Ja want zo'n parkiet is echt een gezellig huisdierquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
Ik denk er nog eens over, Dennis. Het is wel leuk en ik zit hier ook de hele dag alleen...
Nuvole
Een opgezette, die het design interieur niet kapot krabt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef Zakje het volgende:
Ik wil dolgraag zo'n hele mooie perzische kat![]()
![]()
Nee, een brave, die mooi bij het interieur past. Maar serieus, die beesten zien er superlief uit!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een opgezette, die het design interieur niet kapot krabt?
Ow hemel...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, een brave, die mooi bij het interieur past. Maar serieus, die beesten zien er superlief uit!
[ afbeelding ]
Daarbij moet ik meteen aan een oud stripboek van Sjors & Sjimmie denken waarbij zo'n kat veranderde in een enorm monster.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:26 schreef Zakje het volgende:
Nee, een brave, die mooi bij het interieur past. Maar serieus, die beesten zien er superlief uit!
[ afbeelding ]
Proef ik daar sarcasme?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja want zo'n parkiet is echt een gezellig huisdier
Ik sliep eens bij een vriend op de bank en toen ik wakker werd keek ik recht in zo'n snufferd. En dat beest nog blazen ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
Ik denk er nog eens over, Dennis. Het is wel leuk en ik zit hier ook de hele dag alleen...
Nuvole
Mijn favo film!!!quote:
Ik schrijfquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hoi!
Heb je nog geen leuke Amerikaanse baan daarzo? Muffins bakken ofzo?
quote:
Romans (voor mijn eerste (deel een van een trilogie) heb ik waarschijnlijke een uitgever, van een kinderboek dat ik vorig jaar schreef hoor ik hopelijk eind van de maand of dat wordt uitgegeven, en intussen ben ik nog met deel twee en drie bezig en een fantasy-roman.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat schrijf je ? Voor tijdschriften of hele romans ?
Verkoop je eigenlijk een beetje? schrijf je bestsellers, doe je het 'gemiddeld' goed, of worden ze direct gedumpt in de bugetbak?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Romans (voor mijn eerste (deel een van een trilogie) heb ik waarschijnlijke een uitgever, van een kinderboek dat ik vorig jaar schreef hoor ik hopelijk eind van de maand of dat wordt uitgegeven, en intussen ben ik nog met deel twee en drie bezig en een fantasy-roman.
Meer info op http://www.michameinderts.nl
Als Oprah je zou uitnodigen in één van haar boekenclubshows, zou je gaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Romans (voor mijn eerste (deel een van een trilogie) heb ik waarschijnlijke een uitgever, van een kinderboek dat ik vorig jaar schreef hoor ik hopelijk eind van de maand of dat wordt uitgegeven, en intussen ben ik nog met deel twee en drie bezig en een fantasy-roman.
Meer info op http://www.michameinderts.nl
Daar kan ik je hopelijk over tien maanden antwoord op geven. Maar nee, ik reken niet op enorme Harry Potter oplagen. Dat lukt in Nederland toch bijna niemand en mijn markt (de trilogie heeft een sterk homoseksueel thema) is gewoon niet groot. Maar de mensen die mijn eerste manuscript hebben gelezen kunnen niet wachten tot het boek uitkomt en dat wil toch wel iets zeggen, denk ik. En dat zijn niet allemaal vrienden van me die me naar de mond pratenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Verkoop je eigenlijk een beetje? schrijf je bestsellers, doe je het 'gemiddeld' goed, of worden ze direct gedumpt in de bugetbak?
Waarom wissel je niet gewoon van markt en probeer je zo'n bestseller te schrijven? Dan loop je serieus binnenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar kan ik je hopelijk over tien maanden antwoord op geven. Maar nee, ik reken niet op enorme Harry Potter oplagen. Dat lukt in Nederland toch bijna niemand en mijn markt (de trilogie heeft een sterk homoseksueel thema) is gewoon niet groot. Maar de mensen die mijn eerste manuscript hebben gelezen kunnen niet wachten tot het boek uitkomt en dat wil toch wel iets zeggen, denk ik. En dat zijn niet allemaal vrienden van me die me naar de mond praten
Ik denk niet dat je zo 123 een bestseller schrijftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom wissel je niet gewoon van markt en probeer je zo'n bestseller te schrijven? Dan loop je serieus binnen! Daarna als je je schaapjes op het droge hebt kun je je uitleven met je favoriete onderwerp nietwaar
?
Het valt altijd te proberen , niet geschoten is immers altijd misquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zo 123 een bestseller schrijft
Omdat ik wil schrijven wat ik leuk vind, niet omdat ik er rijk van wil worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom wissel je niet gewoon van markt en probeer je zo'n bestseller te schrijven? Dan loop je serieus binnen! Daarna als je je schaapjes op het droge hebt kun je je uitleven met je favoriete onderwerp nietwaar
?
Maar mischien word het wel een bestseller binnen de doelgroepquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het valt altijd te proberen , niet geschoten is immers altijd mis.
.......Sonja bakker haar boek heeft goed verkocht geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik wil schrijven wat ik leuk vind, niet omdat ik er rijk van wil worden.
Sowieso zijn er in Nederland misschien vier of vijf schrijvers die van maar één boek kunnen leven. Meestal moet je er een flink aantal goedverkopende hebben geschreven als je ook kaas op je brood wil.
Dat zou ik niet erg vindenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar mischien word het wel een bestseller binnen de doelgroep
Ook alleen maar om dat domme mensen de trend volgenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
.......Sonja bakker haar boek heeft goed verkocht geloof ik. Maar je hebt gelijk, misschien is het beter dat je iets doet waarbij je je goed voelt
.
Ik denk dat iets waarbij je je goed voelt, per definitie beter wordt dan iets dat "moet" maar waar je geen feeling voor hebt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
.......Sonja bakker haar boek heeft goed verkocht geloof ik. Maar je hebt gelijk, misschien is het beter dat je iets doet waarbij je je goed voelt
.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:28 schreef wonderer het volgende:
Anyway, ik ga Interview with the vampire kijken
Ja, jouw schuldquote:
hoezo mijn schuld?quote:
Oh neequote:
Je zal Sir Edmund Hillary heten, overleden zijn en in je testament hebben staan dat je op de top van de Mount Everest begraven wil worden. Leuk, als begrafenisondernemer zijnde.quote:
leuke klus om daar op grote hoogte een graf te moeten delven op die gletsjersquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je zal Sir Edmund Hillary heten, overleden zijn en in je testament hebben staan dat je op de top van de Mount Everest begraven wil worden. Leuk, als begrafenisondernemer zijnde.
Wat een slechte site. Van wie is ie?quote:
Dat is met recht low-budget..quote:
Nee muts, dat is Egbert-Jan Weeberquote:
*rochel* Mornin'quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
http://youtube.com/watch?v=VzHkcqEp2-gquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |