaan kan niet
quote:
Nee ben moequote:Op maandag 14 januari 2008 22:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daarom moet je gapen op mijn mening?
PSV moet toch tegen Helsingborg in de UEFA Cupquote:
Geloof 't wel ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
PSV moet toch tegen Helsingborg in de UEFA Cup
Hoe was het?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:15 schreef r8ality het volgende:
Net terug. Inclusief zoute boter, vitlöksil en perencider.
Eigenlijk alleen maar gereden, verder niet veel gedaan. We hebben globaal dit gereden: Malmö - Västerås (links naast Stockholm) - Halmstad - Malmö.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Hoe was het?
Waar ben je geweest?
Rot eens op från denna topic!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:08 schreef Chulaa het volgende:
ik wil naar egypte.. NU!!
Rix FMquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:02 schreef r8ality het volgende:
Ik heb nu Rix FM webradio aanstaan.
Ligt eraan of je een beetje Zweeds kan natuurlijk. Plus de herkenning. Verder is het een vrouwenmuziek inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rix FMDat was ik na 2 maanden helemaal zat...
Ik ben nog steeds met een been in Zweden. Maandag mijn Zweden shot gehaald bij de Ikea in Delft en ik ben inderdaad lid van de Zweden Hyve jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:19 schreef BonJovi het volgende:
Hoe is het terug in NL ik ging op Zweden hyves checken en je stond er ook op he Pieter
Heel veel herhaling.. Als ik soms aan een liedje dacht.. bijvoorbeeld aan September - Can't Get Over, Måns Zelmerlöw - Brother Oh Brother, Danny - If Only You of Kent - Ingenting en je zette de radio aan, kon je binnen 5 minuten wel een van deze nummers te horen krijgen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een beetje Zweeds kan natuurlijk. Plus de herkenning. Verder is het een vrouwenmuziek inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |