left alone, is het ook die term die ze gebruiken wanneer er geen support meer gegeven wordt voor de soft danwel hardware, dan ligt ie namelijk op het puntje van mijn tong.
Got a sky that looks like heaven Got an earth that looks like shit And its getting hard to tell where What I am ends
shit ik moet ff naar de Appie hier. ben zo terug. stel anders alvast maar een nieuwe vraag? maar eerst nog een hint: de vertaling van 'verlaten' die ik zoek, komt voor als je dit vertaalt: 'een verlaten huis'.
Ik ben de kleur MAGENTA Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Welke onderneming heeft 73% van de aandelen Schuitema (bekend van C1000) in handen?
Ik ben de kleur MAGENTA Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Een farmer heeft een eigen bedrijf en een peasant niet?