Wat gaaf!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Over boeken gesproken, had ik al gemeld dat ik waarschijnlijk een uitgever heb voor Arthur?
Nee.. de naam is Alternate omdat je altijd vast een alternatief moet kiezen voor als iets er toch niet blijkt te zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef DennisMoore het volgende:
Werken bij Alternate is de ene keer leuk, en de andere keer kut.
Daarom die naam.
Nee dat had je nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Over boeken gesproken, had ik al gemeld dat ik waarschijnlijk een uitgever heb voor Arthur?
quote:
Uh-huhquote:
het schoot mij ook gelijk te binnenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik de enige die hem op Dakota vind lijken?
Bij dezequote:Op donderdag 10 januari 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:
Paul Arden schreef de bijbel? Nooit geweten
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef wonderer het volgende:
Zonder belofte?
Hij lijkt op een vriend van me hehe. Is hij Iranees daar lijkt ie wel een beetje opquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en Sam..... zelfs ik kan er af en toe op vallen.....
[ afbeelding ]
En hij begint nog met een D ook
Bovendien is ie weer single.... o dear.
Is daar ook een Nederlandse vertaling van?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben nu opnieuw begonnen aan:
[ afbeelding ]
Kom er nu vast wel doorheen qua tijd.
Bol.com kent hem niet, nee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is daar ook een Nederlandse vertaling van?
Neem hem eens van achter en kijken of ie net zo schel gilt als dat nare kind.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hem op Dakota vind lijken?
[ afbeelding ]
I don't wanna know!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neem hem eens van achter en kijken of ie net zo schel gilt als dat nare kind.
Ow ja ik zat met de engelse titel in m'n hoofdquote:
Zit je nu nog steeds naar Marc_Mga te loeren?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
Vreselijk hoe je sommige mensen op bv gay.nl in een paar jaar tijd op hun foto's zoveel ouder ziet worden.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zit je nu nog steeds naar Marc_Mga te loeren?
Zeg, gaan we mijn Raspberry Twin beledigen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Neem hem eens van achter en kijken of ie net zo schel gilt als dat nare kind.
Echt niet mijn tiep (geweest)quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Met plezierquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, gaan we mijn Raspberry Twin beledigen?
Ik ben echt fan van jouw vogelquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat typen vlak naast me maakt helemaal niet veel lawaai.
Jammer dat 4400 gecanceled is dan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms vind ik 4400 zelfs beter dan heroes
"kost geld"quote:
Tientje of twee, hooguit!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:05 schreef wonderer het volgende:
"kost geld"
Maar ik heb er wel over na zitten denken, ja
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:04 schreef Ang3l het volgende:
"Wat goed is mag niet te lang duren, Diablo.
Voor je 't weet ga je 'r nog in geloven.
Weet je, je moet het zo aanpakken als bij een feestje.
Laat komen, en op tijd gaan.
Dat is het geheim. Begrijp je?"
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
En ik vind 'm nog steeds cute.
is dat de kroonprins?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik vind 'm nog steeds cute.
Voer, dierenarts, kooi etc. En ik wil eigenlijk een katquote:
Beestje vreet 10 gram zaad per dag ofzoquote:
Mijn ouders hadden met die (simpele) huisdieren altijd de insteek (denk ik?): Als ze iets mankeren, dan mogen ze óf beter worden, óf het loodje leggen. Kan me niet herinneren dat we ooit met een beest naar een dierenarts zijn geweest iig. Nou zit dat bij ingewikkelder beesten natuurlijk anders, die moeten gesteriliseerd en ontwormd worden enzo.quote:dierenarts
Mja, da's wel een uitgave, maar is vast op de rommelmarkt wel goedkoop te vinden.quote:kooi etc.
Dan houdt het opquote:En ik wil eigenlijk een kat
Volgens mij worden ze allemaal wel leuk als je ze jong koopt, de een wat leuker dan de ander misschien. M'n eerste (een mannetje) was het leukst, het aanhankelijkst. Maar misschien was dat ook wel 't exemplaar waar ik als kind het meeste tijd instakquote:En als ik een parkiet neem, is ie natuurlijk nooit zo leuk als de jouwe...
Ik dacht eerst: wat zit je nou weer te zeuren over anderen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echt niet mijn tiep (geweest)!
Nee, eentje uit A'dam die ik vroeger wel 's sprak. Toen had ie zulke leuke foto's.
Kan ook voor een groot deel aan dat dumb'n'dumber-kapsel liggen natuurlijk.
Is ie niet al bijna uitgedroogd ondertussen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Zou ie een beetje leuk opdrogen denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |