Wat gaaf!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Over boeken gesproken, had ik al gemeld dat ik waarschijnlijk een uitgever heb voor Arthur?
Nee.. de naam is Alternate omdat je altijd vast een alternatief moet kiezen voor als iets er toch niet blijkt te zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef DennisMoore het volgende:
Werken bij Alternate is de ene keer leuk, en de andere keer kut.
Daarom die naam.
Nee dat had je nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Over boeken gesproken, had ik al gemeld dat ik waarschijnlijk een uitgever heb voor Arthur?
quote:
Uh-huhquote:
het schoot mij ook gelijk te binnenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik de enige die hem op Dakota vind lijken?
Bij dezequote:Op donderdag 10 januari 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:
Paul Arden schreef de bijbel? Nooit geweten
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef wonderer het volgende:
Zonder belofte?
Hij lijkt op een vriend van me hehe. Is hij Iranees daar lijkt ie wel een beetje opquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en Sam..... zelfs ik kan er af en toe op vallen.....
[ afbeelding ]
En hij begint nog met een D ook
Bovendien is ie weer single.... o dear.
Is daar ook een Nederlandse vertaling van?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben nu opnieuw begonnen aan:
[ afbeelding ]
Kom er nu vast wel doorheen qua tijd.
Bol.com kent hem niet, nee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is daar ook een Nederlandse vertaling van?
Neem hem eens van achter en kijken of ie net zo schel gilt als dat nare kind.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die hem op Dakota vind lijken?
[ afbeelding ]
I don't wanna know!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neem hem eens van achter en kijken of ie net zo schel gilt als dat nare kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |