Nominatie voor TT volgende topic!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef BoNi het volgende:
...... maar een betere club dan dese is er niet...!!!
Enige is dat je die goed kan gebruiken als die er niet zijn en dat komt nog wel eens voor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich hoeft er geen verdediger bij te komen, want die zal er toch voor zorgen dat de ontwikkling van Gregory v/d en/of Johnny Heitinga wordt afgeremd, hetzelfde geldt ook voor Thomas Vermaelen.
Dat was gisterenquote:Urquhart - donderdag 10 januari 2008 @ 12:50
Hij kwam gewoon niet op de training omdat hij een latere vlucht nam. Vandaar dat hij van Jans mocht wegblijven.
Ik typ (in dit geval) in spreektaal.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:06 schreef Blight het volgende:
Dan deze, mag ik toch hopen.
ja, maar niet in verdedigende zin.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:17 schreef stefmans het volgende:
is die bruno silva nou echt beter dan ogararu?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:08 schreef Blight het volgende:
Ik weet nog een goede verdediger: klik!
Wie mailt Martin?quote:Bosko Jankovic wil alweer vertrekken bij Palermo. De middenvelder van Servische komaf kwam afgelopen zomer over van Real Mallorca, maar komt op het Italiaanse eiland niet voldoende aan spelen toe. (Corriere dello Sport)
Ga je toetsenbord spoelenquote:
Geen idee, maar een beetje serieuze concurrentie voor Ogararu zou geen kwaad kunnen. Hetzelfde geldt voor Emanuelson.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:17 schreef stefmans het volgende:
is die bruno silva nou echt beter dan ogararu?
Als je gaat kijken naar dubbele bezetting dan moet je eigenlijk zoeken naar multifunctionele verdedigers..quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:33 schreef F1Bas het volgende:
We zoeken toch een centrale verdediger en geen backs?
quote:Bruno Silva forceert vertrek naar Ajax
Bruno Silva is donderdag niet komen opdagen bij de training van FC Groningen. De Uruguayaanse rechtsback wil naar Ajax, maar de Groningers willen hem niet naar Amsterdam laten vertrekken. Sportweek had woensdag uit betrouwbare bron al vernomen dat hij een dag later niet aanwezig zou zijn op de ochtendsessie. Zaakwaarnemer Henk van Ginkel “Hij is teleurgesteld dat Groningen niet met Ajax wil praten”.
Silva hoopt dat hij net als oud-ploeggenoot en landgenoot Luis Suárez kan overstappen naar Amsterdam. Ook bij de transfer van Suárez was er veel onenigheid tussen beide clubs. Al leidde dit uiteindelijk wel tot een overgang.
Sportweek.nl
Uhu, beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:57 schreef S-Two het volgende:
Triest ook echt dat van al die spelers constant.
Kan je nou niet eens kappen met je FM vergelijkingen? Ik ben ook dol op dat spel, maar het slaat nergens op om hier steeds met die feitjes te strooien.quote:
En daarnaast zou ik Silva ook niet vcr neerzetten, evenals je Ogararu en Emanuelsson (vcl) daar niet neerzet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Kan je nou niet eens kappen met je FM vergelijkingen? Ik ben ook dol op dat spel, maar het slaat nergens op om hier steeds met die feitjes te strooien.
Ik hoop dat Martin lekker bruin in Dubai is geworden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:08 schreef Longmen het volgende:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=541693
eindconclusie: Het duurt nog minimaal 4 maanden en na 4 maanden besluit men verder te gaan met Koster, omdat het "moeilijk was iemand te vinden."
Het kan erger, ik noem Dirk Kuijtquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat FM geblaat is het meest trieste wat er in deze topics wordt geschreven...
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat FM geblaat is het meest trieste wat er in deze topics wordt geschreven...
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:00 schreef Tommeke het volgende:
Die toont karakter, en dat spreekt voor hem!
Ach ach, vergeten hoe Deour bij Genk wegging?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
Snap ook niet waarom die gast steeds met die vergelijkingen komt.. magoed..quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |