Ik vind van welquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
Niks mis met flaporen.
Mja, er is verschil tussen flapoortjes en enorme zeiloren.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind van welDaarom heb ik ze ook recht laten zetten toen ik klein was.
Dan is het 2014quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:44 schreef DennisMoore het volgende:
Nog 6 jaar? En wie wordt er dan legaal?
Druk! Ligt erg veel werk voor Expreszo wat voor a.s. woensdag afmoet, ga dit weekend ook nog 2 dagen met vriendinnen even het nieuwe jaar vieren in Almere én over 2 weken naar London voor een lang weekend.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:32 schreef Vlarp het volgende:
Hoe is het met CDP?
Werk is druk, maar gaat de laatste tijd prima. En nu dan even griepje te pakken. Nou ja, 't is bijna over. Ga morgen ook weer werken. Ik vind werken eigenlijk ook gewoon leuk..quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Druk! Ligt erg veel werk voor Expreszo wat voor a.s. woensdag afmoet, ga dit weekend ook nog 2 dagen met vriendinnen even het nieuwe jaar vieren in Almere én over 2 weken naar London voor een lang weekend.
Met Vlarpske? Nog steeds aan het vloeken op je werk af en toe?
Ik ben gelukkig over m'n griep heen, dat kan ik écht niet gebruiken deze week haha.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:52 schreef Vlarp het volgende:
Werk is druk, maar gaat de laatste tijd prima. En nu dan even griepje te pakken. Nou ja, 't is bijna over. Ga morgen ook weer werken. Ik vind werken eigenlijk ook gewoon leuk..
Ja dank je. Ik heb 'm nuquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig over m'n griep heen, dat kan ik écht niet gebruiken deze week haha.
Sorry! En hoerig dat je me nu pas vertelt van Robyn. Had ook best graag gewildquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Ja dank je. Ik heb 'm nuEn ik wil/moet/ga naar de Melkweg zaterdag!
Ik hoorde het ook pas van Pim dat ze kwam. had het ook niet in de gaten! "Je gaat toch wel he?" Waarheen? "Robyn! OEN!" Waaaaaat?!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry! En hoerig dat je me nu pas vertelt van Robyn. Had ook best graag gewild
Mister Savage Garden?quote:Ach, Darren Hayes komt ook nog
Die jaquote:
Ken je klassiekersquote:
Als regelnicht van zaterdag kan ik dat écht niet maken. Ik moet absoluut's debuut op Fuckin Pop Queers ook missenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Je kan nog meeMaar flink nieuwjaar feesten klinkt ook leuk
Yup. Hij maakt zelf erg fijne muziek die soms van Savage Garden tot electro-pop gaat.quote:Mister Savage Garden?
Wist ik niet. En de film ken ik wel, natuurlijk. Boeken moet ik ooit maar eens lezen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Wist je trouwens dat ze de naam hebben uit de boeken van Anne Rice? (The Vampire Chronicles, met o.a. Interview with the Vampire)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |