abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55923013
Wist je dat v/d Wiel in FM slecht is? Ik zou hem verkopen als ik Ajax was.
pi_55923055
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=541693

eindconclusie: Het duurt nog minimaal 4 maanden en na 4 maanden besluit men verder te gaan met Koster, omdat het "moeilijk was iemand te vinden."

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55923093
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:08 schreef Longmen het volgende:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=541693

eindconclusie: Het duurt nog minimaal 4 maanden en na 4 maanden besluit men verder te gaan met Koster, omdat het "moeilijk was iemand te vinden."
Ik hoop dat Martin lekker bruin in Dubai is geworden.

pi_55923121
Al dat FM geblaat is het meest trieste wat er in deze topics wordt geschreven...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55923225
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat FM geblaat is het meest trieste wat er in deze topics wordt geschreven...
Het kan erger, ik noem Dirk Kuijt
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55923298
quote:
Inderdaad.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55923684
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:00 schreef Tommeke het volgende:
Die toont karakter, en dat spreekt voor hem!
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
pi_55923714
Daar staat wel Tom De Mul tegenover
pi_55923742
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
Ach ach, vergeten hoe Deour bij Genk wegging?
pi_55923774
quote:
Snap ook niet waarom die gast steeds met die vergelijkingen komt.. magoed..

Ik weet niet of Silva de gewenste aanwinst is..
pi_55923783
Er zijn altijd wel uitzonderingen maar vergelijk Zuid Amerikanen eens met Belgen.
pi_55923834
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef Wooldoor het volgende:
Er zijn altijd wel uitzonderingen maar vergelijk Zuid Amerikanen eens met Belgen.
In welk opzicht?
pi_55923900
quote:

[..]

Die hebben wel allebei al een behoorlijk Ajax-verleden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55923908
quote:
Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen en Robbert Schilder kunnen zich noodgedwongen pas later mengen in de titelstrijd. De drie Ajacieden trainden donderdag apart van de groep
Goh.. laat het nog maar iets langer duren voor Grego!
pi_55923969
Ja, daar komt onze geweldige medische staf weer om de hoek kijken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:46:12 #46
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55924068
die Silva
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55924074
Arbitragezaak! .

How grunn must hate us now .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55924084
"Na de winter zijn ze er weer bij."

Ik begin steeds meer vermoeden te krijgen dat er een stel oplichters rond loopt bij die medische staf.
pi_55924098
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef Nashje het volgende:
"Na de winter zijn ze er weer bij."

Ik begin steeds meer vermoeden te krijgen dat er een stel oplichters rond loopt bij die medische staf.
Zal ik?

Neuh .
Get woke, go broke!
pi_55924114
quote:

[..]

Reminder:
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55924137
In de Sportweek staat een groot verhaal (vier pagina's) over Ajax, de trip naar Dubai. Dus onderwerpen als Van Geel, Davids en de terugkeer van Perez. Heb er wat nieuwtjes, leuke en opvallende dingen uitgehaald.

Ajax is zo geschrokken van het laatste halfjaar, er gaan geruchten dat een enorme sanering aanstaande is.

Van Geel: ,,We zoeken inmiddels vooral in eigen land, omdat spelers uit het buitenland geen interesse hebben of onbetaalbaar zijn. En de subtoppers in Nederland houden ook hun poot stijf omdat we wél directe versterkingen willen.”

,,Doordat we de CL hebben gemist is een deel van dat bedrag (transfergelden) aangewend om de exploitatie te dekken. En het is beleid om geen buitensporige bedragen voor een speler te betalen omdat het risico te groot is.”

Een prima kerel, die Davids, vindt voorzitter Jaakke. ,,Ik speel elk jaar Sinterklaas bij Ajax. Dit jaar kwam ik binnen met scheenbeschermers over mijn Sinterklaas-jurk. Vond-ie prachtig.”

Davids wil kampioen worden en benadrukt dat iedereen ALLES moet geven. Hij is verbaal dwingend aanwezig. ,,Je móet dus wel een stapje extra doen”, zegt Urby. Vorig seizoen zei Ten Cate soms niets in de rust, maar stond Edgar al te schreeuwen. Zelfs bij Twente-uit (1-4 bij rust ofzo).

Waren er spelers die hebben laten weten dat ze hem graag terug zouden zien komen? Perez: ,,Ja, dat klopt.” Wie wil hij niet zeggen.
pi_55924177
toch niet te geloven he
AFC AJAX
pi_55924218
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Arbitragezaak! .

How grunn must hate us now .

De vorige arbitragezaak heeft Ajax meer geld gekost dan dat ze van plan waren om uit te geven

Daarbij is de vorige zaak ook niet gewonnen door Suarez.
pi_55924220
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Reminder: [ afbeelding ]
De Mul niet te vergeten.
Get woke, go broke!
pi_55924247
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

De vorige arbitragezaak heeft Ajax meer geld gekost dan dat ze van plan waren om uit te geven

Daarbij is de vorige zaak ook niet gewonnen door Suarez.
Tis ook niet helemaal serieus dat .

.

Jammer dat het weer moet bij ons, niet dat Ajax er veel aan kan doen, spelers willen weg naar een club die ze wil hebben, das logisch. Maar het is ook wel zo dat als Ajax komt veel clubs wel heel lastig doen.

Al geef ik grunn geen ongelijk in deze, maar je ziet het aan (bijv) Sneijder, als ze willen gaan ze toch wel.
Get woke, go broke!
pi_55924512
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Reminder: [ afbeelding ]
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55924606
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
,,Ik speel elk jaar Sinterklaas bij Ajax.
Huh.
pi_55924615
Kut arbitrage zaken, gewoon eerlijk zaken doen. Als een club niet wilt, dan toch niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55924650
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:

Van Geel: ,,We zoeken inmiddels vooral in eigen land, omdat spelers uit het buitenland geen interesse hebben of onbetaalbaar zijn. En de subtoppers in Nederland houden ook hun poot stijf omdat we wél directe versterkingen willen.”
Wat een onzin dit zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55924782
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat een onzin dit zeg.
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')