Ja ik hoorde maar niets van je en begon me een beetje zorgen te maken, of er niet iets mis was gegaan ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:55 schreef Mammietje het volgende:
Lief dat je me mist, Silmarwen...Ben er nog steeds, heb alleen de afgelopen dagen enkel gelurkt. Wat ondersteboven van het nieuws van Tan, druk weekje gehad en weinig te melden behalve wat gemopper!
Loop rond alsof het om de laatste weken gaat qua omvang en ongemakken en baal er daarom des te meer van dat ik nog steeds niet mag genieten van af en toe een schopje van Uk. Vannacht een rotdroom gehad over bloedingen (lekkere flashbacks!) en hoop in Godsnaam niet dat het een voorbode was, maakt me meteen weer ongerust of het deze keer wel goed gaat. Had met Tinka ook vanaf het begin aan het gevoel dat er iets 'mis' was met de zwangerschap en zit vanaf die droom ook niet lekker meer in mijn vel... een geruststellend schopje zou me even zoveel goed doen. (Getver... zit ik nog te janken ook...)
Mocht ik er al last van hebben dan is het vermoedelijk niet in ernstige mate. Maar het was wel een toestand gisteren. De huisarts wist niet precies wat ie aan moest kruisen om te laten testen, dus die heeft 10 minuten met het ziekenhuis gebeld. Daar aangekomen wisten ze niet precies wat ze af moesten nemen voor de dingen die de huisarts nog extra op het formulier had gezet, dus die hebben met z'n 3en ook nog 10 minuten zitten bellenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:22 schreef poemojn het volgende:
Grijs en Bright, mooie echo's!
Pruk, jammer dat je zo in onzekerheid zit. Wat iemand al zei; piekeren helpt de baby niet. Fijn dat je maandag een gesprek krijgt waar je met je vragen terecht kunt. En ik geloof dat je jezelf al behoorlijk verdiept hebt in de evt gevolgen vanje operatie voor je kind, dus je laat je vast niet met een kluitje in het riet sturen
K_i_m, vervelende ziekte is dat. Komt in mijn schoonfam ook veel voor, maar mijn man heeft het gelukkig niet. Wat ik me nog kan herinneren van mijn 1e zwangerschap, toen dat verder nog uitgezocht moest worden, is dat bijv een verlossing met een vacuumpomp vaak liever niet gedaan wordt als de baby Von Willebrandt zou kunnen hebben (ivm bloeduitstortingen die de pomp kan veroorzaken). Maar misschien zijn de meningen daarover nu veranderd (was toen 2003/2004). En hopelijk heb je het gewoon niet.
Wat hoop je? Dat het voorweeën zijn of nog maar niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:35 schreef Randa_v het volgende:
Hier van tijd tot tijd lichte pijntjes in mijn onderrug. Weet even niet wat ik ervan moet denken. Verder alles rustig, misschien toch even hier goed gaan opruimen
. Ik heb geen idee hoe (voor)weeën aanvoelen, laat staan (voor)rugweeën aanvoelen. Ik ken het niet.
Nooit gehad.
wat leuk, een kleine meid!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Jaaaaa we krijgen een meisje![]()
Niet wat ik dacht dus, maar ik ben helemaal blij![]()
Ben dan ook direct gaan shoppen vanmiddag
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:35 schreef wenneke1 het volgende:
Zo leuk al die eerste spulletjes uitzoeken. Zelfs nu bij nr 2 heb ik nog wat nieuwe friemeldingetjes gehald. En voor het schoonloeder shockeffect heb ik zelfs een heel zwart pakje weten uit te halen.
ooeh leuk ideequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:35 schreef wenneke1 het volgende:
En voor het schoonloeder shockeffect heb ik zelfs een heel zwart pakje weten uit te halen.
Het is deze week niet verergert lijkt wel. Ik heb wel veel pijn helaas, maar die enorme pijn in mijn lies van twee weken terug is er niet meer. Ik kan weer lopenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:11 schreef Lois het volgende:
Sjak wat een dappere beslissing minder werken. Heb je al het idee dat het de pijn verminderd? Of is dat te snel om al iets van te zeggen?
Ja, dan kom je nog eens binnen met een nieuwtje he, Wurpje?! Hoe heb je het verteld?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:43 schreef Wurpje het volgende:
Vanmiddag hebben we het de moeder van mijn man verteld, die was helemaal enthousiast en moest huilen omdat ze oma wordt
De reacties van de mensen die we het verteld hebben (allemaal mensen die heel dicht bij ons staan) zijn zo leuk!
Mijn ouders waren hier gisteren, ze kwamen hier eten (stomtoevallig)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, dan kom je nog eens binnen met een nieuwtje he, Wurpje?! Hoe heb je het verteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |